eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup i dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego, obuwia ochronnego (operacyjnego), odzieży roboczej dla pracowników Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-23

Radom: Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego, obuwia ochronnego (operacyjnego), odzieży roboczej dla pracowników Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 290340 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego, obuwia ochronnego (operacyjnego), odzieży roboczej dla pracowników Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Odzież dla personelu medycznego L.P. Nazwa towaru, parametry wymagane: Ilość I. GARSONKA DAMSKA Z KRÓTKIM RĘKAWEM W KOLORZE BIAŁYM Z KOŁNIERZEM BIAŁYM 1. Żakiet: a. długość za biodro; b. zapinany jednorzędowo na guziki odporne na wysoką temperaturę; c. lekko dopasowany; d. trzy kieszenie /piersiowa i dwie boczne/; e. kołnierz wykładany klasyczny; f. rękaw do łokcia bez mankietu; 2. Spódnica: a. długość za kolana; b. prosta na pasku (pasek z gumkami na bokach); c. zapinana na suwak; d. z tyłu pęknięcie; 877 kpl. II. FARTUCH DAMSKI Z KRÓTKIM RĘKAWEM Z KOŁNIERZEM W KOLORZE BIAŁYM: a. długość za kolana; b. zapinany z przodu na guziki odporne na wysoką temperaturę; c. kołnierz wykładany klasyczny; d. trzy kieszenie /piersiowa i dwie boczne/; e. rękaw krótki bez mankietów ; 291 szt. III. FARTUCH DAMSKI Z DŁUGIM RĘKAWEM Z KOŁNIERZEM W KOLORZE BIAŁYM: a. długość za kolana; b. zapinany z przodu na guziki odporne na wysoką temperaturę; c. kołnierz wykładany klasyczny; d. trzy kieszenie /piersiowa i dwie boczne/; e. rękaw długi bez mankietów; 13 szt. IV. FARTUCH DAMSKI JEDNOKOLOROWY (jasnozielony): a. długość za kolana; b. zapinany z przodu na guziki, odporne na wysoką temperaturę; c. kołnierz wykładany klasyczny; d. dwie kieszenie /boczne/; e. rękaw krótki; 20 szt. V. ŻAKIET DAMSKI JEDNOKOLOROWY (jasnozielony): a. długość za biodro; b. zapinany jednorzędowo na guziki odporne na wysoką temperaturę; c. lekko dopasowany; d. trzy kieszenie /piersiowa i dwie boczne/; e. kołnierz wykładany klasyczny; f. rękaw krótki bez mankietu 5 szt. VI. GARNITUR MĘSKI Z KOŁNIERZEM - KOLOR BIAŁY: 1. Marynarka: a. długość za biodro; b. zapinana jednorzędowo na guziki - odporne na wysoką temperaturę; c. kołnierz wykładany klasyczny; d. trzy kieszenie /piersiowa i dwie boczne/; e. rękaw długi bez mankietów; 2. Spodnie: a. nogawki proste; b. rozporek zapinany na guziki lub suwak; c. pasek z gumkami na bokach; 190 kpl. VII. SPODNIUM DAMSKIE - KOLOR BIAŁY: 1. Żakiet: a. długość do wysokości 1/3 uda; b. zapinany jednorzędowo na guziki, odporne na wysoką temperaturę; c. lekko dopasowany; d. trzy kieszenie/piersiowa i dwie boczne/; e. kołnierz wykładany klasyczny; f. rękaw krótki bez mankietu; 2. Spodnie: a. nogawki proste bez mankietów; b. pasek z gumkami na bokach; c. rozporek zapinany na suwak d. dwie kieszenie 42 kpl. VIII. UBRANIE MĘSKIE BEZ KOŁNIERZA - KOLOR NIEBIESKI: 1. Bluza: a. długość za biodro; b. wkładana przez głowę; c. dekolt w serek; d. rękaw krótki; 2. Spodnie: a. nogawki proste; b. rozporek zapinany na guziki lub suwak; c. pasek z gumkami na bokach; d. dwie kieszenie; 2 kpl. IX. UBRANIE MĘSKIE