eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa umundurowania wraz z obuwiem dla członków zespołów ratownictwa medycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-23

Radom: Dostawa umundurowania wraz z obuwiem dla członków zespołów ratownictwa medycznego.
Numer ogłoszenia: 290282 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626389, faks 048 3624847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania wraz z obuwiem dla członków zespołów ratownictwa medycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - dostawa umundurowania wraz z obuwiem dla członków zespołów ratownictwa medycznego. 2. Kod CPV określający przedmiot zamówienia: CPV 33.19.90.00-1; 18.83.00.00-6 3.Dostarczone umundurowanie winno być zgodne z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, (formularz asortymentowo- cenowy).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w następującej wysokości: 7 500, 00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wymóg posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności - jeżeli ten jest krótszy niż 3 lata zrealizował należycie lub jest w trakcie realizacji (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego o wartości co najmniej 200 tys. zł netto, oraz jednej dostawie polegającej na dostawie obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego na kwotę 20 tys. zł netto.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków oraz brak podstaw do wykluczenia na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń, które są wymagane w części V SIWZ, metodą spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że odzież jest wykonana zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego tj: 1) Dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą, na kolor fluorescencyjny czerwony dla koszulki z krótkim rękawem , koszuli- bluzy letniej, spodni letnich, kurtki całosezonowej, bluzy polarowej oraz wstawek w bluzie dla dyspozytorów, wydany przez upoważniony do tego podmiot, 2) Dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 471+A1:2008 lub normą zastępującą na kolor fluorescencyjny czerwony, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego dla spodni letnich, i kurtki całosezonowej, 3) Dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 343+A1:2008 lub normą zastępującą, co najmniej klasa 2 w zakresie wodoszczelności i oporu pary wodnej na kurtkę całosezonową, wydany przez upoważniony do tego podmiot, 4) Dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą PN-EN 14058 :2007 lub normą zastępującą, co najmniej klasa 2 w zakresie oporu cieplnego dla bluzy- podpinki do kurtki, wydany przez upoważniony do tego podmiot, 5) Dokument potwierdzający opór pary wodnej nie przekraczający 5m2xPa/W dla koszulki z krótkimi rękawkami oraz koszuli-bluzy letniej, spodni letnich wydany przez upoważniony do tego podmiot, 6) Dokumenty dotyczące obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego: a. deklaracja zgodności z normą PN-EN ISO 20347: 2007 lub normą zastępującą dotyczącej środków ochrony indywidualnej- obuwie zawodowe, b. opis technologiczny, konstrukcyjny, materiałowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) Kartę parametrów technicznych lub inny dokument potwierdzający gramaturę i skład surowcowy, wydany przez upoważniony do tego podmiot (dla koszulki z krótkimi rękawkami, koszuli (bluzy letniej), spodni letnich, bluzy- podpinki do kurtki, kurtki całosezonowej, bluzy dla dyspozytorów, 2) Wzory użytkowe odzieży tj. po jednej sztuce ubrań z każdej pozycji oraz jedna parę obuwia. -Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularz asortymentowo- cenowy -załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone notarialnie, 4) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, o których mowa w części III pkt. 1 ppkt. 2 SIWZ, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - właściwości użytkowe - 35

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu ul.Tochtermana 1, 26-600 Radom - , pokój nr 12 / I piętro/. www.pogotowie.radom.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu ul.Tochtermana 1, 26-600 Radom - , pokój nr 12 / I piętro/..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.