eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinMonitoring naukowy dla 6 nowo wybudowanych przepławek w ramach zadania pn.Budowa 6 przepławek na rzece Mołstowej, Wieprzy, Parsęcie w Województwie zachodniopomorskim współfinansowanego z środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Szczecin: Monitoring naukowy dla 6 nowo wybudowanych przepławek w ramach zadania pn.: Budowa 6 przepławek na rzece Mołstowej, Wieprzy, Parsęcie w Województwie zachodniopomorskim współfinansowanego z środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 290003 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring naukowy dla 6 nowo wybudowanych przepławek w ramach zadania pn.: Budowa 6 przepławek na rzece Mołstowej, Wieprzy, Parsęcie w Województwie zachodniopomorskim współfinansowanego z środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji: woj. Zachodniopomorskie rzeka Mołstowa gm. Rymań, rzeka Wieprza gm. Sławno rzeka Parsęta gm. Grzmiąca, Tychowo Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie monitoringu naukowego oraz stworzenie Raportu z Monitoringu Naukowego dla 6 nowo wybudowanych przepławek dla zadania pn.: Monitoring naukowy dla 6 nowo wybudowanych przepławek w ramach zadania pn.: Budowa 6 przepławek na rzece Mołstowej, Wieprzy, Parsęcie w Województwie zachodniopomorskim współfinansowanego z środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013. w następujących lokalizacjach: Zadanie częściowe nr I Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Mołstowa w km 12+100 w miejscowości Grąd. Zadanie częściowe nr II Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Mołstowa w km 23+100 w miejscowości Rzesznikowo. Zadanie częściowe nr III Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Wieprza w km 56+350 w miejscowości Gwiazdowo. Zadanie częściowe nr IV Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Wieprza w km 49+305 w miejscowości Pomiłowo. Zadanie częściowe nr V Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Parsęta w km 134+200 w miejscowości Żarnowo. Zadanie częściowe nr VI Budowa przepławki dla ryb. Rzeka Parsęta w km 111+300 w miejscowości Doble. Realizacja zamówienia jest niezbędna w celu realizacji postanowień umowy o dofinansowanie w ramach środków z 3 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013, umowa z dnia 28.09.2010r. nr 00001-61721-OR1600002/10. W ramach zlecenia należy sporządzić Raport z Monitoringu Naukowego dla 6 nowo wybudowanych przepławek, składający się z 6 odrębnych szczegółowych raportów oraz jednego raportu stanowiącego sentencję z sześciu szczegółowych. Podstawą do stworzenia Raportu z Monitoringu Naukowego jest monitoring przyrodniczy polegający na obserwacji i ocenie stanu oraz zachodzących zmian w składnikach różnorodności biologicznej, w tym gatunków będących przedmiotem zainteresowania Wspólnoty, ze szczególnym uwzględnieniem gatunków o znaczeniu priorytetowym, a także na ocenie skuteczności stosowanych metod ochrony przyrody. RAPORT Z MONITORINGU NAUKOWEGO (forma papierowa) 6 szt. - odrębnie dla każdej przepławki - po 3 egzemplarze każdego raportu 1 szt. - sentencja łącząca najważniejsze informacje oraz wnioski z sześciu szczegółowych raportów z monitoringu naukowego - 3 egzemplarze Raport z Monitoringu Naukowego powinien zawierać: I. Część przyrodnicza -szczegółowy opis warunków dla bytowania i swobodnej migracji ichtiofauny przed budową przepławek, opis stanu istniejącego -skład gatunkowy ryb występujących w danej rzece, z krótką charakterystyką gatunku: -czy gatunek znajduje się w II załączniku Dyrektywy Siedliskowej -behawioryzm gatunku -skład gatunkowy oraz ilościowy prowadzonych na danej rzece zarybień z lokalizacją na mapie miejsca wpuszczenia narybku oraz analizą możliwości swobodnej migracji przed wybudowaniem przepławek (mapy, wykresy) -perspektywy na kolejne pięć lat po wybudowaniu przepławek z uwzględnieniem całego ekosystemu danej rzeki II. Część techniczna -szczegółowy opis metodyki prowadzenia monitoringu naukowego oraz gwarancyjnego, (szczegóły gwarancji w części XV), zawierający m.in. szczegółową charakterystykę poniższych parametrów , które będą uwzględniane w późniejszych raportach gwarancyjnych : -opis wszystkich parametrów rejestrowanych przez urządzenie -zmiany migracji na przestrzeni danego roku jak również dla kolejnych raportów rocznych w odniesieniu do lat poprzednich (wraz z wykresami) -zmiany migracji w odniesieniu do pozostałych parametrów zapisywanych przez urządzenie do monitoringu -dane o ilości migrujących ryb z wyszczególnieniem gatunków ryb, -wykresy czasowe z rozróżnieniem kierunku wędrówki w odniesieniu do wielkości oraz gatunków ryb, -wykresy obrazujące dobowy wzór migracji z rozróżnieniem kierunku wędrówki -zmiany zaobserwowane na przestrzeni 5 lat w kontekście danych zawartych w raporcie wstępnym oraz raportach częściowych -zmiany migracji na przestrzeni trwania całego monitoringu Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia min. 6 pracowników z Oddziałów Terenowych ZZMiUW, wskazanych przez Zamawiającego, w celu prowadzenia bieżącej podstawowej konserwacji urządzeń do monitoringu (jak usuwanie zanieczyszczeń) oraz ewentualnego odczytu danych z urządzenia. Do Wykonawcy należał będzie również obowiązek regularnego kontaktu z Oddziałami Terenowymi w celu monitorowania poprawności