Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-07
Gliwice: Modernizacja układu spiekania polegająca na wymianie mis spiekalniczych, palników wraz z doprowadzeniem do nich gazu do zapalania z zastosowaniem sterowania procesem
Numer ogłoszenia: 289790 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica , ul. Karola Miarki 12, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032/2345216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imz.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja układu spiekania polegająca na wymianie mis spiekalniczych, palników wraz z doprowadzeniem do nich gazu do zapalania z zastosowaniem sterowania procesem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja układu spiekania polegająca na wymianie mis spiekalniczych, palników wraz z doprowadzeniem do nich gazu do zapalania z zastosowaniem sterowania procesem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 50% wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia. Zakres zamówień uzupełniających może obejmować: rozszerzenie przedmiotu zamówienia o inne czujniki pomiarowe, montaż ogrzewania istniejącego rurociągu od łoża mis do króćca pomiarowego, itp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.54.10.00 - Usługi instalowania maszyn górniczych, kopalniczych, budowlanych i metalurgicznych 51.13.51.00 - Usługi instalowania palników .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. (art. 26 ust. 3).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dotyczącego znajdywania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej; Analiza sytuacji ekonomicznej zostanie dokonana w oparciu o:-posiadaną zdolność kredytową Wykonawcy. W oparciu o przedstawione dokumenty z banku o wysokości zdolności kredytowej ocena Wykonawcy zostanie dokonana poprzez wyliczenie z wzoru: K= [(Kb: Kn) x 100], gdzie: Kn - najwyższa zdolność kredytowa wśród badanych, Kb - wysokość badanej zdolności kredytowej; - wysokość polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W oparciu o przedstawioną polisę od odpowiedzialności cywilnej ocena Wykonawcy zostanie dokonana poprzez wyliczenie z wzoru: P = [(Pb: Pn) x 100], gdzie: Pn - największa wysokość polisy, Pb - wysokość badanej polisy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Po otrzymaniu Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona oceny stopnia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wyżej wymienionych kryteriów, sporządzi listę rankingową Wykonawców, którzy zgłosili się do postępowania i zaprosi do dialogu konkurencyjnego nie mniej niż 3 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ilość punktów. W przypadku uzyskania mniej niż 3 wniosków Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich Wykonawców, którzy spełniają minimalne wymagania Zamawiającego
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki kontraktu będą podlegały negocjacjom
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Metalurgii Żelaza, ul. Karola Miarki 12-14, kod 44-100 Gliwice, Dział Zarządzania i Informacji, Budynek A, pok. 38.
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowo-budowlanej, niezbędnej do uzyskania odpowiednich pozwoleń, 2) wykonanie modernizacji układu spiekania w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową. Opis potrzeb i wymagań Modernizacja będzie obejmowała: 1) Wymianę na nowe istniejących: a) Mis spiekalniczych od zasów umiejscowionych z łożami mis spiekalniczych. Nowe misy powinny być wykonane ze stali nierdzewnej austenitycznej w gatunku 1.4404 wg normy PN-EN 10088-1 o składzie chemicznym: C maks. 0.03 %, Si poniżej 1%, Mn poniżej 3 %, Cr 16.5 ÷ 18.5 %, Ni 10÷13%, Mo 2÷2.5 %. Wykonanie wg przykładu aparatury z normy PN-ISO 8263 mis o przekroju okrągłym o następujących wymiarach: - wysokość 550 mm licząc od rusztu, zbieżna o średnicy podstawy o 480 mm, góra o 500 mm, - wysokość 300 mm licząc od rusztu, zbieżna o średnicy podstawy o 478 mm, góra o 483 mm. b) Palników do zapalania mieszanki: - moc aktualnie stosowanego palnika 250 kW, - palnik musi przylegać do misy - sterowanie zapalaniem palnika z regulacją stosunku powietrze/gaz - palnik nie może korzystać z powietrza sprężania, a np. z wentylatora - palnik przesuwany 2) Instalacja (zamontowanie) stacjonarnego systemu do pomiaru składu gazów odlotowych, temperatur i innych parametrów (pyłu), wizualizację mierzonych parametrów i umieszczenie tych danych na wspólnej osi czasowej. System powinien umożliwić pomiar następujących parametrów: O2 0 - 20.9 %, CO2 0 - 25.0 %, NO 0 - 5000 ppm, SO2 0 - 4000 ppm, NO2 0 - 800 ppm, CO 0 - 50 000 ppm, CH4 1000 ppm, zapylenie, natężenie przepływu, oznaczanie gazu w jednej próbie może trwać do 90 min. Dane powinny być mierzone w sposób ciągły na jednej linii czasu i powinny być składowane lub przekazywane do komputera PC. Do pomiaru składu gazu nie należy stosować czujników elektrochemicznych. Istniejące parametry układu: przepływ do 4000 m3/h, podciśnienie do 20000 Pa, temperatura gazów odlotowych bezpośrednio pod misą do 550 °C, temperatura w planowanym punkcie poboru spalin max. - 300 °C, średnica rurociągu w punkcie pomiaru 250 mm, wilgotność spalin do 50 g H2O/m3 (przed odpylaniem). Typowy skład spalin: O2 - 13 ÷18%, CO2 - 5 ÷12%, CO - 0.7 ÷ 2,5%, NOx - 80 ÷ 300 ppm, SO2 - 200 ÷ 600 ppm. Stężenia: CO2 - 120 ÷150 g/Nm3, CO - 8 ÷ 14 g/Nm3, NOx - 0.2 ÷ 0.5 g/Nm3, SO2 - 0.4 ÷ 0.8 g/Nm3, WWA - 0.3 ÷ 3.0 mg/Nm3 , BTX - 1.0 ÷ 6.0 mg/Nm3, substancje smoliste - 40 ÷ 200 mg/Nm3, stężenie pyłu - 0.3 ÷ 5 g/Nm3. Wymagania dotyczące serwisu i gwarancji a) gwarancja na oferowane urządzenie na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru końcowego, b) deklaracja dostępności akcesoriów i części zamiennych przez okres minimum 10 lat od daty podpisania odbioru końcowego, c) określenie zasad świadczenia usług przez serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Wymagania dotyczące dokumentacji a)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowo-budowlanej, będącej podstawą do uzyskania stosownych pozwoleń. Uzyskanie wspomnianych pozwoleń, na podstawie przekazanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowo-budowlanej, leży po stronie Zamawiającego, b)wykonanie dokumentacji techniczno ruchowej, po zrealizowaniu zamówienia, jako załącznik do odbioru końcowego prac, c)wystawienie deklaracji zgodności, dla zmodernizowanego układu mis i układu zapalania. Dostawa urządzenia, będącego przedmiotem zamówienia, obejmuje: a)dostarczenie kompletnego urządzenia do siedziby Zamawiającego, b)dokonanie instalacji urządzenia u Zamawiającego i po uruchomieniu urządzenia przekazanie go do eksploatacji, c)zapewnienie szkolenia w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia, d)ewentualne prace budowlane, elektryczne itp...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Metalurgii Żelaza, ul. Karola Miarki 12-14, kod 44-100 Gliwice, Dział Zarządzania i Informacji, Budynek A, pok. 38.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane (3)
- Obsługa sprzętem specjalistycznym z użyciem samochodu z podnośnikiem koszowym z operatorem, bez monitoringu dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Wymiana pokrycia dachowego w zabytkowej willi przemysłowca Oscara Caro w Gliwicach
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.