Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-07
Pilchowice: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Gliwickiego Ośrodka Rewalidacyjno -Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Gliwicach oraz do szkoły specjalnej w Knurowie.
Numer ogłoszenia: 290036 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356521, faks 032 2356938.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilchowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Gliwickiego Ośrodka Rewalidacyjno -Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Gliwicach oraz do szkoły specjalnej w Knurowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Gliwickiego Ośrodka Rewalidacyjno Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Gliwicach oraz do szkoły specjalnej w Knurowie. Zakres zadania nr 1 obejmuje: Wykonanie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci z niepełnosprawnością ruchową, upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i niepełnosprawnościami sprzężonymi z terenu gminy Pilchowice do Gliwickiego Ośrodka Rewalidacyjno Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Gliwicach. Dowożenie dzieci niepełnosprawnych do Gliwickiego Ośrodka Rewalidacyjno Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Gliwicach w roku szkolnym 2012-2013 i 2013-14 zgodnie z poniższą trasą: kurs poranny przystanek początkowy Wilcza ul. Stawowa 12A Leboszowice ul. Wiejska 38 Żernica ul. Podgórna 22 Gliwice Gliwicki Ośrodek Rewalidacyjno Wychowawczy dla dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej GORW ul. Słowackiego 58B przystanek końcowy kurs popołudniowy przystanek początkowy Gliwice Gliwicki Ośrodek Rewalidacyjno Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej GORW ul. Słowackiego 58B Żernica ul. Podgórna 22 Leboszowice ul. Wiejska 38 Wilcza ul. Stawowa 12A przystanek końcowy Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej. Zamawiający przewiduje przewóz 4 osób, jednocześnie zastrzega zmianę ilości dzieci do 7 osób co może wiązać się ze zmianą trasy. Dowożenie dzieci musi odbywać się autobusem liczącym nie więcej niż 20 miejsc. Obowiązki Wykonawcy: Dotyczy transportu dzieci niepełnosprawnych Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności np. telefon komórkowy. Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z pózn. zm. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. Wykonawca jest zobowiązany dbać o stan techniczny pojazdu. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz w razie potrzeby opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia w tym świadczenie pomocy dzieciom i opiekunowi w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. wejście, wyjście dzieci z pojazdu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. Wykonawca odpowiada za opiekę oraz bezpieczeństwo dzieci w drodze z autobusu do budynku ośrodka oraz w drodze z ośrodka do autobusu. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 z pózn. zm. Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia. Wymagania wobec opiekuna zatrudnianego w dowozie przez Wykonawcę. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmie bezpiecznego dojazdu dzieci do ośrodka. Obowiązki opiekuna zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom i młodzieży w czasie jazdy autobusem do ośrodka oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy autobusem, busem,pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom wyznaczonym przez dyrektora placówki, do której dowożone są dzieci w przypadku dzieci niepełnosprawnych ruchowo opiekun zobowiązany jest do przenoszenia dziecka do autobusu i z powrotem, opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieci w drodze z autobusu, busa do budynku ośrodka oraz w drodze z budynku ośrodka do autobusu. O liczbie opiekunów w autobusie decyduje wykonawca. Zakres zadania nr 2 obejmuje: Wykonanie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci z niepełnosprawością ruchową, upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym oraz z upośledzeniem umysłowym z niepełnosprawnościami sprzężonymi z terenu gminy Pilchowice do szkół i przedszkoli specjalnych w Knurowie. Dowożenie dzieci i młodzieży niepełnosprawnej posiadającej rożne rodzaje niepełnosprawności. Przewóz uczniów odbywać się będzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej. Zamawiający przewiduje przewóz 10 osób, jednocześnie zastrzega zmianę ilości dzieci do 13 osób co może wiązać się ze zmianą trasy. Przebieg trasy: kurs poranny przystanek początkowy Żernica ul. Wiśniowa Pilchowice ul. Rynek 13 Stanica Dworcowa 20, ul. Lipowa 23,Wielopolska 8 Pilchowice ul. Dolna Wieś 29 Wilcza ul. K. Miarki 48,ul.Stawowa 12A Knurów MSP 2 ul. Wilsona 22,ul.S.Batorego 7 Gimnazjum 2, SP 9 ul. Szpitalna 25, przystanek końcowy kurs popołudniowy przystanek początkowy Knurów Szpitalna 25 SP 9, Gimnazjum nr 7 ul. Wilsona 22,MSP ul. Szpitalna 25 Wilcza ul. Stawowa 12A, ul. K. Miarki 48 Pilchowice ul. Dolna Wieś 29, Stanica ul. Wielopolska 8,ul. Lipowa 23,ul. Dworcowa 20 Pilchowice ul.Rynek13 Żernica ul. Wiśniowa przystanek końcowy Obowiązki Wykonawcy: Dotyczy transportu dzieci niepełnosprawnych Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazd, pojazdy w środki łączności np. telefon komórkowy. Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z pózn. zm. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. Wykonawca jest zobowiązany dbać o stan techniczny pojazdu, pojazdów. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz w razie potrzeby opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia w tym świadczenie pomocy dzieciom i opiekunowi w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. wejście, wyjście dzieci z pojazdu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów. Wykonawca odpowiada za opiekę oraz bezpieczeństwo dzieci w drodze z autobusu do budynku szkoły, przedszkola oraz w drodze z budynku szkoły, przedszkola do autobusu. Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia. Wymagania wobec opiekuna zatrudnianego w dowozie przez Wykonawcę. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia dająca rękojmie bezpiecznego dojazdu dzieci do szkół, przedszkoli. Obowiązki opiekuna: zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy autobusem do szkoły, szkół i przedszkola, przedszkoli oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy autobusem; pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom wyznaczonym przez dyrektora placówki, do której dowożone są dziecko, dzieci; w przypadku dzieci niepełnosprawnych ruchowo opiekun zobowiązany jest do przenoszenia dziecka do autobusu i z powrotem, opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieci w drodze z autobusu do budynku szkoły, przedszkola oraz w drodze z budynku szkoły, przedszkola do autobusu. O liczbie opiekunów w autobusie decyduje wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności Ci, którzy w ostatnich trzech latach przed dniem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w okresie tej działalności, wykonywali, co najmniej, dwie usługi (w ramach dwóch umów) polegające na przewozie dzieci/uczniów niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto rocznie każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności Wykonawca musi dysponować tyloma pełnosprawnymi środkami transportu na każdą trasę, które umożliwią przewóz z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz opiekunów. Liczba pojazdów musi gwarantować dotarcie określonej liczby dzieci na zajęcia szkolne, a następnie ich powrót do domów. Wykonawca musi też dysponować autobusami zastępczymi. Autobusy zastępcze muszą odpowiadać standardowi pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny podlega sumowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do tejże oferty na podstawie dokonanego wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: - zmiana liczby dzieci, - zmiana liczby dni realizacji zamówienia, - zmiana trasy (bez zmiany ceny), - w przypadku zmiany osób zdolnych do wykonania zamówienia, wówczas wykonawca zawiadomi o tym fakcie zamawiającego. Osoby, którymi będzie dysponował wykonawca muszą spełniać warunki określone w SIWZ, - w przypadku zmiany narzędzi(autobus), którymi dysponuje wykonawca. Wówczas wykonawca zawiadamia o tym fakcie zamawiającego. Potencjał techniczny (autobusy),którymi będzie dysponował wykonawca musi spełniać warunki określone w niniejszej SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pilchowice
ul. Damrota 6
44-145 Pilchowice
pok nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Pilchowice ul. Damrota 6 44-145 Pilchowice pok nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Sporządzenie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na targi ITM Industry Europe 2025
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowego szkolenia wyjazdowego nt.: "Efektywne kierowanie zespołem - zarządzanie, motywowanie i komunikacja" dla kadry kierowniczej WUP w Warszawie.
- zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną w związku z realizacją projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I",
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dotyczącego tematyki Trudnego klienta i asertywności wraz z zakupem usługi trenerskiej, hotelarskiej, restauracyjnej oraz transportowej.
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (150)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.