To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Żagań: ZIMOWE UTRZYMANIE ALEJEK I CHODNIKÓW ZLOKALIZOWANYCH PRZY TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU- NA OKRES OD 1 LISTOPADA 2008 R. DO 31 MARCA 2009 R.
Numer ogłoszenia: 289983 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227304 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Plac Słowiański 17, Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, faks 068 4771017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE ALEJEK I CHODNIKÓW ZLOKALIZOWANYCH PRZY TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU- NA OKRES OD 1 LISTOPADA 2008 R. DO 31 MARCA 2009 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres prac przewidzianych do wykonania w szczególności obejmuje : a) w okresie opadów śniegu i gołoledzi odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek i chodników - zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, b) zwalczanie i likwidacja śliskości pośniegowej i gołoledzi na alejkach i chodnikach- zgodnie z zasadami określonymi w punkcie 2 c) oczyszczanie z piasku chodników i alejek objętych zimowym utrzymaniem - zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy. 2. Zasady zimowego utrzymania chodników i alejek zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej: a) ustala się jeden standard utrzymania chodników i alejek : - całodobowe odśnieżanie chodników i alejek na całej szerokości, - całodobowe zwalczanie śliskości, na całej szerokości chodników i alejek, np. poprzez posypywanie piaskiem, - całodobowe usuwanie błota pośniegowego, na całej szerokości chodników i alejek, b) ustalenie nowych standardów utrzymania chodników i alejek może nastąpić w przypadku wystąpienia skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych i pogodowych ( zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania chodników i alejek). c) wszelkie odstępstwa od wyżej wymienionych ustaleń wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również : a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza robót, b) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku i składowania materiałów niezbędnych do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, c) koszty ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy, d) koszty wykonania oznakowań alejek i chodników w przypadku wyłączenia ich z zimowego utrzymania w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych o których mowa z punkcie 2 litera b. 4.Tryb prowadzenia akcji zimowego utrzymania chodników i alejek: a) rozpoczęcie akcji następuje w dniu wystąpienia opadów i trwa do momentu całkowitego usunięcia śniegu i zwalczenia śliskości na alejce lub chodniku, b) Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłaszać na piśmie rozpoczęcie i zakończenie akcji zimowego utrzymania chodników i alejek w następujących terminach : - w dni robocze: tego samego dnia, - w dni wolne od pracy i święta : w pierwszy dzień roboczy następujący po rozpoczęciu lub zakończeniu akcji. 5. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa- art.5 ust.1 pkt 4 i ust.5 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jednolity Dz. U.z 2005 r. Nr 236, poz. 2008z późn. zm.), polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością oraz zgodnie z przepisami BHP. 6. Materiały użyte do wykonania prac określonych w przedmiocie zamówienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U.z 2005 r. Nr 230, poz. 1960). 7. Materiały przeznaczone do zimowego utrzymania chodników i alejek mogą być składowane na terenie miasta tylko w estetycznych plastykowych skrzyniach. 8. Pojazdy mechaniczne użyte do prowadzenia prac wymienionych w przedmiocie zamówienia, powinny: a) być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę, b) posiadać aktualne badania techniczne i świadectwo dopuszczenia do ruchu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64758.87 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA I ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA I ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O., ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3200.00 za 1 dzień zimowego utrzymania
- Oferta z najniższą ceną: 3200.00 za 1 dziń zimowego utrzymania oferta z najwyższą ceną: 3200.00 za 1 dzień zimowego utrzymania
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dzietrzychowice, gmina Żagań
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Szprotawskiej
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.