Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-24
Włocławek: Usługi szkoleniowe i kursy zawodowe dla 34 osób realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR we Włocławku - część IV
Numer ogłoszenia: 290360 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe i kursy zawodowe dla 34 osób realizowane w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR we Włocławku - część IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i kursów zawodowych dla 34 osób bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w ramach projektu: Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR we Włocławku, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013; Priorytet VII - Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług: 2a. CZĘŚĆ I - dwu modułowe szkolenie w zawodzie pracownik biurowy z nauką języka angielskiego i obsługą komputera dla 7 osób - kod zawodu 411101. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze pracownika biurowego oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006r. (Dz. U. Nr 31, poz. 216); 2b. CZĘŚĆ II - dwu modułowe szkolenie w zawodzie księgowość komputerowa dla 14 osób - kod zawodu 312102 i 411101. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze pracownika biurowego prowadzącego księgowość komputerową oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz.U. Nr 31, poz. 216); 2c. CZĘŚĆ III - dwu modułowe szkolenie w zawodzie specjalista zastosowań informatyki dla 7 osób - kod zawodu 312102. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze informatyka oraz uzyskanie zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego zgodnie z § 12 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006 r. (Dz.U. Nr 31, poz. 216); 2d. CZĘŚĆ IV - dwu modułowe szkolenie w zawodzie pracownik ochrony fizycznej dla 6 osób - kod zawodu 515902. Celem szkolenia jest uzyskanie licencji I stopnia w w/wym. zawodzie, o której mowa w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 i Nr 90, poz. 757, z 2006 r. Nr 104, poz. 708, z 2008 r. Nr 171, poz. 1055 i Nr 180, poz. 1112 oraz z 2009 r. Nr 98, poz.817) w trybie określonym w rozporządzeniu MSWiA z dnia 7 sierpnia 1998r. (Dz. U. Nr 113 poz. 731) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia niezależnie od części przedmiotu zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do realizowania szkoleń i kursów zawodowych, co potwierdza: 1a. prowadzenie działalności gospodarczej w przedmiotowym zakresie - dot. CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III oraz CZĘŚCI IV postępowania, 1b. posiadanie akredytacji właściwego miejscowo według siedziby wykonawcy kuratora oświaty do prowadzenia kształcenia w systemie pozaszkolnym - dot. CZĘŚCI I, CZĘŚCI II oraz CZĘŚĆ III postępowania, 1c. posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - dot. CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III oraz CZĘŚCI IV postępowania, 1d. niepodleganie wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, a w przypadku podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 - dot. CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III oraz CZĘŚCI IV postępowania, 1e. złożenie aktualnych dokumentów potwierdzających żądane wymagania odnośnie uprawnień, - w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia wystarczy 1 komplet dokumentów ; 2. posiadają niezbędną wiedzę do zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla 34 osób w wieku aktywności zawodowej korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, co potwierdza opracowanie przez wykonawcę dziennego harmonogramu szkoleń zawierającego minimum założeń programowych opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Przy tworzeniu harmonogramu wymagane jest uwzględnienie liczby uczestników szkolenia, a także tematyki kursu. W harmonogramie zawarte muszą być założenia poszczególnych zajęć z określeniem ich celu i planowanej formy przebiegu, stosowane metody i narzędzia nauczania oraz oczekiwane rezultaty, a także wskazanie osoby odpowiedzialnej za realizowane zajęcie. Wymagane jest szczegółowe określenie miejsca realizacji szkolenia. Wymagane zachowanie podziału harmonogramu na moduły tworzące daną cześć przedmiotu zamówienia. Wymagane uwzględnienie w harmonogramie danej części szkolenia zajęć dla obydwu grup. Harmonogram będzie stanowił podstawę do oceny oferty przez komisję przetargową w kryterium jakość oferowanej usługi; program należy opracować odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 3a. 3 kursów zawodowych w zawodzie: pracownik biurowy, dla co najmniej 5 osób jednocześnie - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I, 3b. 3 kursów zawodowych w zawodzie: księgowość komputerowa, dla co najmniej 5 osób jednocześnie - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II, 3c. 3 kursów zawodowych w zawodzie: specjalista zastosowań informatyki, dla co najmniej 5 osób jednocześnie - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ III, 3d. 1 szkolenia bądź kursu zawodowego w zawodzie pracownik ochrony fizycznej dla co najmniej 5 osób jednocześnie - w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ IV, które rodzajem, zakresem i wartością odpowiadają usługom szkoleniowym określonym w niniejszym postępowaniu. Przez odpowiedni rodzaj, rozumie się organizowanie usług szkoleniowych współfinansowanych, bądź nie, ze środków Unii Europejskich, kończące się wydaniem zaświadczeń, stanowiących cel kursów. Przed odpowiedni zakres, rozumie się organizowanie szkoleń, składających się z bloku motywacyjnego i kursów zawodowych, których odbiorcami były w szczególności osoby bezrobotne w wieku aktywności zawodowej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie opisany w pkt 3 warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, organizowanie szkoleń z przejrzystym uwzględnieniem wymogów opisanych powyżej oraz, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie; 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza: 4a. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 7 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I, 4b. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 7 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych w przypadku składania oferty CZĘŚĆ II, 4c. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 7 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych w przypadku składania oferty CZĘŚĆ III, 4d. dysponowanie wyposażonymi we właściwy sprzęt salami szkoleniowymi dla min. 6 osób jednorazowo z przeznaczeniem odpowiednio na miejsce zajęć teoretycznych i praktycznych (z uwzględnieniem wymogów zajęć w zakresie technik interwencyjnych oraz zajęć strzeleckich) w przypadku składania oferty CZĘŚĆ IV, 4e. w przypadku składania oferty na więcej niż 1 cześć przedmiotu zamówienia dysponowanie bazą o której mowa w pkt 4a, 4b, 4c i 4d jednocześnie -wybiórczo w zależności od tego którą część przedmiotu zamówienia obejmowała będzie oferta, 4f. potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie dokumentów o dysponowaniu w/wym. salami i wyposażeniem niezbędnym do przeprowadzenia bloku motywacyjnego i zajęć z modułu II, w tym oświadczeń o własności bądź umów o współpracy w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu zamówienia; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi zapewnić potencjał kadrowy niezbędny do organizowanego szkoleń, w osobach: 5a. min. 1 psycholog lub 1 socjoterapeuta, posiadający odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia do nauczania - do realizacji modułu I niezależnie od części postępowania, 5b. min. 1 doradca zawodowy, posiadający odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia do nauczania - do realizacji modułu I niezależnie od części postępowania, 5c. min. 1 wizażysta, posiadający odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia do nauczania - do realizacji modułu I niezależnie od części postępowania, 5d. min. 1 osoba z wykształceniem wyższym z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych lub min 1 osoba z do wykładów przedmiotów zawodowych - dot. prowadzenia zajęć teoretycznych w module II w CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, oraz CZĘŚCI III postępowania, 5e. min. 1 osoba z wykształceniem średnim - technik ochrony osób i mienia lub posiadająca licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia oraz z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych- dot. prowadzenia zajęć teoretycznych w module II CZĘŚCI IV postępowania, 5f. kadra dydaktyczna do realizacji zajęć praktycznych w module II wszystkich części postępowania musi posiadać odpowiednie wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje adekwatne do zakresu zajęć przypisanych do prowadzenia w przedmiotowym zamówieniu oraz uprawnienia pedagogiczne, 5g. komisja egzaminacyjna w składzie min 3 osobowym na każdą część przedmiotu zamówienia - posiadająca odpowiednie wykształcenie i dodatkowe uprawnienia zgodnie z § 23 rozporządzenia MEiN z dnia 3 lutego 2006r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216), 5h. opiekun grupy w każdej części postępowania, dopuszcza się możliwość wykonywania obowiązków opiekuna grupy przez tę samą osobę dla obydwu grup, stanowiących liczbę osób szkolonych w ramach określonej części postępowania, opiekunem grupy może być osoba z katalogu osób wymienionych w pkt 5a - 5f lub inna osoba posiadająca min. wykształcenie średnie, zatrudniona minimum do 31.12.2009 roku na podstawie umowy o pracę u Wykonawcy, potrafiąca wypełnić obowiązki opiekuna, 5i. dysponowanie osobami w liczbie zapewniającej terminowe przygotowywanie sprawne wydawanie posiłków, w tym również osoby odpowiedzialnej za utrzymanie czystości i prowadzenie prac porządkowych, 5j. wykonawca zobowiązany jest wykupić polisy ubezpieczeniowe od OC i NNW na czas trwania szkolenia osobom wymienionym min. w pkt 5a. - pkt 5f. oraz posiadać polisę ubezpieczeniową na prowadzenie działalności, uprawniającej do ubieganie się o niniejsze zamówienie; 5k. potwierdzeniem spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania oferowanego szkolenia jest sporządzenie przez wykonawcę wykazu kadry uwzględniającego wymogi zamawiającego oraz przedłożenie dokumentów ustanowionych właściwymi przepisami prawa, potwierdzającymi wykształcenie lub uprawnienia, za wyjątkiem warunku określonego w pkt 5h i 5i., na potwierdzenie, którego na etapie składania ofert dopuszcza się złożenie przez wykonawcę oświadczenia o dysponowaniu osobami zgodnie z wymogami; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzi złożone przez wykonawcę oświadczenie oraz posiadanie polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę wyższą lub równą cenie brutto składanej oferty, 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 8a. w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 8b. wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania i dotyczyć niniejszego postępowania, 8c. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 8d. wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę ; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, 8e. jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zmawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 9. Ocenę spełniania warunków podmiotowych i przedmiotowych udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach. 10. