eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zapolice › Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w latach 2015-2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Zapolice: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w latach 2015-2017
Numer ogłoszenia: 289806 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zapolice , Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, woj. łódzkie, tel. 43 8231982, faks 43 8231982.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zapolice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w latach 2015-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie kompleksowego zimowego utrzymania ulic i dróg gminy Zapolice w latach 2015-2017. Kompleksowe zimowe utrzymania ulic i dróg gminy Zapolice to: a) likwidacja skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych- opady śniegu, marznącego deszczu, zwieje i zamiecie śnieżne, niskie temperatury itp., b) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy, c) posiadanie dostępu do materiałów uszorstniających. Szacunkowa ilość roboczo godzin pracy sprzętu w latach 2015-2017, stanowiącej podstawę do przedstawienia ceny ofertowej dla całości przedmiotu zamówienia wynosi ok. 800 godz. z podziałem na: - praca pługu lekkiego- ok. 350 godz., - praca piaskarki - ok. 250 godz., - praca koparko-spycharki lub ładowarki - ok. 100 godzin - praca równiarki lub pługu ciężkiego - ok. 100 godzin - mieszkanka 4% piasku z solą - ok. 500 Mg Wykonywanie usługi kompleksowego zimowego utrzymania dróg następować będzie tylko na indywidualne zlecenie wyznaczonego pełnomocnika Zamawiającego (koordynatora akcji zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Zapolice), na wszystkich ulicach i drogach, i będzie rozliczane według cen jednostkowych za godzinę efektywnej pracy przy wykonywaniu usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo regulowania natężenia prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg. Zamawiający dopuszcza możliwość monitorowania pracy Wykonawcy. W powyższym przypadku odpowiedni sprzęt zostanie dostarczony i zamontowany przez przedstawicieli Zamawiającego i przekazany Wykonawcy na podstawie protokołu na czas realizacji zadania. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszej ilości usług w stosunku do ilości określonych jako szacunkowe. Zadanie Nr 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy wykonywania usług transportowo-sprzętowych w zakresie kompleksowego zimowego utrzymania dróg na terenie miejscowości Swędzieniejewice, Wygiełzów, Młodawin Dolny, Młodawin Górny, Ptaszkowice, Paprotnia, Marżynek, Holendry, Beleń, Beleń-Kolonia, Strońsko, Świerzyny, Marcelów i Zapolice. Szacunkowa ilość roboczo godzin pracy sprzętu w latach 2013-2015, stanowiącej podstawę do przedstawienia ceny ofertowej dla danej części wynosi 400 godz. z podziałem na - praca pługu lekkiego- ok. 175 godz., - praca piaskarki - ok. 125 godz., - praca koparko-spycharki lub ładowarki- ok. 50 godzin - praca równiarki lub pługu ciężkiego - ok. 50 godzin - mieszanka 4% piasku z solą - ok . 250 Mg Zadanie Nr 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wykonywania usług transportowo- sprzętowych w zakresie kompleksowego zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miejscowości Rojków, Branica, Branica-Kolonia, Kalinowa, Jelno, Rembieszów, Rembieszów-Kolonia, Woźniki, Pstrokonie i Jeziorko. Szacunkowa ilość roboczo godzin pracy sprzętu w latach 2015-2017, stanowiącej podstawę do przedstawienia ceny ofertowej dla danej części wynosi 400 godz. - praca pługu lekkiego- ok. 175 godz., - praca piaskarki - ok. 125 godz., - praca koparko-spycharki lub ładowarki- ok. 50 godzin - praca równiarki lub pługu ciężkiego - ok. 50 godzin - mieszanka 4% piasku z solą - ok . 250 Mg Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 1 500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 1 500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) wraz z podaniem przedmiotu usługi, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5) Formularze cenowe - wypełnione i podpisane przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas reakcji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zapolice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Gminy Zapolice, ul. Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, pok. 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Gminy Zapolice, ul. Plac Strażacki 5, 98-161 Zapolice, pok nr 15(sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w latach 2015-2017- zadanie Nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy wykonywania usług transportowo-sprzętowych w zakresie kompleksowego zimowego utrzymania dróg na terenie miejscowości Swędzieniejewice, Wygiełzów, Młodawin Dolny, Młodawin Górny, Ptaszkowice, Paprotnia, Marżynek, Holendry, Beleń, Beleń-Kolonia, Strońsko, Świerzyny, Marcelów i Zapolice. Szacunkowa ilość roboczo godzin pracy sprzętu w latach 2013-2015, stanowiącej podstawę do przedstawienia ceny ofertowej dla danej części wynosi 400 godz. z podziałem na - praca pługu lekkiego- ok. 175 godz., - praca piaskarki - ok. 125 godz., - praca koparko-spycharki lub ładowarki- ok. 50 godzin - praca równiarki lub pługu ciężkiego - ok. 50 godzin - mieszanka 4% piasku z solą - ok . 250 Mg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas reakcji - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Zapolice w latach 2015-2017- zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wykonywania usług transportowo- sprzętowych w zakresie kompleksowego zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie miejscowości Rojków, Branica, Branica-Kolonia, Kalinowa, Jelno, Rembieszów, Rembieszów-Kolonia, Woźniki, Pstrokonie i Jeziorko. Szacunkowa ilość roboczo godzin pracy sprzętu w latach 2015-2017, stanowiącej podstawę do przedstawienia ceny ofertowej dla danej części wynosi 400 godz. - praca pługu lekkiego- ok. 175 godz., - praca piaskarki - ok. 125 godz., - praca koparko-spycharki lub ładowarki- ok. 50 godzin - praca równiarki lub pługu ciężkiego - ok. 50 godzin - mieszanka 4% piasku z solą - ok . 250 Mg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas reakcji - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.