Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-02
Lesko: DOSTAWA SPRZĘTU ASTRONOMICZNEGO DLA SZKOLNEGO OBSERWATORIUM ASTRONOMICZNEGO LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W LESKU
Numer ogłoszenia: 28988 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. W. Pola 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 013 4697260, faks 013 4697260.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzopo.powiat-leski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU ASTRONOMICZNEGO DLA SZKOLNEGO OBSERWATORIUM ASTRONOMICZNEGO LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W LESKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę sprzętu astronomicznego dla szkolnego obserwatorium astronomicznego w Liceum Ogólno-kształcącym w Lesku w ramach Projektu KARPACKIE NIEBO - rozwój produktów turystycznych związanych z astronomią na terenie polsko-słowackiego pogranicza, współfinansowane przez Unię Europejską z Euro-pejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013 obejmującą: Część I. Teleskop Część II. Akcesoria Szczegółowy opis sprzętu (zawierający określone parametry techniczne) został wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.00.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.72.40-3, 32.33.32.00-8, 30.62.30.00-8, 38.65.10.00-3, 38.63.10.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium na wysokości: 2.000,00 złotych, słownie: dwa tysiące złotych z podziałem dla każdej z części przedmiotu zamówienia: I część wadium 1 000,00 II część wadium 1 000,00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o spełnieniu warunków określonch w art 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o spełnieniu warunków określonch w art 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o spełnieniu warunków określonch w art 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o spełnieniu warunków określonch w art 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o spełnieniu warunków określonch w art 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularez ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2. Szczegółowy wykaz oferowanego sprzętu- podpisany przez wykonawcę zawierający ceny oraz wyszczególnienie parametrów technicznych wymienionych wg wszystkich pozycji ze szczegółowego opisu zamówienia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną: a) za spóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości ok. 0,5% wynagrodzenia umownego za każdy dzień spóźnienia. b) za spóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi w wysokości 5% należnego za wadliwy przedmiot wynagrodzenia za każdy dzień spóź?nienia; c) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w wysokości 5% wynagro?dzenia umownego; d) za dostarczenie sprzętu astronomicznego niezgodnego z wytycznymi zawartymi w szczegółowym opisie za-mówienia zał. nr 2 do SIWZ w wysokości 10% wynagrodzenia umownego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzopo.powiat-leski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pzopolesko@xl.wp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Placówek Oświatowych 38-600 Lesko; ul. W. Pola1; Pokój nr: 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 13.03.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach Projektu KARPACKIE NIEBO - rozwój produktów turystycznych związanych z astronomią na terenie polsko-słowackiego pogranicza, współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Teleskop z systemem GoTo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Teleskop z systemem GoTo - 1 szt. Szczegółowy opis sprzętu (zawierający określone parametry techniczne) został wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kamery CCD+ pełne osprzętowanie - 1 szt 2. Autoguider zewnętrzny - 1 szt. 3. Zestaw filtrów L-RGB 1.25 4. Zmodyfikowana kamera internetowa - 1 szt. 5. Filtry: - mgławicowy OIII przeznaczony do okularów 1.25 - 1 szt. - mgławicowy OIII przeznaczony do okularów 2 - 1 szt. - mgławicowy wąskopasmowy przeznaczonych do okularów 1.25 - 1 szt. - mgławicowy wąskopasmowy przeznaczonych do okularów 2 - 1 szt. - zestaw kolorowych filtrów - 1 komplet - słoneczny obiektywowy w postaci folii metalizowanej - 1szt. - wąskopasmowy H-Alpha 7 nm - 1 szt. - wąskopasmowy H-Alpha 35 nm - 1 szt. - wąskopasmowy S-II Narrowband 8 nm - 1 szt. 6. Okulary parafokalne - 1 zestaw 7. Apochromatyczne soczewki Barlowa 2x( 2 ), 5x(1.25)v - 1 zestaw. 8. Nasadka kątowa zwierciadlana - 90 stopni 2/2 - 2 szt. 9. System Flip-mirror 2- 1 szt. 10. Reduktor ogniskowy- f/6.3, 1.25- 1 szt. 11. Złączka umożliwiająca wykonanie fotografii zarówno w ognisku głównym jaki i projekcji okularowej 1.25 - 1 szt. 12. Zestaw aluminiowych, wyczernionych T-ringów do podłączenia aparatów - 1 komplet. 13. Zestaw aluminiowych, wyczernionych T2-ringów do podłączenia aparatów - 1 komplet. 14. Uniwersalny uchwyt do mocowania aparatów kompaktowych do teleskopu - 1 szt. 15. Złącza typu dovetail - 1 szt. 16. Lornetki do zastosowań astronomicznych: - powiększenie 5x (+60% -20%) średnica czynna obiektywu 55 mm(+-10%) - 1 szt. - powiększenie 10x (+ -15%) średnica czynna obiektywu 65 mm(+-10%) - 1 szt. - powiększenie 20x (+ -15%) średnica czynna obiektywu 80mm(+-10%) - 1szt. - powiększenie 25x (+-15%) średnica czynna obiektywu 100 mm(+-10%) - 1 szt. 17. Statyw- żuraw lornetowy umożliwiający zamontowanie lornetki do 100 mm średnicy (włącznie) - 1 szt. 18. Aparat fotograficzny - lustrzanka - 1 szt. 19. Dodatkowy obiektyw - 1 szt. 20. Statyw fotograficzny - 1 szt. 21. Urządzenie do identyfikacji obiektów na niebie- 1 szt. 22. Zielony laser o mocy 50mW - 1 szt. 23. Komputer przenośny - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.00.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.72.40-3, 32.33.32.00-8, 30.62.30.00-8, 38.65.10.00-3, 38.63.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi.
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 9 części
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Dostawa komputera przenośnego na potrzeby WIMiR
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.