Z KOŁNIERZEM - KOLOR NIEBIESKI: 1. Bluza: a. długość za biodro; b. zapinana jednorzędowo na guziki - odporne na wysoką temperaturę; c. kołnierz wykładany klasyczny; d. dwie kieszenie /boczne/; e. rękaw długi bez mankietów; 2. Spodnie: a. nogawki proste; b. rozporek zapinany na guziki lub suwak; c. pasek z gumkami na bokach; d. dwie kieszenie; 3 kpl. X. FARTUCH MĘSKI - BIAŁY: a. długość za kolana; b. zapinany z przodu na guziki, c. kołnierz wykładany klasyczny; d. dwie kieszenie; e. rękaw długi. 7 szt. XI. WYMOGI OGÓLNE DLA PKT. OD I DO X; W/w produkty muszą być wykonane z materiału o parametrach minimalnych: a. tkanina: elanobawełna o składzie: 33-35% bawełna i 65-67% poliester; b. możliwość prania w temperaturze do 95°C; wytrzymałość na pranie w temperaturze do 95°C,odporność wybawień na pranie w temperaturze do 95°C; c. kurczliwość wyrobu max. 3%; d. dodatkowe wzmocnienia ryglami przednich kieszeni oraz miejsc łączenia najbardziej narażonych na rozerwania, wyrwania i prucie; e. dostępność rozmiarów: wszystkie rozmiary standardowe, w tym 10% z zamawianej ilości ogółem rozmiarów niestandardowych, f. gramatura 165-205 g/m2. Część nr 2 - Obuwie dla personelu medycznego /profilaktyczne/ L.P. Nazwa towaru, parametry wymagane: Ilość 1. Obuwie profilaktyczne damskie - klapki: a) obuwie skórzane na koturnie, skóra barwiona na biało-dziurkowana; b) palce kryte; c) spody z tworzywa antypoślizgowego, z profilem ortopedycznym; e) wyścielone od wewnątrz skórą naturalną i zaopatrzone we wkładki antybakteryjne; f) możliwość regulacji tęgości; g) z paskiem podtrzymującym piętę; h)w rozmiarach od 35- 43; i) estetyczny wygląd; 1215 par 2. Obuwie profilaktyczne męskie palce kryte: a) obuwie skórzane, skóra barwiona na biało - dziurkowana; b) palce kryte; c) spody z tworzywa antypoślizgowego, z profilem ortopedycznym; d) wyścielone od wewnątrz skórą naturalną i zaopatrzone we wkładki antybakteryjne; e) możliwość regulacji tęgości; f) z paskiem podtrzymującym piętę; g) w rozmiarach od 39- 46; 195 par 3. Drewniaki damskie: a) wierzch ze skóry naturalnej, kryte palce, kolor biały; b) spody wyprofilowane, drewniane, antypoślizgowe; c) w rozmiarach od 35- 44; 30 par 4. Drewniaki męskie: a) wierzch ze skóry naturalnej, kryte palce, kolor biały; b) spody wyprofilowane, drewniane, antypoślizgowe; c) w rozmiarach od 39- 46; 2 pary Część nr 3 - Obuwie ochronne / operacyjne/ L.P. Nazwa towaru, parametry wymagane: Ilość 1. Obuwie operacyjne: a. kolor zielony; b. z możliwością sterylizacji w autoklawach w temperaturze do 135° C i prania w temperaturze 90° C; c. o własnościach antystatycznych; d. podeszwy antypoślizgowe i absorbujące energię w okolicy piętowej, anatomicznie dostosowane do stopy; e. po bokach otwory wentylacyjne; f. w rozmiarze od 35- 46; g. wykonane z SEBS (styreno-etylenobutadieno-styrenu) o podwyższonej odporności na starzenie i degradację 40 par Część nr 4 - Odzież robocza, ręczniki L.P. Nazwa towaru, parametry wymagane: Ilość I. Ubrania robocze drelichowe: dwa kolory: niebieski i zielony, 1. Spodnie: a. na szelkach typu ogrodniczki, b. 4 kieszenie, c. pasek z gumkami na bokach, d. rozporek na suwak, e. nogawki proste. 