To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-14
Gdańsk: dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji: 2010 r.) instrumentu muzycznego: puzon basowy (kod CPV: 37312200-0 Puzony) wraz z tłumikami (kod CPV: 37320000-7 Części i akcesoria do instrumentów muzycznych)
Numer ogłoszenia: 289750 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183060 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009201, faks 058 3009210.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji: 2010 r.) instrumentu muzycznego: puzon basowy (kod CPV: 37312200-0 Puzony) wraz z tłumikami (kod CPV: 37320000-7 Części i akcesoria do instrumentów muzycznych).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji: 2010 r.) instrumentu muzycznego: puzon basowy (kod CPV: 37312200-0 Puzony) wraz z tłumikami (kod CPV: 37320000-7 Części i akcesoria do instrumentów muzycznych) dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego i możliwości świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego. Instrument ma być kompletny, sprawny i gotowy do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia podano w załączniku nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia; wymagania stawiane przez Zamawiającego), który stanowi część SIWZ. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie instrumentu w czasie dostawy do siedziby Zamawiającego (Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku: ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), transport do siedziby Zamawiającego. 4.W ramach ceny oferty Wykonawca dostarcza zamówiony instrument do siedziby Zamawiającego (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk). 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na puzon na okres minimum 12 miesięcy od daty potwierdzonego protokołem przyjęcia instrumentu, zagwarantowania czasu oczekiwania na przybycie lub reakcję serwisu (do 48 godzin w dni robocze, co najmniej 5 dni roboczych w tygodniu) od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 6.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny oraz możliwość świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego w autoryzowanym serwisie na terenie Polski. Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy instrumentu w terminie do 14 dni (w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie tego terminu): a)od przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego lub od momentu odbioru instrumentu przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego (jeżeli nie ma możliwości naprawy instrumentu w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca w okresie gwarancji, we własnym zakresie i na własny koszt odbiera instrument i dostarcza do serwisu); b)od momentu dostarczenia instrumentu przez Zamawiającego do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę); w okresie pogwarancyjnym Zamawiający na własny koszt dostarcza instrument do Wykonawcy lub do serwisu (w miejsce wskazane przez Wykonawcę). 7.Wykonawca składał ofertę na cały przedmiot zamówienia. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.22.00-0, 37.32.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZM CONCEPT, ul.Kołłątaja 1/2, Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13325,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16257,00
Oferta z najniższą ceną: 16257,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16696,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.