Ogłoszenie z dnia 2007-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: regulacja rzeki Lesk od km 8+530 do km 8+915 - miejscowość Witków Śląski (w ramach przedsięwzięcia: Regulacja rzeki Lesk do km 7+260 do km 9+525 etap I) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, do kontaktów: Anna Cierpiał - Dział Zamówień Publicznych, ul. Norwida 34 lok. 26, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, fax 071 3285048, e-mail: zamowienia@rzgw.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzgw.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: regulacja rzeki Lesk od km 8+530 do km 8+915 - miejscowość Witków Śląski (w ramach przedsięwzięcia: Regulacja rzeki Lesk do km 7+260 do km 9+525 etap I). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: m. Witków Śląski, rzeka Lesk km 8+530-8+915. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - Regulacja rzeki Lesk od km 8+530 do km 8+915 - miejscowość Witków Śląski (w ramach przedsięwzięcia: Regulacja rzeki Lesk do km 7+260 do km 9+525 etap I): - usunięcie drzew (59,00 szt.), krzaków (0,12 ha), - rozbiórki konstrukcji betonowych (17,70 m sześc.) i ogrodzeń (500,00 m kw.), - roboty ziemne: wykopy (6000,00 m sześc.), nasypy (6000,00 m sześc.), usunięcie humusu (1000,00 m kw.), - mur oporowy i betonowo-kamienny: wykopy (3700,00 m sześc.), nasypy (3700,00 m sześc.), mury (2410,00 m sześc.), poręcze stalowe (703,00 m.b.), - kładka w km 8+668: wykopy (25,00 m sześc.), nasypy (25,00 m sześc.), mury (24,50 m sześc.), schody żelbetowe (12,00 m sześc.), konstrukcja kładki: stalowa (1365,00 kg) i drewniana (3,50 m sześc.), - kładka w km 8+821: mury (24,50 m sześc.), schody żelbetowe (6,50 m sześc.), konstrukcja kładki: stalowa (1365,00 kg) i drewniana (2,50 m sześc.), - wymiana wodociągu w km 8+758 na dł. 20m.b.: wykopy (15,00 m sześc.), nasypy (15,00 m sześc.), wodociąg (1,00 kpl.), - przełożenie linii wysokiego napięcia: wykopy (30,00 m sześc.), nasypy (30,00 m sześc.),przełożenie linii (1,00 kpl.), - ubezpieczenie skarp płytami PA II: wykopy (20,00 m sześc.), nasypy (20,00 m sześc.), umocnienie płytami PAII (60,00 m kw.), - konstrukcja schodów: wykopy (60,00 m sześc.), nasypy (60,00 m sześc.), schody żelbetowe (1,00 kpl.), - gurt denny z B15: wykopy (70,00 m sześc.), nasypy (70,00 m sześc.), gurty betonowe (9,00 szt.), - ubezpieczenie w okolicy mostu drogowego w km 8+915: wykopy (150,00 m sześc.), nasypy (150,00 m sześc.), gorty betonowe (3,00 szt.), narzut kamienny (70,00 m sześc.), ścianka z GZ4 (30,00 m kw.), bruk kamienny (45,00 m kw.), krawężnik betonowy (0,5 m sześc.), - wlot i wylot przepustu w km 8+577: wykopy (45,50 m sześc.), nasypy (45,50 m sześc.),wlot i wylot przepustu (1,00 kpl.), - wlot i wylot przepustu w km 8+679: wykopy (45,50 m sześc.), nasypy (45,50 m sześc.), wlot i wyloy przepustu PWZ-1/60 (1,00 kpl.), - studnia wlotu przepustu i wylotu przepustu w km 8+664 i 8+825: wykopy (115,00 m sześc.), nasypy (115,00 m sześc.), studnia wlot i wylot przepustu (2,00 kpl.), - wlot rowu w km 9+005: wykopy (45,00 m sześc.), nasypy (45,00 m sześc.), wlot rowu (1,00 kpl.). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy; data zakończenia: 12.12.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 27 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykazanie przez wykonawcę robót budowlanych takiego samego rodzaju, jak roboty objęte przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 3,5 mln zł., wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wartość, ilość, należyte wykonanie i terminy realizacji w/w robót winny być potwierdzone dokumentami (referencje, protokoły odbioru itp.). 3. Dysponowanie w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowych (z podaniem ich charakterystyk technicznych), niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. wykazanie przez wykonawcę dysponowania narzędziami i urządzeniami o parametrach minimalnych: - 2 szt. spycharek gąsienicowych 100KM, - 2 szt. koparek gąsienicowych 0,6m3, - 3 szt. samochodów samowyładowczych 10Mg. 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykazanie kierownika budowy z minimum 5-letnim stażem pracy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w zakresie odpowiadającym im, lecz uzyskanymi przed wejściem w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) oraz będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (Dz.U. z dnia 24 stycznia 2001r. Rozdz. 1 art. 6 pkt 1 i 2). 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia, tj.: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 600 tys. zł. oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 200 tys. zł., w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniej niż 200 tys. zł, w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej kontraktowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi złożyć następujące dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605) : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty; W przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.); Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia; Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia; Dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; Kopia aktualnej polisy , a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności; Dowód wpłaty wadium; Formularz ofertowy; Oferta cenowa - wyceniony Kosztorys ofertowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl. UWAGA: Zgodnie z art. 37 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych SIWZ będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (publikacja następuje w ciągu 10 dni od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do publikacji w Biuletynie -data przekazania w pkt. VI.3 niniejszego ogłoszenia). Opłata: 28,7 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ MOŻNA RÓWNIEŻ WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (KASA CZYNNA W GODZ.: 7.30 - 9.30 i 11.00 - 14.00) LUB ZA ZAL. POCZT. NA WNIOSEK PRZESŁANY FAKSEM lub pocztą. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 11:00, siedziba zamawiającego, pok. nr 31.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
- SZP/242-083/2025: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb jednostek Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA
- SZP/242-095/2025, Budowa Hali Magazynowej z zapleczem dydaktycznym dla Wydziału Mechaniczno-Energetycznego oraz wykonanie ogrodzenia i bramy wjazdowej na terenie kampusu Długa PWr
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.