Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-23
Leszno: Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego rozbudowy i modernizacji budynku Przedszkola w Lesznie, ul. Polna 22.
Numer ogłoszenia: 290132 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leszno , Aleja Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, faks 22 7258552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego rozbudowy i modernizacji budynku Przedszkola w Lesznie, ul. Polna 22..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego rozbudowy i modernizacji budynku Przedszkola w Lesznie, ul. Polna 22. 2. Rozbudowany obiekt znajdować się będzie na działce 970, 963, 964 w Lesznie. Teren objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz stanowi własność Gminy Leszno. 3. Nowo dobudowana część powinna zawierać: -3 sale dydaktyczne z przyległymi węzłami sanitarnymi oraz magazynami na leżaki i pomoce dydaktyczne (po 25 dzieci), -Kuchnia wraz z zapleczem oraz podajnikiem na górę, -Sala rekreacyjno - gimnastyczna z przyległą łazienką i magazynem, -Szatnia dla ok. 200 dzieci, -Kotłownia (piec gazowy). 4. W istniejącym budynku przedszkola po modernizacji powinny znajdować się następujące pomieszczenia: -5 sal dydaktycznych z przyległymi węzłami sanitarnymi oraz magazynami na leżaki i pomoce dydaktyczne, -Szatnia dla personelu ok. 20 osób, -Szatnia dla pracowników obsługi ok. 15 osób, -Gabinet dyrektora, -Gabinet wicedyrektora, -Sekretariat, -Gabinet intendenta, -Gabinet psychologa, -Gabinet logopedy, -Pomieszczenie metodyczne, -Pokój dla nauczycieli, -Magazyn na pomoce dydaktyczne, -Pomieszczenie administracyjne dla 2 osób, -Archiwum, -Gabinet z miejscem na umywalkę, -Pomieszczenie socjalne, -Pomieszczenie gospodarcze, -Łazienki dla personelu, -Łazienka dostępna z zewnątrz z placu zabaw, -Szatnia gospodarcza z łazienką, -Biblioteka gminna z dostępem z zewnątrz, magazynem, pomieszczeniem komputerowym, gabinetem dyrektora, zapleczem socjalnym. Jednostka projektowa jest zobowiązana stawić się na spotkanie techniczne na każde żądanie Zamawiającego. Jednostka projektowa będzie prowadziła nadzór autorski na placu budowy, ilość szacuje się na 20 nadzorów. 5. Dokumentacja wyjściowa. Szczegółowy zakres prac został podany w koncepcji rozbudowy i modernizacji Publicznego Przedszkola w Lesznie, która została opracowana w kwietniu 2013 r. 6. W projekcie należy uwzględnić: zagospodarowanie terenu wokół budynku, łącznik części nowej z istniejącą, plac zabaw z podziałem na strefy wiekowe, parking i ciągi piesze. 7. Uzyskanie kompletu map dla celów projektowych oraz ilość egzemplarzy dokumentacji. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa była wykonana na aktualnej mapie sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, spełniającej wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. Aktualną mapę do celów projektowych Wykonawca uzyska we własnym zakresie. Wykonawca ma do wykonania następujące dokumenty w ilości egzemplarzy: - Projekt zagospodarowania terenu - 6 egz., - Projekt budowlany w branżach - 6 egz. - Projekt budowlany przyłączy - 6 egz. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. - Przedmiary robót z podziałem na kategorie - 3 egz. - Kosztorys inwestorski z tabelą elementów scalonych - 2 egz. - Opracowanie: geotechniczne warunki posadowienia obiektu - 2 egz. - Dokumentacja w wersji elektronicznej w formacie pdf, 1 plik nie może przekraczać 10Mb/s. - Na podstawie dokumentacji Wykonawca musi uzyskać prawomocne pozwolenie na budowę. Wykonanie robót odbędzie się zgodnie z pozwoleniem na budowę, uzyskanym na podstawie opracowanej dokumentacji, Wyroby i materiały budowlane wskazane w dokumentacji projektowej muszą spełniać wymagania polskich przepisów. 8. Wymagana jest wizja lokalna, a podane w opisie przedmiotu zamówienia informacje nie zwalniają z konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie i przewidzenia innych nieopisanych uwarunkowań. Szczegółowe zapisy opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadanie wiedzy i doświadczenia tj. wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 zadanie polegające na wykonaniu projektu rozbudowy, przebudowy budynku oświatowego wraz z projektem zagospodarowania terenu w tym plac zabaw na kwotę minimum 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - projektant w branży budowlanej oraz projektanci odpowiednich do zamówienia branż.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta cenowa (załącznik nr1).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki wprowadzania zmian do treści umowy: - z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, - zmiana terminu realizacji umowy z powodu uzasadnionych, przedłużających się terminów uzgodnień i decyzji w jednostce uzgodnieniowej, - z powodu wystąpienia konieczności zwiększenia ilości nadzoru autorskiego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pok. 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lesznie - pok. nr 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy kolagenowych gąbek hemostatycznych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości Urzędu Miasta Leszna oraz z innych wskazanych lokalizacji w roku 2025"
- "Sprzątanie pomieszczeń w obiektach Urzędu Miasta Leszna w 2025 roku"
- Zakup telebimu na stadion im. A. Smoczyka
- Sukcesywne dostawy paliw i płynu AdBlue
- Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-107/24 Remont i przebudowa Collegium Anatomicum wraz z dostosowaniem obiektu do przepisów o ochronie ppoż. Etap 2 w formule 'zaprojektuj i wybuduj'.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę, przebudowę dróg, budowę chodników na terenie gm. Wisznia Mała
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z audytem energetycznym w zakresie termomodernizacji budynku oświatowego przy ul. Żeromskiego 1 w Olkuszu.
- "Rozbudowa i remont budynku Instytutu Ochrony Roślin" w ramach modernizacji pomieszczeń laboratoryjnych Zakładu Badania Pozostałości Środków Ochrony Roślin IOR-PIB w Poznaniu.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego polegającego na instalacji systemu sygnalizacji pożarowej dla trzech jednostek organizacyjnych IAS w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i budowę na obrysie istniejącej wiaty magazynowej na salę rekreacyjno - kulturalną dla pacjentów SP ZOZ Jarosław
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.