eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinNaprawa wałów przeciwpowodziowych w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego Szczecina, Polic i terenów przyległych do jeziora Dąbie i Zalewu Szczecińskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Szczecin: Naprawa wałów przeciwpowodziowych w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego Szczecina, Polic i terenów przyległych do jeziora Dąbie i Zalewu Szczecińskiego
Numer ogłoszenia: 290228 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, faks 091 4318097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa wałów przeciwpowodziowych w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego Szczecina, Polic i terenów przyległych do jeziora Dąbie i Zalewu Szczecińskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Naprawa wałów przeciwpowodziowych w celu zabezpieczenia przeciwpowodziowego Szczecina, Polic i terenów przyległych do jeziora Dąbie i Zalewu Szczecińskiego Powyższe zadanie obejmuje remont nw. wałów przeciwpowodziowych : - wał Przytór - Łunowo - 1,6 km - wał wsteczny nad rz. Karpiną - 1,0 km - wał Stepnica - Brylanty - 1,2 km - wał Wyspa Policka - 5,9 km - wał Mścięcino - Skolwin - 3,0 km - wał Dąbie - Inoujście - 21,4 km - wał wsteczny nad rz. Chełszczącą - 0,9 km - wał Wyspa Pucka - 8,9 - wał prawy nad rz. Krępą i k. Królewskim - 5,0 km - wał lewy nad rz. Krępą i k. Bolesławickim - 6,0 km - wał N.Warpno - Podgrodzie - 0,2 km Całkowita długość projektowanych do naprawy wałów wynosi 55,1 km Gminy na których będzie prowadzona inwestycja : Szczecin, Police, Nowe Warpno, Goleniów, Stepnica , Świnoujście Powiaty na których będzie prowadzona inwestycja : Szczecin, Police , Goleniów, Świnoujście Województwo : zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania polegającego na remoncie wałów przeciwpowodziowych. Stan techniczny wałów a w szczególności nieszczelności korpusu i lokalne ich zaniżenie stwarzają zagrożenie powodzią dla przyległych terenów podczas cofki (powodzie krótkotrwałe). Prace remontowe polegać będa na podwyższeniu, wyrównaniu korony oraz uszczelnieniu korpusu przedmiotowych wałów. Zamawiający oczekuje następujących danych technicznych dla projektowanych wałów : - szerokość w koronie L = 3m - rzędna korony wału H = min 2m n.p.m. - nachylenie skarp wału : - od strony odwodnej m = 1 : 2 - od strony odpowietrznej m = 1 : 1,5 - uszczelnienie wału metodą ciągłego wgłębnego mieszania gruntu z zawiesiny wiążącej gwarantującej uzyskanie wymaganej wytrzymałości, tj. RW=0,5 MPa oraz współczynnik filtracji k mniejsze lub równe 1*10 -8 m/s Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Operat geodezyjny - 1 egz., 2) Dokumentacja geotechniczna - 3 egz., 3) Projekt budowlany dla w/w zadania - 6 egz., 4) Operat wodno-prawny - 3 egz., 5) Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - 4 egz., 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., 7) Przedmiary robót i kosztorys nakładczy, opracowany w oparciu o protokół danych wyjściowych do kosztorysowania uzgodniony z Zamawiającym - 3 egz., 8) Kosztorys inwestorski - 1 egz, 9) Inwentaryzacja drzew i krzewów przewidzianych w projekcie do wycinki z ich lokalizacją i podziałem(przy występowaniu takich) na gatunki - 3 egz., 10) Informacja do planu bezpieczeństwa i ochrony środowiska - 2 egz. 11) Dokumentacja terenowo-prawna - 1 egz. - zawierająca: - mapy ewidencyjne obszaru objętego oddziaływaniem inwestycji, - zestawienie wszystkich właścicieli działek objętych oddziaływaniem inwestycji, - wypisy z ewidencji gruntów, - protokoły uzgodnień z wszystkimi właścicielami działek objętych inwestycją oraz jej oddziaływaniem na ich czasowe zajęcie w trakcie prowadzonych robót. 12) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień z jednostkami branżowymi. * Zamawiający posiada aktualną dokumentację geodezyjną i geotechniczną dla wału Mścięcino - Skolwin (długości 3km) w związku z czym zakres rzeczowy pomiarów geodezyjnych i geotechnicznych dotyczących tego wału jest wyłączony z przedmiotu niniejszego zamówienia UWAGI : Wykonawca usług projektowych powinien przedstawić rozwiązania projektowe, które chce stosować w opracowywanej dokumentacji technicznej, do akceptacji przez Zamawiającego w jego siedzibie (wersja robocza) przed przystąpieniem do stosowania ich w pracach projektowych w terminie nie później niż do połowy czasu przeznaczonego do opracowania całości dokumentacji zawartej w umowie. * Wykonawca zamówienia oprócz wersji papierowej projektu budowlanego zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wersję elektroniczną w formatach - odpowiednio dla plików graficznych w formacie ArcGIS (*mdb, shp) oraz AutoCad (*dwg) lub równoważnie, dla plików tekstowych DOC w formie plików nieedytowanych (*pdf )..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, zawarte w oświadczeniu, które stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, a mianowicie: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 5. Udokumentują, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej dla obiektów melioracji wodnych oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 lub 2a, 2b dla konsorcjum, czyli wykonawców występujących wspólnie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej zaświadczenia muszą być wystawione oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełniła funkcje projektanta, posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno - budowlanych i sprawowania nadzoru autorskiego oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. Wykonawca nie dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty, powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę ze strony Wykonawcy. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie 70-415 Szczecin, Al. Papieża Jana Pawła II 42 tel. (091) 44-05-100.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie 70-415 Szczecin, Al. Papieża Jana Pawła II 42, ( w sekretariacie pok. nr 1).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.