eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w roku 2016 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Gdańsk: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w roku 2016 r.
Numer ogłoszenia: 290220 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w roku 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w roku 2016.
a) ilość przewodów do czyszczenia: ­
- dymowe 6 753 (4 krotne czyszczenie), ­
- spalinowe 1 345 (2 krotne czyszczenie), ­
- wentylacyjne 11 847 (1 krotne czyszczenie), ­
- nieczynne 861 (1 krotne czyszczenie),
b) ilość przewodów do przeglądu - 20 806,
c) ilość opinii kominiarskich - dla 60 lokali mieszkalnych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) usługi czyszczenia przewodów kominowych w zakresie: ­
- czyszczenie zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 109 poz. 719 z późn. zm.) w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów oraz przepisami przeciwpożarowymi i przepisami o ochronie środowiska, ­
- czyszczenie przewodów dymowych tj. czyszczenie przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym 4 razy w roku wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w kominach (gruz, cegły, gniazda ptaków),
- czyszczenie przewodów spalinowych tj. czyszczenie przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym 2 razy w roku wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w kominach (gruz, cegły, gniazda ptaków), ­
- czyszczenie przewodów wentylacyjnych co najmniej 1 raz w roku,
­- czyszczenie przewodów nieczynnych co najmniej 1 raz w roku, ­
- przegląd wszystkich przewodów 1 raz w roku.
b) badania techniczne przy kontroli okresowej w zakresie: ­
- dokonywania kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych z wykonaniem opinii z wyników przeprowadzonych oględzin co najmniej 1 raz w roku, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2013 r poz. 1409 z póź. zm.)
a ponadto obejmować powinien sprawdzanie: ­
- drożności i szczelności przewodów kominowych, ­
- stanu technicznego głowic i nasad kominowych, ­
- czy siła ciągu kominowego (ciśnienia) - ustalona przy pomocy urządzenia pomiarowego gwarantuje prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń, ­
- czy nie występują uszkodzenia przewodów kominowych, kanałów, czopów, rur i łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyciorowo - rewizyjnych), ław kominiarskich oraz innych elementów urządzeń kominowych, ­
- czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia przewodów kominowych, kanałów, czopów i nasad, a także otworów do wybierania zanieczyszczeń, ­
- czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, ­
- czy są pobielone kominy na strychach, ­
- czy są składowane materiały łatwopalne na strychach, przez które przechodzą przewody kominowe, ­
- czy ilość przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych jest wystarczająca, ­
- czy zachowana jest wymagana odległość łatwo zapalnych części konstrukcyjnych budynku od wewnętrznego lica przewodów i kanałów dymowych oraz spalinowych, a także od pieców, rur i otworów do czyszczenia, ­
- czy prawidłowo podłączono piece, przybory gazowe, kratki wentylacyjne, ­
- czy powierzchnie ścian kominowych z cegły i prefabrykatów nie są obciążone zawieszonymi urządzeniami jak np. przybory sanitarne i gazowe jeśli nie wykonano na nich specjalnego wzmocnienia, ­
- czy pomieszczenia (lokale), w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły c.o. itp.) posiadają sprawnie działające urządzenia wentylacyjne w tym: nawiewne i wywiewne, ­
- czy występują ewentualnie inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi albo mienia.
Z przeprowadzonych przeglądów Wykonawca sporządzi protokół (wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do umowy, stanowiącej załącznik do siwz) wraz z podaniem zakresu kontroli, podpisany przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz uzyska od lokatora lub właściciela lokalu potwierdzenie wykonania przeglądu, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości określi sposób ich usunięcia. Do protokołu należy dołączyć inwentaryzacje przewodów kominowych (usytuowanie, długość, przekrój i szkic) do każdego lokalu.
c) Wydanie opinii kominiarskiej w lokalach do zasiedlenia na pisemne zlecenie Zamawiającego.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) wykaz przewodów kominowych na 2016 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe - załącznik nr 1 zadanie 1 i 2 do siwz,
b) wykaz przewodów kominowych na 2016 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi - załącznik nr 2 zadanie 1 i 2 do siwz.
Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.70.00-3, 90.91.50.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI : 5 500,00 ZŁ W TYM:
ZADANIE 1 - 2 700,00 ZŁ.
ZADANIE 2 - 2 800,00 ZŁ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na świadczeniu usług kominiarskich.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      - 1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim do przeprowadzania kontroli stanu technicznego przewodów kominowych,
      - 1 osobą posiadającą kwalifikacje kominiarskie, która będzie wykonywała zamówienie lub uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia
      na każde wyodrębnione zadanie, tzn. że w przypadku składania oferty na 2 zadania wymagane jest dysponowanie 2 osobami posiadającymi kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim oraz 2 osobami posiadającymi kwalifikacje kominiarskie.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi osobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
      - zadanie 1 - 150 000,00 zł,
      - zadanie 2 - 160 000,00 zł,
      W przypadku składania oferty na dwa zadania do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości 310 000,00 zł.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
      Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na świadczeniu usług kominiarskich.
    Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
    Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług
    4. Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
    5. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
    6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1. Zmniejszenie ilości przewodów do czyszczenia i do przeglądu oraz ilości wydanych opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia.
    2. Lokalizacja i ilość przewodów do czyszczenia i do przeglądu oraz ilość wydanych opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia określonych w załączniku nr 1 do siwz - wykaz przewodów kominowych na 2016 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załączniku nr 2 do siwz - wykaz przewodów kominowych na 2016 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi z zastrzeżeniem, że nie mogą ulec zwiększeniu maksymalne ilości przewodów do czyszczenia i do przeglądu oraz ilości wydanych opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia dla danej części.
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Przekazania obiektów w zarząd innemu zarządcy,
    2. Przejęcia w zarząd nowych obiektów.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto - 24,60 PLN.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2015 godzina 07:20, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 08.12.2015.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 09.11.2015 r. godzina 7:30, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 - świetlica pokój nr 6
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
    80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
    Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
    ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
    Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
    Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w roku 2016 - BOM 1, 2 i 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości przewodów w budynkach mieszkalnych, mieszkalno-użytkowych i w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi:
      a) ilość przewodów do czyszczenia
      - dymowe 3 968 (4 krotne czyszczenie)
      - spalinowe 414 (2 krotne czyszczenie)
      - wentylacyjne 4 801 (1 krotne czyszczenie)
      - nieczynne 44 (1 krotne czyszczenie)
      b) ilość przewodów do przeglądu - 9 227,
      c) ilość opinii kominiarskich - dla 30 lokali mieszkalnych.
      zgodnie z załącznikiem nr 1 zadanie 1 do siwz - wykaz przewodów kominowych na 2016 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem Nr 2 zadanie 1 do siwz - wykaz przewodów kominowych na 2016 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.70.00-3, 90.91.50.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zamawiającego w roku 2016 - BOM 7. 8 i 9.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości przewodów w budynkach mieszkalnych, mieszkalno-użytkowych i w wolnostojących budynkach z lokalami użytkowymi:
      a) ilość przewodów do czyszczenia
      - dymowe 2 785 (4 krotne czyszczenie)
      - spalinowe 931 (2 krotne czyszczenie)
      - wentylacyjne 7 046 (1 krotne czyszczenie)
      - nieczynne 817 (1 krotne czyszczenie)
      a) ilość przewodów do przeglądu - 11 579,
      c) ilość opinii kominiarskich - dla 30 lokali mieszkalnych.
      zgodnie z załącznikiem nr 1 zadanie 2 do siwz - wykaz przewodów kominowych na 2016 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załącznikiem Nr 2 zadanie 2 do siwz - wykaz przewodów kominowych na 2016 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.70.00-3, 90.91.50.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.