2. Bluza: a. rozpinana, b. rękaw z mankietem, c. długość do biodra, d. pasek z gumkami po bokach, e. kieszeń na piersi i dwie boczne. WYMAGANIA OGÓLNE: a. tkanina 65% poliester, 35% bawełna, odporna na odbarwienia, b. gramatura tkaniny od 210 do 260 g/m2. , c. kurczliwość do 3%, d. w rozmiarach 42-56, e. wzrost 166 - 188 . f. na prawej piersi bluzy logo szpitala w formacie kwadratu 7cm- haft lub flex lub lock lub sitodruk 45 kpl. II. Koszula flanelowa: a. 100% bawełna, b. w ciemnym kolorze, c. gramatura od 180 do 200 g/m2, d. kurczliwość do 3%, e. w rozmiarach 42-56, wzrost 166 - 188. 41 szt. III. Czapka drelichowa: dwa kolory - zielony i niebieski drelich, a. z przodu z daszkiem z wkładką usztywniającą, b. tył z regulowanym zapięciem, c. gramatura tkaniny od 220 do 240 g/m2, d. kurczliwość do 3%. 20 szt. IV. Trzewiki robocze - męskie: a. obuwie skórzane, skóra barwiona na czarno, b. spody z tworzywa antypoślizgowego, wodoodpornego, odporne na przebicia, c. w rozmiarach od 40-46. 46 par V. Fartuch wodoodporny przedni: a. dzianina poliestrowa powleczona polichlorkiem winylu i poliuretanu, b. odporny na działanie wody oraz środków dezynfekujących, c. pasek szyjny wyposażony w regulację, d. kolor zielony lub czarny. 3 szt. VI. Buty gumowe: a. wierzch: PVC, b. podszewka: dzianina poliestrowa. c. wyściółka: włókninowa wymienna. d. podeszwa: PVC. 3 pary VII. Rękawice ochronne: a. gumowe, flokowane, długie. 6 par VIII. Ręczniki: a. kolory ciemne, b. 100 % bawełna, c. rozmiar 65 x 130. 55 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.22.21.00-2, 18.22.31.00-9, 18.23.20.00-4, 18.23.40.00-8, 18.81.00.00-0, 18.83.00.00-6, 18.33.20.00-5, 18.44.33.20-5, 18.81.22.00-6, 39.51.41.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    a. dotyczy Części nr 1: Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną lub deklaracja zgodności wydaną przez producenta potwierdzające zgodność z normą: PN-P 84525:1998 Odzież robocza, ubrania robocze, PN-EN-340:2006 Odzież ochronna, wymogi ogólne. b. dotyczy Części nr 1, Części nr 4, poz. I, II: Karty charakterystyki parametrów użytkowych tkaniny lub świadectwa jakości tkaniny wystawione przez producenta tkaniny użytej do produkcji odzieży, potwierdzające wymagane parametry tkaniny: skład materiału, gramaturę, temperaturę prania, stopień kurczliwości tkaniny, lub inny równoważny dokument potwierdzający spełnianie wszystkich wymaganych parametrów. c. dotyczy Części nr 2: Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną lub deklaracja zgodności wydana przez producenta potwierdzające zgodność z normą: - PN-EN- ISO 20347 Środki ochrony indywidualnej. Obuwie zawodowe. d. dotyczy Części nr 2: Atesty lub badania techniczne potwierdzające jakość oferowanego obuwia i pozytywnie opiniujące oferowane obuwie wydane przez niezależny podmiot np. Centralny Instytut Ochrony Pracy w Warszawie (CIOP), Centralny Instytutu Przemysłu Skórzanego w Łodzi lub inny równoważny dokument. e. dotyczy Części nr 3: aktualną deklarację zgodności lub aktualny certyfikat zgodności lub zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, poz. 679). Wykonawca może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym Państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. f. dotyczy Części nr 4: poz. I, II: Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną lub deklaracja zgodności wydana przez producenta potwierdzające zgodność z normą: PN-P 84525:1998 Odzież robocza, ubrania robocze, PN-EN-340:2006 Odzież ochronna, wymogi ogólne. g. dotyczy Części nr 4: poz. IV: Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną lub deklaracja zgodności wydana przez producenta potwierdzające zgodność z normą: - PN-EN- ISO 20347 Środki ochrony indywidualnej. Obuwie zawodowe. h. dotyczy Części nr 4, poz. I, II: Karty charakterystyki parametrów użytkowych tkaniny lub świadectwa jakości tkaniny wystawione przez producenta tkaniny użytej do produkcji odzieży, potwierdzające wymagane parametry tkaniny: skład materiału, gramaturę, stopień kurczliwości tkaniny, lub inny równoważny dokument potwierdzający spełnianie wszystkich wymaganych parametrów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty: pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie, 2. wypełniony formularz oferty - według wzoru załączonego do SIWZ. 3. wypełnioną specyfikację techniczną/formularz cenowy dla oferowanej części - według wzoru załączonego do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1. Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2. Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną: fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. 4. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy: a) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy, c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny, 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, III piętro, w pok. nr 308 - Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny, 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, III piętro, w pok. nr 308 - Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież dla personelu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.P. Nazwa towaru, parametry wymagane: Ilość I. GARSONKA DAMSKA Z KRÓTKIM RĘKAWEM W KOLORZE BIAŁYM Z KOŁNIERZEM BIAŁYM 1. Żakiet: a. długość za biodro; b. zapinany jednorzędowo na guziki odporne na wysoką temperaturę; c. lekko dopasowany; d. trzy kieszenie /piersiowa i dwie boczne/; e. kołnierz wykładany klasyczny; f. rękaw do łokcia bez mankietu; 2. Spódnica: a. długość za kolana; b. prosta na pasku (pasek z gumkami na bokach); c. zapinana na suwak; d. z tyłu pęknięcie; 877 kpl. II. FARTUCH DAMSKI Z KRÓTKIM RĘKAWEM Z KOŁNIERZEM W KOLORZE BIAŁYM: a. długość za kolana; b. zapinany z przodu na guziki odporne na wysoką temperaturę; c. kołnierz wykładany klasyczny; d. trzy kieszenie /piersiowa i dwie boczne/; e. rękaw krótki bez mankietów ; 291 szt. III. FARTUCH DAMSKI Z DŁUGIM RĘKAWEM Z KOŁNIERZEM W KOLORZE BIAŁYM: a. długość za kolana; b. zapinany z przodu na guziki odporne na wysoką temperaturę; c. kołnierz wykładany klasyczny; d. trzy kieszenie /piersiowa i dwie boczne/; e. rękaw długi bez mankietów; 13 szt. IV. FARTUCH DAMSKI JEDNOKOLOROWY (jasnozielony): a. długość za kolana; b. zapinany z przodu na guziki, odporne na wysoką temperaturę; c. kołnierz wykładany klasyczny; d. dwie kieszenie /boczne/; e. rękaw krótki; 20 szt. V. ŻAKIET DAMSKI JEDNOKOLOROWY (jasnozielony): a. długość za biodro; b. zapinany jednorzędowo na guziki odporne na wysoką