Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Wręczyca Wielka: WYKONANIE NAWIERZCHNI DROGOWEJ W CIĄGU ULICY MYŚLIWSKIEJ W M. NOWINY
Numer ogłoszenia: 290243 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wręczyca Wielka , ul. Henryka Sienkiewicza 1, 42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie, tel. 034 3170245, faks 034 3170215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wreczyca-wielka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAWIERZCHNI DROGOWEJ W CIĄGU ULICY MYŚLIWSKIEJ W M. NOWINY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowany remont obejmuje wzmocnienie istniejącej nawierzchni dla pojazdów ciężarowych o nacisku do 10 kN na oś. Wzmocnienie warstwą tłucznia sortowanego o frakcji 31,5/63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu. Przed ułożeniem warstwy wzmacniającej, istniejącą nawierzchnię oczyścić, oskardować i dokonać zagęszczenia do wskaźnika Is=0,95. Nawierzchnia z betonu asfaltowego grysowego układana w warstwach: -warstwa wyrównawcza gr. do 3 cm z masy grysowej (0/16) półścisłej + obustronne odsadzki (2x0,15) -warstwa ścieralna gr. 5 cm z masy betonu asfaltowego (0/12) ścisłej na szerokości istniejącej nawierzchni (3,00 m) Pobocza obustronne szer. 1,0 m wzmocnione warstwą tłucznia (kliniec 5/25 mm) grubości uśrednionej 10,00 cm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek będzie spełniony, jeżeli: a. z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia, b. do oferty będą załączone dokumenty uprawniające kierownika budowy (robót) do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionych funkcji. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia warunek będzie spełniony, jeżeli: a. w wykazie wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, który należy załączyć do oferty będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu wykonania drogi o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. b. w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda imiona i nazwiska: kierownika budowy (robót) wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz posiadanych uprawnień, przydatnych przy wykonywaniu zamówienia - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. c. w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidziane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7do SIWZ 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony, jeżeli: a. wykonawca załączy do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, warunek będzie spełniony, jeżeli: a. z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. d. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin w terenie w zakresie miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadania. 5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą; spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: (Oferta musi zawierać numery oznaczające załączniki do SIWZ) 1.1 Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty z wykorzystaniem wzoru zawartego w Załączniku Nr 1 do SIWZ, 1.2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 1.3 Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej). 1.4 Aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 1.5 Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium. 1.6 Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania (przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych) - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 1.7 Podpisany przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie wzór umowy- stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, 1.8 Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, który należy załączyć do oferty będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu wykonania drogi o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł brutto z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5 do SIWZ 1.10 Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wypełniony i podpisany Załącznik Nr 6 do SIWZ, 1.11 Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- wypełniony i podpisany Załącznik Nr 7 do SIWZ, 1.12 Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednie dokumenty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wręczyca Wielka
ul. Sienkiewicza 1
42-130 Wręczyca Wielka
pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wręczyca Wielka ul. Sienkiewicza 1 42-130 Wręczyca Wielka pok nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI WRĘCZYCA WIELKA
więcej: przetargi WRĘCZYCA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Kościuszki w Boguszowie - Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą, etap II"
- Budowa drogi leśnej pożarowej nr 22 o łącznej długości 1 350,63 m.
- Budowa odcinka drogi gminnej ul. Matejki i ul. Podgórna w Wysokiej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego i sieci elektrycznej oświetlenia ulicznego.
- Budowa ul. Cmentarnej w Warce w ramach zadania: "Przebudowa dróg na terenie gminy Warka"
- Naprawa dróg leśnych i szlaków zrywkowych cz. I - droga nr 139, 142, 145, szlaki zrywkowe
- Budowa żłobka w Węgierskiej Górce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.