eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaDostawa narzędzi pneumatycznych oraz części zamiennych do tych narzędzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Wieliczka: Dostawa narzędzi pneumatycznych oraz części zamiennych do tych narzędzi
Numer ogłoszenia: 290237 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Społka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi pneumatycznych oraz części zamiennych do tych narzędzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje dostawę narzędzi pneumatycznych oraz części zamiennych do tych narzędzi. 2.Wymienione poniżej urządzenia pneumatyczne winny spełniać wymagania określone następującymi normami: - piła pneumatyczna łańcuchowa wg normy PN-EN 1127-2+A1:2010 i PN-EN 13463- 1:2010, - młot pneumatyczny zbijak wg normy PN-EN 1127-2+A1:2010 i PN-EN 13463- 1:2010, - wiertnicza podpora pneumatyczna wg normy PN-EN 1127-2+A1:2010 i PN-EN 13463-1:2010, - wiertarka pneumatyczna ręczna wg normy PN-EN 13463-1:2010 i PN-EN-13463-5:2011, - ręczny młot wiertniczy wg normy PN-EN 1127-2+A1:2010 3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć narzędzia pneumatyczne oraz części zamienne do tych narzędzi o parametrach oraz w ilościach maksymalnych podanych poniżej: a) piła pneumatyczna łańcuchowa w maksymalnej ilości 10 sztuk o parametrach: - maksymalna masa wyrobu - 5 kg, - maksymalne zużycie powietrza - 1,2 m3/min. - ciśnienie robocze - od 0,4 - 0,6 MPa, - minimalna moc silnika - 0,8 kW, - długość listwy łańcucha - 350 mm, - maksymalne obroty biegu jałowego - 12 000 obr/min. b) młot pneumatyczny zbijak w maksymalnej ilości 10 sztuk o parametrach: - maksymalna masa wyrobu - 8,8 kg, - maksymalne zużycie powietrza - 1m3/min, - częstotliwość - od 26 do 28 Hz, - ciśnienie robocze - 0,4 - 0,6 MPa, - maksymalny poziom hałasu - 105 dB, - maksymalne wymiary gabarytowe: długość 470 mm, wysokość 210 mm, - gwint przyłączeniowy - G ? lub RD 32, - uchwyt grota roboczego średnica 25 x 75 - wymagana pozycja pracy młota zarówno w poziomie i pionie c) wiertnicza podpora pneumatyczna w maksymalnej ilości 5 sztuk o parametrach: - maksymalna masa wyrobu - 19 kg, - maksymalna długość wysuwu - 800 mmm, - maksymalna siła docisku - 1000 N, - ciśnienie robocze - 0,4- 0,6 MPa, - maksymalne wymiary gabarytowe: długość 1480 mm, szerokość 270 mm. d) wiertarka pneumatyczna ręczna w maksymalnej ilości 5 sztuk o parametrach: - maksymalna masa wyrobu - 19 kg, - moc - 1,4 - 1,6 kW, - ciśnienie robocze - 0,4 - 0,5 MPa, - maksymalne zużycie powietrza - 2,7 m3/min, - maksymalna średnica narzędzia - 63 mm. e) ręczny młot wiertniczy w maksymalnej ilości 1 sztuki o parametrach: - maksymalna masa wyrobu - 19 kg, - maksymalna liczba uderzeń - 31 Hz - maksymalna energia uderzeń - 36 J - maksymalne zużycie powietrza 2,7 m3/min - moment obrotowy 9 Nm - robocze nadciśnienie powietrza 0,40 - 0,60 MPa - maksymalna liczba uderzeń podczas jednego obrotu wiertła 14 - maksymalne wymiary gabarytowe: szerokość 270 mm, długość 685 4.Części zamienne do wymienionych w pkt 3.3. narzędzi: a) łańcuch do piły pneumatycznej - 70 szt b) prowadnica do piły pneumatycznej - 20 szt c) grot (szpicak)do młota pneumatycznego zbijaka - 100 szt d) cylinder do młota pneumatycznego zbijaka - 5 szt e) końcówka stożkowa z nakrętką dociskową do łączenia urządzeń pneumatycznych z instalacją powietrzną, wielkość 20 - 100 kpl 5.Prawo opcji W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu narzędzi pneumatycznych oraz części zamiennych do tych narzędzi o wartości 60 % ceny całkowitej brutto. Pozostałe narzędzia pneumatyczne oraz części zamienne do tych narzędzi o wartości 40 % ceny całkowitej brutto, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka S.A..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.10.00 - Pneumatyczne narzędzia ręczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Warunki, które musi spełniać przedmiot zamówienia: 1)udokumentowanie, iż przedmiotowe narzędzia pneumatyczne wymienione w SIWZ w części III pkt.3 ppkt.3.3 lit.. a, b, c, d, e tj.: piła pneumatyczna łańcuchowa, młot pneumatyczny zbijak, wiertnicza podpora pneumatyczna, wiertarka pneumatyczna ręczna, ręczny młot wiertniczy posiadają deklarację zgodności z Dyrektywami Unii Europejskiej 94/9/WE i 2006/42/WE. 2. W celu potwierdzenia wymagań określonych powyżej do oferty należy dołączyć : 1) dokumenty potwierdzające, iż przedmiotowe narzędzia pneumatyczne wymienione w SIWZ w części III pkt.3 ppkt.3.3 lit.. a, b, c, d, e tj.: piła pneumatyczna łańcuchowa, młot pneumatyczny zbijak, wiertnicza podpora pneumatyczna, wiertarka pneumatyczna ręczna, ręczny młot wiertniczy posiadają deklarację zgodności z Dyrektywami Unii Europejskiej 94/9/WE i 2006/42/WE. 3. Dokumenty, o których mowa wyżej winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenia kopii za zgodność z oryginałem winna dokonać osoba (osoby) uprawniona (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy, o których mowa w części XIII pkt 3 specyfikacji i powinno zawierać sformułowanie: Potwierdzam za zgodność z oryginałem Imię i nazwisko osoby dokonującej potwierdzenia Datę dokonania potwierdzenia 4. Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, wyłącznie w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) pojawienia się na rynku materiałów, urządzeń, rozwiązań technicznych lub technologicznych pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 2) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 3) działania siły wyższej, 4) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2 nie powoduje powstania u żadnej ze stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 9. Przepisy zawarte w powyższych ustępach nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka S.A. 32-020 Wieliczka Park Kingi 1 - budynek A - Dział Zamówień Publicznych pokój nr A 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka S.A. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka Sekretariat Zarządu - budynek A parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.