Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-15
Wrocław: Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 - obszar dzielnicy Stare Miasto,
Zadanie nr 2 - obszar dzielnicy Śródmieście,
Zadanie nr 3 - obszar dzielnicy Krzyki,
Zadanie nr 4 - obszar dzielnicy Fabryczna,
Zadanie nr 5 - obszar dzielnicy Psie Pole.
Numer ogłoszenia: 289915 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - obszar dzielnicy Stare Miasto, Zadanie nr 2 - obszar dzielnicy Śródmieście, Zadanie nr 3 - obszar dzielnicy Krzyki, Zadanie nr 4 - obszar dzielnicy Fabryczna, Zadanie nr 5 - obszar dzielnicy Psie Pole..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - obszar dzielnicy Stare Miasto, Zadanie nr 2 - obszar dzielnicy Śródmieście, Zadanie nr 3 - obszar dzielnicy Krzyki, Zadanie nr 4 - obszar dzielnicy Fabryczna, Zadanie nr 5 - obszar dzielnicy Psie Pole..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.10-9, 45.23.24.11-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 130 000,00 zł W przypadku ofert częściowych na każde zadanie w następującej wysokości: Zadanie nr 1 (Stare Miasto) - 16 000,00 zł, Zadanie nr 2 (Śródmieście) - 16 000,00 zł, Zadanie nr 3 (Krzyki) - 34 000,00 zł, Zadanie nr 4 (Fabryczna) - 34 000,00 zł, Zadanie nr 5 (Psie Pole) - 30 000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie lub zamówienia polegające na naprawach i remontach urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych lub podobnych, których łączna wartość wynosiła co najmniej 1 000 000,00 zł brutto. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, tj.: a)koparkę; b)samochód samowyładowczy o masie całkowitej do 5 t; c)samochód skrzyniowy o masie całkowitej do 5 t; d)zagęszczarkę mechaniczną; e)pompę + agregat prądotwórczy; f)wibromłot elektryczny lub spalinowy; g) ubijarkę; h)piłę do cięcia asfaltu. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : a) kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych i przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowy dróg i przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) brygadami roboczymi dwuosobowymi w ilości: - minimum jedną brygadą, jeśli oferta jest składana na jedno zadanie, - minimum dwiema brygadami, jeśli oferta jest składana na dwa lub trzy zadania, - minimum trzema brygadami, jeśli oferta jest składana na cztery lub pięć zadań. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: a) terminu realizowania umowy; b) sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli zmiana spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki faktyczne na terenie budowy wpłyną na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy; c) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian; e) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami Stron, f) zmiany warunków płatności i rozliczenia, g) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom h) zmiany kwot przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy w poszczególnych latach. 2. Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez Strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 do umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Beata Sylwestrzak
tel. (0-71) 376 08 58, pok. nr 103, bud. B..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, budynek B, sala konferencyjna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - obszar dzielnicy Stare Miasto.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia na obszarze dzielnicy Stare Miasto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.10-9, 45.23.24.11-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia z podziałem na zadania: Zadanie nr 2 - obszar dzielnicy Śródmieście..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia na obszarze dzielnicy Śródmieście,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.10-9, 45.23.24.11-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia z podziałem na zadania: Zadanie nr 3 - obszar dzielnicy Krzyki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia na obszarze dzielnicy Krzyki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.10-9, 45.23.24.11-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia z podziałem na zadania: Zadanie nr 4 - obszar dzielnicy Fabryczna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia na obszarze dzielnicy Fabryczna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.10-9, 45.23.24.11-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia z podziałem na zadania: Zadanie nr 5 - obszar dzielnicy Psie Pole..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia na obszarze dzielnicy Psie Pole..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.10-9, 45.23.24.11-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu.
- Remont ogrodzenia panelowego w żłobku nr 4 przy ul. Kłodnickiej 25 we Wrocławiu.
- 44.2025 Sukcesywne dostawy tekstyliów z logotypem i projektem graficznym własnym na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa bielizny szpitalnej, podkładów, wyrobów włókienniczych jednorazowego użytku
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV, na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Powiecie Wrocławskim w celu realizacji zadań służbowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magistrali wodociągowej w miejscowości Sułoszowa oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wielmoża
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zduny, Jackowice wraz z budową pompowni ścieków sanitarnych, gmina Zduny
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Kukawce wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Starym Majdanie, ujęcia wody w Wojsławicach-Kolonii wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Majdanie Ostrowskim
- Wymiana przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej zewnętrznej dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy Al. H. Sienkiewicza 58 i ul. Zduńskiej 27 w Łowiczu.
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Przebudowa systemu odprowadzenia wód opadowych z drogi gminnej na działkach nr ew. 325/19, 324/13 (ul. Wapieniowa) w msc. Szewce, gm. Nowiny, woj. świętokrzyskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.