Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-07
Szczecin: Monitoring naukowy dla 6 nowo wybudowanych przepławek w ramach zadania pn.: Budowa 6 przepławek na rzece Mołstowej, Wieprzy, Parsęcie w Województwie zachodniopomorskim współfinansowanego z środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 290003 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring naukowy dla 6 nowo wybudowanych przepławek w ramach zadania pn.: Budowa 6 przepławek na rzece Mołstowej, Wieprzy, Parsęcie w Województwie zachodniopomorskim współfinansowanego z środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji: woj. Zachodniopomorskie rzeka Mołstowa gm. Rymań, rzeka Wieprza gm. Sławno rzeka Parsęta gm. Grzmiąca, Tychowo Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie monitoringu naukowego oraz stworzenie Raportu z Monitoringu Naukowego dla 6 nowo wybudowanych przepławek dla zadania pn.: Monitoring naukowy dla 6 nowo wybudowanych przepławek w ramach zadania pn.: Budowa 6 przepławek na rzece Mołstowej, Wieprzy, Parsęcie w Województwie zachodniopomorskim współfinansowanego z środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013. w następujących lokalizacjach: Zadanie częściowe nr I Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Mołstowa w km 12+100 w miejscowości Grąd. Zadanie częściowe nr II Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Mołstowa w km 23+100 w miejscowości Rzesznikowo. Zadanie częściowe nr III Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Wieprza w km 56+350 w miejscowości Gwiazdowo. Zadanie częściowe nr IV Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Wieprza w km 49+305 w miejscowości Pomiłowo. Zadanie częściowe nr V Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Parsęta w km 134+200 w miejscowości Żarnowo. Zadanie częściowe nr VI Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Parsęta w km 111+300 w miejscowości Doble. Realizacja zamówienia jest niezbędna w celu realizacji postanowień umowy o dofinansowanie w ramach środków z 3 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013, umowa z dnia 28.09.2010r. nr 00001-61721-OR1600002/10. W ramach zlecenia należy sporządzić Raport z Monitoringu Naukowego dla 6 nowo wybudowanych przepławek, składający się z 6 odrębnych szczegółowych raportów oraz jednego raportu stanowiącego sentencję z sześciu szczegółowych. Podstawą do stworzenia Raportu z Monitoringu Naukowego jest monitoring przyrodniczy polegający na obserwacji i ocenie stanu oraz zachodzących zmian w składnikach różnorodności biologicznej, w tym gatunków będących przedmiotem zainteresowania Wspólnoty, ze szczególnym uwzględnieniem gatunków o znaczeniu priorytetowym, a także na ocenie skuteczności stosowanych metod ochrony przyrody. RAPORT Z MONITORINGU NAUKOWEGO (forma papierowa) 6 szt. - odrębnie dla każdej przepławki - po 3 egzemplarze każdego raportu 1 szt. - sentencja łącząca najważniejsze informacje oraz wnioski z sześciu szczegółowych raportów z monitoringu naukowego - 3 egzemplarze Raport z Monitoringu Naukowego powinien zawierać: I. Część przyrodnicza -szczegółowy opis warunków dla bytowania i swobodnej migracji ichtiofauny przed budową przepławek, opis stanu istniejącego -skład gatunkowy ryb występujących w danej rzece, z krótką charakterystyką gatunku: -czy gatunek znajduje się w II załączniku Dyrektywy Siedliskowej -behawioryzm gatunku -skład gatunkowy oraz ilościowy prowadzonych na danej rzece zarybień z lokalizacją na mapie miejsca wpuszczenia narybku oraz analizą możliwości swobodnej migracji przed wybudowaniem przepławek (mapy, wykresy) -perspektywy na kolejne pięć lat po wybudowaniu przepławek z uwzględnieniem całego ekosystemu danej rzeki II. Część techniczna -szczegółowy opis metodyki prowadzenia monitoringu naukowego oraz gwarancyjnego, (szczegóły gwarancji w części XV), zawierający m.in. szczegółową charakterystykę poniższych parametrów , które będą uwzględniane w późniejszych raportach gwarancyjnych : -opis wszystkich parametrów rejestrowanych przez urządzenie -zmiany migracji na przestrzeni danego roku jak również dla kolejnych raportów rocznych w odniesieniu do lat poprzednich (wraz z wykresami) -zmiany migracji w odniesieniu do pozostałych parametrów zapisywanych przez urządzenie do monitoringu -dane o ilości migrujących ryb z wyszczególnieniem gatunków ryb, -wykresy czasowe z rozróżnieniem kierunku wędrówki w odniesieniu do wielkości oraz gatunków ryb, -wykresy obrazujące dobowy wzór migracji z rozróżnieniem kierunku wędrówki -zmiany zaobserwowane na przestrzeni 5 lat w kontekście danych zawartych w raporcie wstępnym oraz raportach częściowych -zmiany migracji na przestrzeni trwania całego monitoringu Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia min. 6 pracowników z Oddziałów Terenowych ZZMiUW, wskazanych przez Zamawiającego, w celu prowadzenia bieżącej podstawowej konserwacji urządzeń do monitoringu (jak usuwanie zanieczyszczeń) oraz ewentualnego odczytu danych z urządzenia. Do Wykonawcy należał będzie również obowiązek regularnego kontaktu z Oddziałami Terenowymi w celu monitorowania poprawności działania urządzeń do monitoringu. Zamawiający nie określa sposobu kontaktu. Według zaistniałych potrzeb dopuszczony będzie kontakt osobisty Wykonawcy w siedzibie Oddziału Terenowego, rozmowa telefoniczna, informacja listowna lub korespondencja e-mailowa. Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Przed złożeniem oferty wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia i złożenia oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym stanowiącym załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ. Okres gwarancji dla usługi objętej zamówieniem nie może być krótszy niż cztery lata. Szczegółowe warunki gwarancji określa Karta Gwarancyjna stanowiąca załącznik nr 3 do umowy oraz wzór umowy. W ramach gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia monitoringu polegającego na zbieraniu i analizie danych z powtarzanych obserwacji oraz analizie pomiarów różnych parametrów dla śledzenia zachodzących zmian w korycie rzeki po wybudowaniu przepławek. 1. W ramach przeglądów gwarancyjnych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: -4 gwarancyjnych raportów częściowych sporządzanych rokrocznie dla każdej z nowo wybudowanych przepławek, przesyłanych Zamawiającemu do 15go grudnia każdego kolejnego roku kalendarzowego jednak w terminie nie przekraczającym całego czasu trwania gwarancji. Pierwszy raport gwarancyjny powinien być sporządzony do dnia 15.12.2013 r. -1 raportu stanowiącego spójne zestawienie najistotniejszych informacji oraz wniosków z wszystkich raportów częściowych oraz raportu z monitoringu naukowego, przedstawionego do dnia 31.12.2016 r. Każdy z raportów gwarancyjnych sporządzony powinien być według metodyki podanej w Raporcie z Monitoringu Naukowego i uwzględniać m.in. poniższe dane : -opis wszystkich parametrów rejestrowanych przez urządzenie -analizę zmian migracji na przestrzeni danego roku jak również dla kolejnych raportów rocznych w odniesieniu do lat poprzednich (przedstawiona na wykresach jak również szczegółowo opisana) -analizę zmian migracji w odniesieniu do pozostałych parametrów zapisywanych przez urządzenie do monitoringu -dane o ilości migrujących ryb z wyszczególnieniem gatunków ryb, -wykresy czasowe z rozróżnieniem kierunku wędrówki w odniesieniu do wielkości oraz gatunków ryb, -wykresy obrazujące dobowy wzór migracji z rozróżnieniem kierunku wędrówki -szczegółowy opis wykresów -szczegółowa charakterystyka rocznego okresu prowadzenia monitoringu -szczegółowa analiza całego okresu trwania monitoringu -analiza zmian zaobserwowanych na przestrzeli 5 lat w kontekście danych zawartych w raporcie wstępnym oraz raportach częściowych -analiza zmian migracji na przestrzeni trwania całego monitoringu Do każdego raportu w formie papierowej Wykonawca załączy płyty CD/DVD z zapisem z kamery oraz skanera w formacie zgodnym z normami unijnymi oraz dającym się otworzyć w jednym z ogólno dostępnych programów filmowych. Do każdego raportu Wykonawca załączy płyty CD/DVD ze zdjęciami zapisanymi w jednym z formatów: jpg., png., RAW, w możliwie największej rozdzielczości. Wszystkie płyty powinny być dokładnie opisane i sklasyfikowane w odpowiednim etui/pudełku do przechowywania płyt i dostarczone w min. 3 egzemplarzach. 2. W ramach monitoringu gwarancyjnego Wykonawca zobowiązany będzie do min. 18 wyjazdów w ciągu roku na każdą z przedmiotowych przepławek w celu : -pobrania materiałów z urządzeń rejestrujących na zdjęciach i filmach przepływające przez przepławkę ryby -konserwacji urządzeń polegającej na utrzymaniu w należytym stanie urządzeń do monitoringu tak aby spełniało ono w 100% swoją funkcję (czyszczenie skanera, czyszczenie kamery, usuwanie zbierających się zanieczyszczeń typu liście gałęzie oraz śmieci)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.34.50 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 6.000,00 PLN 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16 listopada 2011r. do godz. 12:00, W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn NP/II/333/160/2011 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie (pok. 20), przed upływem terminu składania ofert a kopię tego dokumentu należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wiedzy i doświadczenia potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na przeprowadzeniu badań telemetrycznych ryb, o wartości min. 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100); UWAGA! W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien udokumentować, że dysponuje przynajmniej jedną osobą z tytułem profesora, posiadającą wiedzę na temat behawioru ryb rzecznych udokumentowaną osiągnięciami naukowymi (min. jeden artykuł naukowy opublikowany w dowolnym czasopiśmie naukowym/zeszytach naukowych dotyczący behawioru ryb). UWAGA! W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom- załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, części V. pkt.1. WADIUM
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: -zmiany terminu realizacji zamówienia przed jego upływem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę, -zmiany przedstawiciela Wykonawcy w sprawach związanych z realizacją niniejszej umowy w tym uprawnionego do podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy, 2. Warunkiem ww. zmian będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji
i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZĘŚCI
- II - Przyjęcie do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ściek. przemysł.) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie gm. Police.
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
- Dostawy oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla kotłowni własnych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.