eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawa kostki brukowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Sieradz: Dostawa kostki brukowej
Numer ogłoszenia: 290176 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244240 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, ul. T. Grzesika i R. Piwnika 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 8281063, 8281070, faks 0-43 8281064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kostki brukowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej betonowej w kształcie podwójnego T w kolorze szarym o wymiarach 20 cm x 16,5 cm x 8 cm w ilości 160,5 m2 z prawem opcji na zwiększenie ilości o wartość nie większą niż 21,6 m2. Dostawa 160.5 m2 kostki nastąpi do w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy na dostawę a wskazana ilość uwarunkowana prawem opcji dostarczona zostanie w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy na dostawę. Uwarunkowana prawem opcji część świadczenia zostanie uruchomiona na podstawie jednostronnej dyspozycji Zamawiającego. Dostawca, w ramach dostawy, przywiezie przedmiot zamówienia do siedziby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu i złoży we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Dostawa nastąpi, w ustalonym terminie wykonania zamówienia, w dniu roboczym, w godzinach od 8:00 do 14:00..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4370.40 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BETARD Artur Dziechciński, Długołęka ul. Polna 30/30A,, 55-065 Mirków, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4170.09
  • Oferta z najniższą ceną: 4170.09 oferta z najwyższą ceną: 4170.09
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.