temperaturę; c. lekko dopasowany; d. trzy kieszenie /piersiowa i dwie boczne/; e. kołnierz wykładany klasyczny; f. rękaw krótki bez mankietu 5 szt. VI. GARNITUR MĘSKI Z KOŁNIERZEM - KOLOR BIAŁY: 1. Marynarka: a. długość za biodro; b. zapinana jednorzędowo na guziki - odporne na wysoką temperaturę; c. kołnierz wykładany klasyczny; d. trzy kieszenie /piersiowa i dwie boczne/; e. rękaw długi bez mankietów; 2. Spodnie: a. nogawki proste; b. rozporek zapinany na guziki lub suwak; c. pasek z gumkami na bokach; 190 kpl. VII. SPODNIUM DAMSKIE - KOLOR BIAŁY: 1. Żakiet: a. długość do wysokości 1/3 uda; b. zapinany jednorzędowo na guziki, odporne na wysoką temperaturę; c. lekko dopasowany; d. trzy kieszenie/piersiowa i dwie boczne/; e. kołnierz wykładany klasyczny; f. rękaw krótki bez mankietu; 2. Spodnie: a. nogawki proste bez mankietów; b. pasek z gumkami na bokach; c. rozporek zapinany na suwak d. dwie kieszenie 42 kpl. VIII. UBRANIE MĘSKIE BEZ KOŁNIERZA - KOLOR NIEBIESKI: 1. Bluza: a. długość za biodro; b. wkładana przez głowę; c. dekolt w serek; d. rękaw krótki; 2. Spodnie: a. nogawki proste; b. rozporek zapinany na guziki lub suwak; c. pasek z gumkami na bokach; d. dwie kieszenie; 2 kpl. IX. UBRANIE MĘSKIE Z KOŁNIERZEM - KOLOR NIEBIESKI: 1. Bluza: a. długość za biodro; b. zapinana jednorzędowo na guziki - odporne na wysoką temperaturę; c. kołnierz wykładany klasyczny; d. dwie kieszenie /boczne/; e. rękaw długi bez mankietów; 2. Spodnie: a. nogawki proste; b. rozporek zapinany na guziki lub suwak; c. pasek z gumkami na bokach; d. dwie kieszenie; 3 kpl. X. FARTUCH MĘSKI - BIAŁY: a. długość za kolana; b. zapinany z przodu na guziki, c. kołnierz wykładany klasyczny; d. dwie kieszenie; e. rękaw długi. 7 szt. XI. WYMOGI OGÓLNE DLA PKT. OD I DO X; W/w produkty muszą być wykonane z materiału o parametrach minimalnych: a. tkanina: elanobawełna o składzie: 33-35% bawełna i 65-67% poliester; b. możliwość prania w temperaturze do 95°C; wytrzymałość na pranie w temperaturze do 95°C,odporność wybawień na pranie w temperaturze do 95°C; c. kurczliwość wyrobu max. 3%; d. dodatkowe wzmocnienia ryglami przednich kieszeni oraz miejsc łączenia najbardziej narażonych na rozerwania, wyrwania i prucie; e. dostępność rozmiarów: wszystkie rozmiary standardowe, w tym 10% z zamawianej ilości ogółem rozmiarów niestandardowych, f. gramatura 165-205 g/m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.22.21.00-2, 18.22.31.00-9, 19.23.20.00-4, 18.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obuwie dla personelu medycznego /profilaktyczne/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.P. Nazwa towaru, parametry wymagane: Ilość 1. Obuwie profilaktyczne damskie - klapki: a) obuwie skórzane na koturnie, skóra barwiona na biało-dziurkowana; b) palce kryte; c) spody z tworzywa antypoślizgowego, z profilem ortopedycznym; e) wyścielone od wewnątrz skórą naturalną i zaopatrzone we wkładki antybakteryjne; f) możliwość regulacji tęgości; g) z paskiem podtrzymującym piętę; h)w rozmiarach od 35- 43; i) estetyczny wygląd; 1215 par 2. Obuwie profilaktyczne męskie palce kryte: a) obuwie skórzane, skóra barwiona na biało - dziurkowana; b) palce kryte; c) spody z tworzywa antypoślizgowego, z profilem