eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa materiałów biurowych na potrzeby projektów Cała Naprzód!; Rozwój nowego kierunku studiów na Wydziale Nawigacyjnym oraz promocja zawodów związanych z branżą morską , projektu Zmniejszenie zużycia paliwa i obniżenie toksyczności gazów wylotowych silników rybackich jednostek pływających, dla jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie, numer sprawyAG-DK-25-2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Szczecin: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektów Cała Naprzód!; Rozwój nowego kierunku studiów na Wydziale Nawigacyjnym oraz promocja zawodów związanych z branżą morską , projektu Zmniejszenie zużycia paliwa i obniżenie toksyczności gazów wylotowych silników rybackich jednostek pływających, dla jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie, numer sprawy: AG-DK-25-2011
Numer ogłoszenia: 289833 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253333 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektów Cała Naprzód!; Rozwój nowego kierunku studiów na Wydziale Nawigacyjnym oraz promocja zawodów związanych z branżą morską , projektu Zmniejszenie zużycia paliwa i obniżenie toksyczności gazów wylotowych silników rybackich jednostek pływających, dla jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie, numer sprawy: AG-DK-25-2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą materiałów biurowych na potrzeby projektów Cała Naprzód!; Rozwój nowego kierunku studiów na Wydziale Nawigacyjnym oraz promocja zawodów związanych z branżą morską , projektu Zmniejszenie zużycia paliwa i obniżenie toksyczności gazów wylotowych silników rybackich jednostek pływających, dla jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki do SIWZ: nr 1a - materiały biurowe na potrzeby projektu Cała Naprzód!; Rozwój nowego kierunku studiów na Wydziale Nawigacyjnym oraz promocja zawodów związanych z branżą morską; nr 1b - materiały biurowe na potrzeby KIERUNKI ZAMAWIANE - Mechatronika oraz Mechanika i budowa maszyn w Akademii Morskiej w Szczecinie; nr 1c - materiały biurowe na potrzeby projektu Zmniejszenie zużycia paliwa i obniżenie toksyczności gazów wylotowych silników rybackich jednostek pływających ; nr 1d - materiały biurowe na potrzeby jednostek Akademii Morskiej w Szczecinie ; nr 1e - tonery na potrzeby jednostek Akademii Morskiej w Szczecinie 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. 3. W przypadku materiału eksploatacyjnych poprzez użycie słów fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały, które: - nie są regenerowane tj. wszystkie elementy produktu są fabrycznie nowe; - żaden element produktu nie pochodzi z procesu recyklingu; - nie były poddawane procesowi ponownego napełniania; - nie powodują utraty gwarancji producenta urządzenia; - nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń; - nie ograniczają pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem; - posiadają na opakowaniu indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy oraz nazwę urządzenia do którego jest przeznaczony; - posiadają na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację oraz wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta np. hologramy czy naklejki identyfikacyjne; - nie powodują uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane. 4. Minimalny termin gwarancji (ważności materiałów biurowych oraz tonerów) wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy od dnia każdej dostawy materiałów. 5. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załącznikach nr 1a-1e do SIWZ ilości zamawianych materiałów biurowych i tonerów są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu nie więcej niż 20% kwoty umowy brutto w ramach każdego zadania w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.37.00 - Pudełko do przechowywania dokumentów 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawy materiałów biurowych są realizowane w ramach: 1) projektu Cała Naprzód!; Rozwój nowego kierunku studiów na Wydziale Nawigacyjnym oraz promocja zawodów związanych z branżą morską ;2) projektu KIERUNKI ZAMAWIANE - Mechatronika oraz Mechanika i budowa maszyn w Akademii Morskiej w Szczecinie 3) operacji Zmniejszenie zużycia paliwa i obniżenie toksyczności gazów wylotowych silników rybackich jednostek pływających.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu Cała Naprzód!; Rozwój nowego kierunku studiów na Wydziale Nawigacyjnym oraz promocja zawodów związanych z branżą morską.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI-Respol Sp. z o.o., ul. Heyki 27 c, 70-631 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 209,10

  • Oferta z najniższą ceną: 209,10 / Oferta z najwyższą ceną: 233,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu KIERUNKI ZAMAWIANE - Mechatronika oraz Mechanika i budowa maszyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurooffice Sp. z o.o., ul. Pomorska 58-60, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 350,18

  • Oferta z najniższą ceną: 350,18 / Oferta z najwyższą ceną: 515,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych w ramch operacji Zmniejszenie zużycia paliwa i obniżenie toksyczności gazów wylotowych silników rybackich jednostek pływających

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurooffice sp. zo.o., ul. Pomorska 58-60, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 567,40

  • Oferta z najniższą ceną: 567,40 / Oferta z najwyższą ceną: 668,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Akademii Morskiej w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurooffice Sp. z o.o., ul. Pomorska, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 187,58

  • Oferta z najniższą ceną: 187,58 / Oferta z najwyższą ceną: 768,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurooffice Sp. z o.o., ul. Pomorska 58-60, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2447,70

  • Oferta z najniższą ceną: 2447,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2583,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.