działania urządzeń do monitoringu. Zamawiający nie określa sposobu kontaktu. Według zaistniałych potrzeb dopuszczony będzie kontakt osobisty Wykonawcy w siedzibie Oddziału Terenowego, rozmowa telefoniczna, informacja listowna lub korespondencja e-mailowa. Zakres opracowania oraz dodatkowe obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Przed złożeniem oferty wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia i złożenia oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym stanowiącym załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ. Okres gwarancji dla usługi objętej zamówieniem nie może być krótszy niż cztery lata. Szczegółowe warunki gwarancji określa Karta Gwarancyjna stanowiąca załącznik nr 3 do umowy oraz wzór umowy. W ramach gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia monitoringu polegającego na zbieraniu i analizie danych z powtarzanych obserwacji oraz analizie pomiarów różnych parametrów dla śledzenia zachodzących zmian w korycie rzeki po wybudowaniu przepławek. 1. W ramach przeglądów gwarancyjnych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: -4 gwarancyjnych raportów częściowych sporządzanych rokrocznie dla każdej z nowo wybudowanych przepławek, przesyłanych Zamawiającemu do 15go grudnia każdego kolejnego roku kalendarzowego jednak w terminie nie przekraczającym całego czasu trwania gwarancji. Pierwszy raport gwarancyjny powinien być sporządzony do dnia 15.12.2013 r. -1 raportu stanowiącego spójne zestawienie najistotniejszych informacji oraz wniosków z wszystkich raportów częściowych oraz raportu z monitoringu naukowego, przedstawionego do dnia 31.12.2016 r. Każdy z raportów gwarancyjnych sporządzony powinien być według metodyki podanej w Raporcie z Monitoringu Naukowego i uwzględniać m.in. poniższe dane : -opis wszystkich parametrów rejestrowanych przez urządzenie -analizę zmian migracji na przestrzeni danego roku jak również dla kolejnych raportów rocznych w odniesieniu do lat poprzednich (przedstawiona na wykresach jak również szczegółowo opisana) -analizę zmian migracji w odniesieniu do pozostałych parametrów zapisywanych przez urządzenie do monitoringu -dane o ilości migrujących ryb z wyszczególnieniem gatunków ryb, -wykresy czasowe z rozróżnieniem kierunku wędrówki w odniesieniu do wielkości oraz gatunków ryb, -wykresy obrazujące dobowy wzór migracji z rozróżnieniem kierunku wędrówki -szczegółowy opis wykresów -szczegółowa charakterystyka rocznego okresu prowadzenia monitoringu -szczegółowa analiza całego okresu trwania monitoringu -analiza zmian zaobserwowanych na przestrzeli 5 lat w kontekście danych zawartych w raporcie wstępnym oraz raportach częściowych -analiza zmian migracji na przestrzeni trwania całego monitoringu Do każdego raportu w formie papierowej Wykonawca załączy płyty CD/DVD z zapisem z kamery oraz skanera w formacie zgodnym z normami unijnymi oraz dającym się otworzyć w jednym z ogólno dostępnych programów filmowych. Do każdego raportu Wykonawca załączy płyty CD/DVD ze zdjęciami zapisanymi w jednym z formatów: jpg., png., RAW, w możliwie największej rozdzielczości. Wszystkie płyty powinny być dokładnie opisane i sklasyfikowane w odpowiednim etui/pudełku do przechowywania płyt i dostarczone w min. 3 egzemplarzach. 2. W ramach monitoringu gwarancyjnego Wykonawca zobowiązany będzie do min. 18 wyjazdów w ciągu roku na każdą z przedmiotowych przepławek w celu : -pobrania materiałów z urządzeń rejestrujących na zdjęciach i filmach przepływające przez przepławkę ryby -konserwacji urządzeń polegającej na utrzymaniu w należytym stanie urządzeń do monitoringu tak aby spełniało ono w 100% swoją funkcję (czyszczenie skanera, czyszczenie kamery, usuwanie zbierających się zanieczyszczeń typu liście gałęzie oraz śmieci)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.34.50 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 6.000,00 PLN 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16 listopada 2011r. do godz. 12:00, W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn NP/II/333/160/2011 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie (pok. 20), przed upływem terminu składania ofert a kopię tego dokumentu należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na przeprowadzeniu badań telemetrycznych ryb, o wartości min. 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100); UWAGA! W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien udokumentować, że dysponuje przynajmniej jedną osobą z tytułem profesora, posiadającą wiedzę na temat behawioru ryb rzecznych udokumentowaną osiągnięciami naukowymi (min. jeden artykuł naukowy opublikowany w dowolnym czasopiśmie naukowym/zeszytach naukowych dotyczący behawioru ryb). UWAGA! W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do jego dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom- załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, części V. pkt.1. WADIUM

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: -zmiany terminu realizacji zamówienia przed jego upływem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę, -zmiany przedstawiciela Wykonawcy w sprawach związanych z realizacją niniejszej umowy w tym uprawnionego do podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy, 2. Warunkiem ww. zmian będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.