To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-23
Chorzów: Serwis pogwarancyjny drukarek
Numer ogłoszenia: 290256 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250854 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, faks 032 3490580.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis pogwarancyjny drukarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego drukarek wraz z wymianą części zamiennych dla Centrum Serwisu Informatycznego w ramach Regionu Informatycznego nr 11 tj. Oddziałów ZUS w Chorzowie, Częstochowie, Opolu, Sosnowcu i Zabrzu oraz podległych im terenowych jednostkach organizacyjnych, które ma charakter zadaniowy tzn. że wszelkie usługi w ramach umowy będą świadczone tylko i wyłącznie w zależności od wystąpienia faktycznych awarii i zgłaszanych potrzeb przez Odbiorców usług w tym zakresie. Wykazy ilościowo-rodzajowe drukarek stanowią załączniki nr 1a i 1b do części II specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ - opisu przedmiotu zamówienia. 2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje dwie części: część I - serwis pogwarancyjny drukarek KYOCERA, część II - serwis pogwarancyjny drukarek BROTHER, COMPUPRINT, HP, LEXMARK, OKI, SAMSUNG, SEIKO, SHARP, TALLY, EPSON, CANON oraz MINOLTA. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w części II SIWZ oraz warunkami zawartymi we wzorze umowy określonymi w części IV SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.32.00 - Naprawa komputerowych urządzeń peryferyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Serwis pogwarancyjny drukarek KYOCERA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DIR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DIR SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo DIR Sp. z o.o., Pawłówek 37, 62-800 KALISZ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 305998,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 257800,00
Oferta z najniższą ceną: 257800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 543544,01
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Serwis pogwarancyjny drukarek BROTHER, COMPUPRINT, HP, LEXMARK, OKI, SAMSUNG, SEIKO, SHARP, TALLY, EPSON, CANON oraz MINOLTA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DIR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DIR SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo DIR Sp. z o.o., Pawłówek 37, 62-800 KALISZ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76484,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42200,00
Oferta z najniższą ceną: 42200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119258,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Baru na Kąpielisku Fala
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty stolarskie - paczka nr 1
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie na 2025 rok
- Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie
- "Zagospodarowanie terenu przy ul. ks. J. Czempiela 17 w Chorzowie w systemie 'zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.