Ogłoszenie z dnia 2012-01-03
Zegrze: Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu
Numer ogłoszenia: 2902 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6883888, faks 22 6883868.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów administracyjno -biurowych jda Jednostek wojskowych będacych na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu, z możliwościa skaładania ofert częściowych, ilość części: 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ, w którym zawarte sa minimalne żądane parametry jakosciowe artykułów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.97.92 - Kalendarze 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 39.29.24.00 - Przybory do pisania 39.54.11.30 - Sznurek 39.29.25.00 - Linijki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułow administracyjno-biurowych dla JW 3984
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe MARKUS Mirosława Cybulska, ul. Piusa 43E, 05-123 Chotomów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1113,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1420,26
Oferta z najniższą ceną: 1420,26 / Oferta z najwyższą ceną: 1575,27
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów adminiostracyjno-biurowych dla JW 5699
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFFI - PAP Sp. z o.o., ul. Samogłoska 7, 01-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35549,37
Oferta z najniższą ceną: 35549,37 / Oferta z najwyższą ceną: 41772,57
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla RWŁ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe MARKUS Mirosława Cybulska, ul. Piusa 43E, 05-123 Chotomów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7996,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17674,47
Oferta z najniższą ceną: 17674,47 / Oferta z najwyższą ceną: 22143,52
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla CSŁiI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe MARKUS Mirosława Cybulska, ul. Piusa 43E, 05-123 Chotomów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30074,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48431,52
Oferta z najniższą ceną: 48431,52 / Oferta z najwyższą ceną: 50326,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla JW 4809
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFFI - PAP Sp. z o.o., ul. Samogłoski 7, 01-980 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117642,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 159538,95
Oferta z najniższą ceną: 159538,95 / Oferta z najwyższą ceną: 159398,23
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów administracyjno-biurowych powszechnie dostepne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI ZEGRZE
- Remont pomieszczeń w budynku nr 301 Zegrze
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń spadochronowych oraz praktycznego wykonywania skoków spadochronowych dla Jednostki Wojskowej Działań Niekonwencjonalnych GRYF.
więcej: przetargi ZEGRZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Rozedrance.
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
- "Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych" Nr sprawy: 13/z/2025
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Malawiczach Dolnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Kamionce
- Dostawa tuszy i tonerów do plotera Canon Wave 3600 BK i plotera Canon iPF-PRO4600
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.