Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-01
Świdnica: Zabudowa wyrw i naprawa umocnień brzegowych koryt cieków w zlewni rzeki Bystrzycy i Nysy Kłodzkiej
Numer ogłoszenia: 289830 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy , ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 852 30 58, faks 074 852 22 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabudowa wyrw i naprawa umocnień brzegowych koryt cieków w zlewni rzeki Bystrzycy i Nysy Kłodzkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na zad. pn. : Zabudowa wyrw i naprawa umocnień brzegowych koryt cieków w zlewni rzeki Bystrzycy i Nysy Kłodzkiej na podstawie przedmiarów robót , wytycznych wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji cieków i kanałów , wytycznych wykonania i odbioru robót murowych - murów oporowych oraz wytycznych wykonania i odbioru prac w zakresie likwidacji uszkodzeń powstałych w budowlach ziemnych - otrzymanych od Zamawiającego . Planowane prace znajdują się na terenie powiatów : Świdnica , Kłodzko ( woj. dolnośląskie ).Zakres prac dla ww. zadania obejmuje w szczególności roboty związane z : usuwaniem zatorów , naprawą umocnień brzegowych ( wykonywanie budowli betonowych koryt cieków); prace związane z budową i remontem murów oporowych oraz bruków kamiennych , spoinowanie murów i bruków zaprawą cementową ; prace związane z wykonywaniem palisad oraz ubezpieczaniem skarp koryt cieków płytami melioracyjnych oraz roboty związane z zabudową wyrw skarp cieków - w szczególności prace związane z mechanicznymi wykopami oraz przemieszczaniem mas ziemnych , formowaniem i zagęszczaniem nasypów .Zakres wszystkich wykonanych robót dotyczy urządzeń melioracji podstawowych stale prowadzących wodę ( nie dotyczy urządzeń melioracji szczegółowych - rowów). Przedmiot zamówienia składa się z następujących części : zlewnia rz. Bystrzycy : zabudowa wyrw , naprawa umocnień brzegowych - cz. zam. nr 1 : Sierpnica w m. Sierpnica ( gm. Głuszyca ) na odc. 0,075 km , zlewnia rz. Nysy Kłodzkiej : naprawa umocnień brzegowych koryt cieków - cz. zam. nr 2 : Trzemeszna w m. Zwrócona ( gm. Ząbkowice Śląskie ) na odc. 0,40 km . Szczegółowy zakres prac zawiera załączona do SIWZ dokumentacja wykonana przez Zamawiającego: Przedmiary robót stanowiące załączniki nr : 7, 8 , Wytyczne wykonania i odbioru prac w zakresie konserwacji cieków i kanałów - zał. nr 9 , Wytyczne wykonania i odbioru robót murowych - murów oporowych - zał. nr 10 , Wytyczne wykonania i odbioru prac w zakresie likwidacji uszkodzeń powstałych w budowlach ziemnych - zał. nr 11.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Dla części zamówienia nr 1 - zabudowa wyrw , naprawa umocnień brzegowych w zlewni rz. Bystrzycy : 2.500,00 zł ( słownie : dwa tysiące pięćset złotych 00/100 ) , Dla części zamówienia nr 2 - naprawa umocnień brzegowych koryt cieków w zlewni rz. Nysy Kłodzkiej : 2.300,00 zł ( słownie : dwa tysiące trzysta złotych 00/100 ) .Termin, miejsce i sposób wniesienia wadium.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 15.09.2014 r. godz.08:30 . Wadium wniesione w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy wnieść nie później jak w dniu / terminie /składania ofert, czyli dnia.: 15.09.2014 r. godz. 08:30 . Informacje ogólne dotyczące wadium zawarte zostały w pkt 4 Części I SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 robotę o wartości min: - dla części zamówienia nr 1 - zabudowa wyrw , naprawa umocnień brzegowych w zlewni rz. Bystrzycy : 27 000,00 zł , - dla części zamówienia nr 2 - naprawa umocnień brzegowych koryt cieków w zlewni rz. Nysy Kłodzkiej : 25 000,00 zł , potwierdzającą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę. Za najważniejsze roboty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą roboty związane z naprawą i remontem umocnień brzegowych cieków - takich jak : naprawa umocnień brzegowych murami oporowymi lub płytami melioracyjnymi lub narzutami kamiennymi lub roboty związane z naprawą konstrukcji kamiennych , betonowych lub żelbetowych budowli regulacyjnych koryt cieków ( stopnie , gurty , przelewy , bruki kamienne w dnie i na skarpach ) oraz prace związane z zabudową wyrw skarp cieków .Uwaga : Zakres wykonanych robót dotyczy urządzeń melioracji podstawowych stale prowadzących wodę ( nie dotyczy urządzeń melioracji szczegółowych - rowów ). W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w pkt 8.1.2. niniejszej SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz wyjaśnienia w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje : a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu , b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia , c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem , d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże , że ma do dyspozycji osobę posiadającą uprawnienia do prowadzenia robót w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie i wykaz , którego wzór stanowi załącznik nr 4 znajdujący się w części IV SIWZ Formularze .Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz wyjaśnienia w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje : a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu , b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia , c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem , d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W przypadku, jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, to muszą ustanowić pełnomocnika (zwanego w dalszej części Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2.Oferta Wykonawcy, ubiegającego się wspólnie o zamówienie, musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:2.1. Oferta, oświadczenia i dokumenty muszą być podpisane przez Pełnomocnika, 2.2.Wykonawcy muszą udokumentować, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania uwzględniając niniejsze: a) każdy z wykonawców (Partnerów) musi złożyć: przygotowane odrębnie i podpisane przez jego upełnomocnionych przedstawicieli oraz przez Pełnomocnika oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ; dokumenty wymienione w § 3.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający z dnia 19 lutego 2013 r. Dz. U. z 2013 r. poz. 231. b) łącznie, wszyscy wykonawcy (Partnerzy) składają, podpisany przez Pełnomocnika, jeden komplet dokumentów: Formularz Ofertowy - Oferta Wykonawcy (sporządzony według wzoru stanowiącego Formularz nr 1 w IV Części SIWZ), oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzony według wzoru stanowiącego Formularz nr 2 w IV Części SIWZ - Podpisany przez pełnomocnika.3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - dokument ustanawiający Pełnomocnictwo (a). 4.W przypadku korzystania z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Szczegółowy kosztorys ofertowy dotyczący zamówienia lub jego części, sporządzony na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ . Kosztorys ofertowy służy do celów pomocniczych i nie zmienia postanowień specyfikacji i ustalenia, że cena ofertowa podana w formularzu ofertowym jest ceną ryczałtową i wiążącą .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących w szczególności: I. Zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia: 1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, a w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00 C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze, wysokie stany wód, gruba pokrywa śnieżna itp.; c) niewypały i niewybuchy; d) wykopaliska archeologiczne; 2. zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, 3. inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: a) brak możliwości dojazdu oraz transportu na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; b) protesty mieszkańców; c) konieczność prowadzenia postępowania egzekucyjnego, co do wydania nieruchomości. II. Zmianę sposobu spełnienia świadczenia 1. zmiany technologiczne, w szczególności: a) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność realizacji zadnia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych i technologicznych lub z użyciem materiałowych innych niż wskazanych przez Zamawiającego w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zadania ; e) konieczność zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. III. Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; Zamawiający nie dopuszcza do zmiany personelu na osoby o niższych kwalifikacjach lub doświadczeniu niż wykazano w warunkach udziału w przedmiotowym postępowaniu. b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; c) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. d) zmiany osób do nadzorowania robót. IV. Ograniczenie zakresu umowy w przypadku, gdy dysponent środków ograniczy kwoty przyznane na finansowanie. V. Pozostałe zmiany a) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. i innych, które nie będą ingerować w określenie przedmiotu zamówienia. VI. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) korzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych; b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 1. Do zmiany umowy dochodzi wskutek wniosku jednej ze stron zawierającego opis zmiany, jej uzasadnienie, jej wpływ na termin wykonania umowy, zakresu zamówienia czy wynagrodzenia. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
Oddział w Świdnicy
ul. Polna Droga 1 , 58-100 Świdnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1 , 58-100 Świdnica - pokój nr 25 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zlewnia rz. Bystrzycy : zabudowa wyrw , naprawa umocnień brzegowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sierpnica w m. Sierpnica ( gm. Głuszyca ) na odc. 0,075 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zlewnia rz. Nysy Kłodzkiej : naprawa umocnień brzegowych koryt cieków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzemeszna w m. Zwrócona ( gm. Ząbkowice Śląskie ) na odc. 0,40 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Dostawa artykułów żywnościowych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
więcej: przetargi w Świdnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.