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert 10a. nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, 10b. nie złożą pełnomocnictw lub złożą wadliwe pełnomocnictwa, 10c. złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegała będzie odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. 11. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań, określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 12. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień, dotyczących oświadczeń lub dokumentów wymienionych, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Kalkulacja ceny ofertowej. 3. Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączony wzór druku) Wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenia, każdy odrębnie. 4. Akredytacja właściwego miejscowo, według siedziby wykonawcy kuratora oświaty na prowadzenie kształcenia w systemie pozaszkolnym - na CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II oraz CZĘŚĆ III Wykonawcy występujący wspólnie składają zaświadczenia, każdy odrębnie. 5. Dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Wykonawcy występujący wspólnie składają dokument, każdy odrębnie. 6. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają informację, każdy odrębnie. 9. Dzienny harmonogram szkoleń, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 2. (załączony wzór druku). 10. Wykaz zrealizowanych usług szkoleniowych, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 3. 11. Dokumenty (np. referencje).potwierdzające należyte wykonanie usług wyszczególnionych w wykazie, określonym w pkt. 10. 12. Charakterystyka bazy lokalowej z dostępnym i niezbędnym wyposażeniem do realizacji modułu I i modułu II szkoleń, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ w pkt 4. 13. Oświadczenia o własności lub umowy współpracy, określające zasady korzystania z placówek wskazanych do realizacji modułu II szkoleń. 14. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, zawierający informacje na temat uprawnień wymaganych przepisami oraz kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia z określeniem funkcji przewidzianej w realizacji przedmiotu umowy - zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ pkt 5a - 5i. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie niniejszy warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 15. Dokumenty, potwierdzające uprawnienia osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 14, zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale VIII SIWZ. 16. Życiorys zawodowy osób, stanowiących potencjał kadrowy wykonawcy, przewidziany do realizacji przedmiotu zamówienia. 17. Dokumenty, potwierdzające uprawnienia i wykształcenie osób stanowiących potencjał kadrowy wykonawcy, przewidziany do realizacji przedmiotu zamówienia. 18. Dokument, potwierdzający ubezpieczenie prowadzonej działalności przez organizatora szkolenia na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty. 19. Oświadczenie o spełnieniu wymogu, dotyczącego wykupienia polisy ubezpieczeniowej dla uczestników szkolenia w zakresie NNW. 20. Oświadczenie o wysokości dziennej stawki cateringu. 21. Wzory dokumentów poświadczających uczestnictwo i ukończenie odbytych kursów. 22. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów). 23. Informacje uzupełniające dotyczące wymaganych dokumentów. 23a. dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (przez wykonawcę należy rozumieć osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz). 23b. zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 23c. dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 23d. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 oraz pkt 8 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 23e. zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. 23f. nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. 23g. przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503, z 2004r. Nr 96, poz. 959, Nr 162, poz. 1693 i Nr 172, poz. 1804, z 2005r. Nr 10, poz. 68 oraz z 2007 r. Nr 171, poz. 1206) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje, posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. 23h. stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. 23i. zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej, wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. 23j. Uwaga! Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - jakość oferowanej usługi - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
ul. Mazowiecka 5
87-800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5 87-800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych i kursów zawodowych dla 34 osób bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w ramach projektu: Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR we Włocławku, który współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013; Priorytet VII - Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1. - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Utrzymanie i remonty urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej wraz z systemem ITS GENEO-CONNECTOR na terenie miasta Włocławek w 2025 r.
- Wybór wykonawcy usługi ochrony osób i mienia budynków Powiatowego Centrum Zdrowia - SPZPS we Włocławku wykonywana całodobowo przez siedem dni w tygodniu.
- Sukcesywne świadczenie usług prania i dezynfekcji asortymentu na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego we Włocławek
- Dostawy produktów strączkowych i sypkich do Zakładu Karnego we Włocławek
- Dostawy tłuszczy do Zakładu Karnego we Włocławek
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka II"
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.