Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-15
Przemyśl: Przygotowanie i prowadzenie dydaktycznych zajęć wyrównawczych, pozalekcyjnych oraz specjalistycznych zajęć zawodowych w Technikum nr 4 w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 289942 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących , ul. Kilińskiego 10, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 678 30 01, 678 31 01, faks 16 678 30 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zseio.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i prowadzenie dydaktycznych zajęć wyrównawczych, pozalekcyjnych oraz specjalistycznych zajęć zawodowych w Technikum nr 4 w Przemyślu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: A) przygotowanie i prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla pierwszej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; B) przygotowanie i prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla drugiej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; C) przygotowanie i prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; D) przygotowanie i prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; E) przygotowanie i prowadzenie specjalistycznych zajęć z przedmiotów grupy elektronicznej dla pierwszej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; F) przygotowanie i prowadzenie specjalistycznych zajęć z przedmiotów grupy elektronicznej dla drugiej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; G) przygotowanie i prowadzenie specjalistycznych zajęć zawodowych dla teleinformatyka dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; H) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla pierwszej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; I) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla drugiej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; J) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego technicznego dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; K) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; L) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka niemieckiego dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; M) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z fizyki dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; N) przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z przedsiębiorczości dla jednej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; O) przygotowanie i prowadzenie kursu ECDL dla uczniów technikum przygotowującego ich do uzyskania certyfikatu ECDL - dla pierwszej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; P) przygotowanie i prowadzenie kursu ECDL dla uczniów technikum przygotowującego ich do uzyskania certyfikatu ECDL - dla drugiej grupy uczniów (10 osób w grupie) po 2 godziny tygodniowo przez 25 tygodni (łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 22 godziny, w 2012r. - 28 godzin; Q) przygotowanie i prowadzenie konsultacji z wykorzystania szkolnej platformy elearningowej dla 10 grup szkoleniowych (10 grup szkoleniowych z trenerami po 5h na grupę - łącznie 50 godzin), w okresie od 01.10.2011 r. do 30.04 2012 r., w tym, w 2011 r. - 20 godzin, w 2012r. - 30 godzin;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoba nie prowadząca działalności gospodarczej lub osoba z personelu podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą A) musi posiadać przygotowanie pedagogiczne, B) musi mieć ukończone studia wyższe lub podyplomowe uprawniające do nauczania przedmiotu, o prowadzenie zajęć z którego się ubiega. Podmioty prowadzące działalność gospodarczą muszą przedstawić osobowy skład osób przewidzianych do realizacji zadań wraz z dokumentami wyszczególnionymi wyżej, a ponadto: A) posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie organizacji i prowadzenia szkoleń, B) posiadać aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy. Zamawiający dokona potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia, poprzez analizę dokumentów - w odniesieniu zarówno do osób nie prowadzących działalności gospodarczej, jak też do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz do wskazanego przez nie ich personelu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoba nie prowadząca działalności gospodarczej lub osoba z personelu podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą C) musi posiadać jeden ze stopni awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy, nauczyciel mianowany lub nauczyciel dyplomowany, D) powinna mieć ukończone przynajmniej jedno szkolenie w zakresie równościowego traktowania uczniów, E) powinna mieć doświadczenie w realizacji projektów POKL, F) musi posiadać staż pracy min. 3-letni w szkole średniej (ponadgimnazjalnej), G) może złożyć maksymalnie dwie oferty na dwa zadania (prowadzenie zajęć dla dwu grup) ze względu na realizację zajęć dla kilku grup w tym samym terminie. Podmioty prowadzące działalność gospodarczą muszą przedstawić osobowy skład osób przewidzianych do realizacji zadań wraz z dokumentami wyszczególnionymi wyżej. Zamawiający dokona potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia, poprzez analizę dokumentów - w odniesieniu zarówno do osób nie prowadzących działalności gospodarczej, jak też do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz do wskazanego przez nie ich personelu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.55
- 2 - Stopień awansu zawodowego - 0.20
- 3 - Tytuł naukowy i zawodowy - 0.10
- 4 - Udział w projektach POKL - 0.10
- 5 - Przeszkolenie z równościowego traktowania uczniów - 0.05
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zseio.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących w Przemyślu
ul. Kilińskiego 10
37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących w Przemyślu ul. Kilińskiego 10 37-700 Przemyśl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienia realizowane jest w ramach projektu: Zajęcia dla młodzieży Technikum nr 4 w Przemyślu szansą na zdobycie zawodu i dobrej pracy, który jest finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup i wdrożenie klastra serwerów z współdzieloną pamięcią masową wraz z licencjami CAL oraz zakup switchy klasy Enterprise w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" ...
- Dostawa żurawia hydraulicznego HDS wraz z usługą montażu na pojeździe zamawiającego
- Remonty cząstkowe nawierzchni ulic na terenie miasta Przemyśla w 2025 r.
- Usługa remontu fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Niepodległości w Przemyślu
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
- Dostawa tlenu medycznego
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.