ortopedycznym; d) wyścielone od wewnątrz skórą naturalną i zaopatrzone we wkładki antybakteryjne; e) możliwość regulacji tęgości; f) z paskiem podtrzymującym piętę; g) w rozmiarach od 39- 46; 195 par 3. Drewniaki damskie: a) wierzch ze skóry naturalnej, kryte palce, kolor biały; b) spody wyprofilowane, drewniane, antypoślizgowe; c) w rozmiarach od 35- 44; 30 par 4. Drewniaki męskie: a) wierzch ze skóry naturalnej, kryte palce, kolor biały; b) spody wyprofilowane, drewniane, antypoślizgowe; c) w rozmiarach od 39- 46; 2 pary.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie ochronne / operacyjne/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.P. Nazwa towaru, parametry wymagane: Ilość 1. Obuwie operacyjne: a. kolor zielony; b. z możliwością sterylizacji w autoklawach w temperaturze do 135° C i prania w temperaturze 90° C; c. o własnościach antystatycznych; d. podeszwy antypoślizgowe i absorbujące energię w okolicy piętowej, anatomicznie dostosowane do stopy; e. po bokach otwory wentylacyjne; f. w rozmiarze od 35- 46; g. wykonane z SEBS (styreno-etylenobutadieno-styrenu) o podwyższonej odporności na starzenie i degradację 40 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odzież robocza, ręczniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.P. Nazwa towaru, parametry wymagane: Ilość I. Ubrania robocze drelichowe: dwa kolory: niebieski i zielony, 1. Spodnie: a. na szelkach typu ogrodniczki, b. 4 kieszenie, c. pasek z gumkami na bokach, d. rozporek na suwak, e. nogawki proste. 2. Bluza: a. rozpinana, b. rękaw z mankietem, c. długość do biodra, d. pasek z gumkami po bokach, e. kieszeń na piersi i dwie boczne. WYMAGANIA OGÓLNE: a. tkanina 65% poliester, 35% bawełna, odporna na odbarwienia, b. gramatura tkaniny od 210 do 260 g/m2. , c. kurczliwość do 3%, d. w rozmiarach 42-56, e. wzrost 166 - 188 . f. na prawej piersi bluzy logo szpitala w formacie kwadratu 7cm- haft lub flex lub lock lub sitodruk 45 kpl. II. Koszula flanelowa: a. 100% bawełna, b. w ciemnym kolorze, c. gramatura od 180 do 200 g/m2, d. kurczliwość do 3%, e. w rozmiarach 42-56, wzrost 166 - 188. 41 szt. III. Czapka drelichowa: dwa kolory - zielony i niebieski drelich, a. z przodu z daszkiem z wkładką usztywniającą, b. tył z regulowanym zapięciem, c. gramatura tkaniny od 220 do 240 g/m2, d. kurczliwość do 3%. 20 szt. IV. Trzewiki robocze - męskie: a. obuwie skórzane, skóra barwiona na czarno, b. spody z tworzywa antypoślizgowego, wodoodpornego, odporne na przebicia, c. w rozmiarach od 40-46. 46 par V. Fartuch wodoodporny przedni: a. dzianina poliestrowa powleczona polichlorkiem winylu i poliuretanu, b. odporny na działanie wody oraz środków dezynfekujących, c. pasek szyjny wyposażony w regulację, d. kolor zielony lub czarny. 3 szt. VI. Buty gumowe: a. wierzch: PVC, b. podszewka: dzianina poliestrowa. c. wyściółka: włókninowa wymienna. d. podeszwa: PVC. 3 pary VII. Rękawice ochronne: a. gumowe, flokowane, długie. 6 par VIII. Ręczniki: a. kolory ciemne, b. 100 % bawełna, c. rozmiar 65 x 130. 55 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.21.00-2, 18.22.31.00-9, 18.23.40.00-8, 18.33.20.00-5, 18.44.33.20-5, 18.81.22.00-6, 39.51.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.