Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pabianice: adaptacja budynku przy ul. Stary Rynek Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, do kontaktów: Janeta Maria, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, fax 042 2254669, e-mail: mjaneta@um.pabianice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.pabianice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pabianicach Wydział Inwestycji Miejskich, Krzysztof Denuszek, ul. św. Jana 4, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. (42) 22 54 625, fax (42) 22 54 607, e-mail: kdenusz@um.pabianice.pl, www.um.pabianice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku przy ul. Stary Rynek. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pabianice ul. Stary Rynek 6. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizację i adaptację budynku na cele mieszkalne , przebudowę sieci uzbrojenia terenu, instalacje wewnętrzne co, wod- kan., gaz, elektryczna, budowę kotłowni gazowej, budynku garażowego oraz zagospodarowanie terenu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie że spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 prawo zamówień publicznych - Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Dostawca lub Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie-odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - w szczególności należy załączyć kserokopie uprawnień kierownika budowy wraz z jego oświadczeniem o przyjęciu obowiązków kierownika budowy, Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , wraz z oświadczeniami o współpracy z oferentem Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie -robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz miejsca i daty wykonania W wykazie należy ująć roboty budowlane o wartości pow. 1 mln zł polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji budynków o kubaturze pow. 2000 m3 Złożenie referencji wystawionych przez Inwestorów, że Oferent jako Wykonawca robót w latach 2003 - 2006 zrealizował z należytą starannością minimum dwa kontrakty ujęte w załączniku 3 ( podać należy wartość kontaktu i kubaturę obiektu ) Dowód wniesienia wadium, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ważna w czasie związania ofertą, oświadczenie, że przed podpisaniem umowy oferent przedstawi i załączy do umowy dokument potwierdzający ubezpieczenie budowy na kwotę min. 2 mln zł Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania- przygotowuje oferent Formularz cenowy potwierdzenie udzielenia min. 5 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane i akceptację 30 dniowego terminu płatności faktur Kosztorys ofertowy - ilość jednostek przyjętych do wykonania nie może być mniejsza niż w załączonych przedmiarach. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: adaptacja budynku na cele mieszkaniowe 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium. Wadium wynosi 50 000 zł Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania dysponują niezbędnym potencjałem technicznym dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ Wykonawca który nie spełni warunków uprawniajacych do udziału w postepowaniu zostanie wykluczony z postepowania a jego oferta odrzucona Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip. um.pabianice.pl. Opłata: 488 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka w kasie Urzędu Miejskiego w Pabianicach. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 09:30, Urząd Miejski w Pabianicach Wydział Inwestycji Miejskich ul. św. Jana 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Przebudowa ul. Cynkowej (dz. nr ewid. 346/23 i 347/15) w Piątkowisku
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA MIEJSKIEGO CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ w PABIANICACH
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Widzewskiej w Pabianicach
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Pabianicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Dostosowanie do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej w związku z zamiarem utworzenia oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 396 przy ul. Anny German 5a w formule "zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa lokali Gminnych na potrzeby "Centrum Usług Społecznych" w Działoszycach
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Węgierkach
- Rozbudowa z przebudową budynku administracji samorządowej przy ul. Drogowców 2a w Myślenicach
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.