Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-16
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na konserwację i naprawę systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu
Numer ogłoszenia: 29034 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 3090.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na konserwację i naprawę systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na konserwację i naprawę systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu z podziałem na 16 zadań: zadanie nr 1 - konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Komendzie 9 RBM - Skład Warszawa; zadanie nr 2 - konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Składzie Pomiechówek; zadanie nr 3 - konserwacja TUS i UA w Składzie Komorowo; zadanie nr 4 - konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Składzie Hajnówka; zadanie nr 5 - konserwacja TUS i UA w Składzie Bezwola; zadanie nr 6 - konserwacja TUS i UA w Składzie Pilawa; zadanie nr 7 - konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Składzie Puszcza Mariańska; zadanie nr 8 - konserwacja TUS i UA w Składzie Zegrze; zadanie nr 9 - konserwacja TUS i UA w WKU Ochota; zadanie nr 10 - konserwacja TUS i UA w WSzW Warszawa; zadanie nr 11- konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Mokotów; zadanie nr 12 - konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Praga Północ; zadanie nr 13 - konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Praga Południe; zadanie nr 14 - konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Żoliborz zadanie nr 15 - konserwacja TUS i UA w WKU Garwolin; zadanie nr 16 - konserwacja TUS i UA w WKU Bielsk Podlaski.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40 - 51.51.11.40 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 8 955,00 PLN (słownie: osiem tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt pięć), w tym na: zadanie 1 - 850,00 PLN (słownie: osiemset pięćdziesiąt); zadanie 2 - 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta); zadanie 3 - 1 300,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta); zadanie 4 - 500,00 PLN (słownie: pięćset); zadanie 5 - 1 900,00 PLN (słownie: tysiąc dziewięćset); zadanie 6 - 270,00 PLN (słownie: dwieście siedemdziesiąt); zadanie 7 - 200,00 PLN (słownie: dwieście); zadanie 8 - 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt); zadanie 9 - 100,00 PLN (słownie: sto); zadanie 10 - 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia); zadanie 11 - 75,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć); zadanie 12 - 90,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt); zadanie 13 - 75,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć); zadanie 14 - 75,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć); zadanie 15 - 100,00 PLN (słownie: sto); zadanie 16 - 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt);III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Sposób dokonania oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli: 2.1.1 prowadzi działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia co jest odzwierciedlone określonymi zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2.1.2 posiada koncesje na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, w zakresie ochrony technicznej. 2.2 Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: 2.2.1 Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość pojedynczej usługi winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 51 000,00zł; na zadanie 2 - 144 000,00 zł; na zadanie 3 - 81 000,00 zł; na zadanie 4 - 30 000,00 zł; na zadanie 5 - 116 000,00 zł; na zadanie 6 - 16 000,00 zł; na zadanie 7 - 12 000,00 zł; na zadanie 8 - 45 000,00 zł; na zadanie 9 - 5 000,00 zł; na zadanie 10 - 7 000,00 zł; na zadanie 11 - 4 000,00 zł; na zadanie 12 - 5 000,00 zł; na zadanie 13 - 4 000,00 zł; na zadanie 14 - 4 000,00 zł; na zadanie 15 - 6 000,00 zł; na zadanie 16 - 9 000,00 zł. 2.2.2 Wykonawca dysponuje osobami , personelem legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia jeżeli pracownicy: 1. posiadają licencję pracownika ochrony technicznej dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zadań (II stopnia - projektanci, I stopnia - instalatorzy); 2. posiadają poświadczenia bezpieczeństwa osobowego minimum do klauzuli poufne wydanych przez Służby Ochrony Państwa lub Pełnomocnika Ochrony przeszkolonego przez SOP dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji wszystkich zadań wydanych przez Służby Ochrony Państwa lub Pełnomocnika Ochrony przeszkolonego przez SOP dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji zadań; 3. posiadają świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia o klauzuli tajne do konserwacji systemu ADVISOR Master będącego częścią zadania nr 8; 4. posiadają świadectwa autoryzacji lub ukończenia przeszkolenia na montaż lub konserwację systemów: SEMICO 2 - zadanie nr 2,3, 8; LSM 256 - zadanie nr 5, 6; 3 GS - zadanie nr 4; COMPAS - zadanie nr 1; GALAXY - zadanie nr 1,4, 7, 10, 12; ADVISOR Master - zadanie nr 8; SATEL - zadanie nr 1, 9, 11, 13, 15; ROKONET - zadanie nr 14; SIMENS SI 410 - zadanie nr 16; 5. posiadają zaświadczenia dla Pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez SOP; 6. posiadają dla instalatorów i projektantów - świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4. 2.3. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli: 2.3.1 Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości nie mniejszej niż: na zadanie 1 - 51 000,00zł; na zadanie 2 - 144 000,00 zł; na zadanie 3 - 81 000,00 zł; na zadanie 4 - 30 000,00 zł; na zadanie 5 - 116 000,00 zł; na zadanie 6 - 16 000,00 zł; na zadanie 7 - 12 000,00 zł; na zadanie 8 - 45 000,00 zł; na zadanie 9 - 5 000,00 zł; na zadanie 10 - 7 000,00 zł; na zadanie 11 - 4 000,00 zł; na zadanie 12 - 5 000,00 zł; na zadanie 13 - 4 000,00 zł; na zadanie 14 - 4 000,00 zł; na zadanie 15 - 6 000,00 zł; na zadanie 16 - 9 000,00 zł. 2.4. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, jeżeli: 2.4.1 Wykonawca, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.4.2 Wykonawca (o którym mowa w art. 24 ust 1 pkt 4-8), nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 2.4.3 Wykonawca (podmiot zbiorowy), wobec którego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 2.5 Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. 3.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. (art.23 ustawy). 3.2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w punktach 1.2, oraz, 1.3 - zostaną spełnione, jeżeli spełniają je Wykonawcy wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych: 1.1 Oświadczeń: 1.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 1.1.2 W przypadku wykorzystania potencjału innych podmiotów należy przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2 Dokumentów: 2.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1.2 koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, w zakresie ochrony technicznej; 2.2 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.2.1 wykazu, potwierdzającego, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w pkt. 2.2) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - np. referencje. 2.2.2 wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - dotyczy w szczególności: a) stosownych licencji pracownika ochrony technicznej dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zadań (II stopnia - projektanci, I stopnia - instalatorzy); b) poświadczeń bezpieczeństwa osobowego minimum do klauzuli poufne wydanych przez Służby Ochrony Państwa lub Pełnomocnika Ochrony przeszkolonego przez SOP dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji wszystkich zadań wydanych przez Służby Ochrony Państwa lub Pełnomocnika Ochrony przeszkolonego przez SOP dla instalatorów i projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji zadań - załącznik nr 5; c) świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia o klauzuli tajne do konserwacji systemu ADVISOR Master będącego częścią zadania nr 8 - załącznik nr 6 ; d) świadectw autoryzacji lub ukończenia przeszkolenia na montaż lub konserwację systemów: SEMICO 2 - zadanie nr 2,3, 8; LSM 256 - zadanie nr 5, 6; 3 GS - zadanie nr 4; COMPAS - zadanie nr 1; GALAXY - zadanie nr 1,4, 7, 10, 12; ADVISOR Master - zadanie nr 8; SATEL - zadanie nr 1, 9, 11, 13, 15; ROKONET - zadanie nr 14; SIMENS SI 410 - zadanie nr 16; e) zaświadczeń dla Pełnomocnika ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez SOP; f) dla instalatorów i projektantów - świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA-4. 2.3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.3.1 informacji, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, (w wysokości wskazanej przez Zamawiającego w pkt 2.3.1), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.4.1 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia o uzyskaniu przez Wykonawcę zwolnieniu, przewidzianego prawem, odroczeniu lub rozłożeniu na raty, zaległych płatności, lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4.2 aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4.3 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, poświadczone za zgodność przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego,ul. Marsa 110, 04 - 470 Warszawa, budynek nr 1 pokój nr 2 lub pocztą na pisemny wniosek wykonawcy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Warszawa, ul Marsa 110 - kancelaria ogólna, budynek nr 3 pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Komendzie 9 RBM - Skład Warszawa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostepu: 1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego COMPAS zainstalowanego w Komendzie 9 RBM i Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu. 2. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej dwóch systemów alarmowych GALAXY zainstalowanych w Komendzie 9 RBM i Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemów. 3. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej dwóch systemów alarmowych SATEL zainstalowanych w Komendzie 9 RBM. Wykonanie dwunastu konserwacji systemów. 4. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w Komendzie 9 RBM i Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu. 5. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu kontroli dostępu zainstalowanego w Komendzie 9 RBM. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu. 6. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu kontroli wizyjnego zainstalowanego w Komendzie 9 RBM. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Składzie Pomiechówek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w Składzie Pomiechówek; 1. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SEMICO zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu. 2.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja TUS i UA w Składzie Komorowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w Składzie Komorowo: 1. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SEMICO zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu. 2. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Składzie Hajnówka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w Składzie Hajnówka: 1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego 3 GS zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastukonserwacji systemu. 2. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego GALAXY 520 zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu. 3.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej dwóch systemów nadzoru wizyjnego zainstalowanych w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja TUS i UA w Składzie Bezwola.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontrolo dostępu w Składzie Bezwola: 1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego LSM 256 zainstalowanego w 53 budynkach magazynowych i terenie administracyjnym Składu. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja TUS i UA w Składzie Pilawa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koserwacjia i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w Składzie Pilawa: 1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego LSM 256 zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konserwacja TUS i UA i systemu wizyjnego w Składzie Puszcza Mariańska.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w Składzie Puszcza Mariańska: 1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego GALAXY zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu. 2.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Konserwacja TUS i UA w Składzie Zegrze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w Składzie Zegrze: 1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SEMICO zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu. 2. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu. 3. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego ADVISOR Master zainstalowanego w Składzie. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Konserwacja TUS i UA w WKU Ochota.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w WKU Warszawa Ochota: 1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SATEL oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Konserwacja TUS i UA w WSzW Warszawa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w WSzW Warszawa: 1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego GALAXY oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WSzW. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Mokotów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostepu w WKU Warszawa Mokotów: 1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SATEL oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu alarmowego i wizyjnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Praga Północ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostepu w WKU Warszawa Praga Północ: 1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego GALAXY oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Praga Południe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostepu w WKU Warszawa Praga Południe: 1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SATEL oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Konserwacja TUS i UA w WKU Warszawa Żoliborz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacjia i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w WKU Wrszawa Żoliboż: 1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego ROKONET zainstalowanego w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Konserwacja TUS i UA w WKU Garwolin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostępu w WKU Garwolin: 1.Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SATEL oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu alarmowego i wizyjnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Konserwacja TUS i UA w WKU Bielsk Podlaski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koserwacjia i naprawa systemów alarmowych, wizyjnych oraz kontroli dostepu w WKU Bielsk Podlaski: 1. Utrzymanie w najwyższej sprawności technicznej systemu alarmowego SIMENS SI 410 oraz systemu wizyjnego zainstalowanych w WKU. Wykonanie dwunastu konserwacji systemu alarmowego i wizyjnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.11.40-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.