eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólUdzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego na zakup i modernizację nieruchomości przeznaczonej na siedzibę Związku Międzygminnego EKO - PRZYSZŁOŚĆ oraz zakup wyposażenia



Ogłoszenie z dnia 2013-01-21

Nowa Sól: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego na zakup i modernizację nieruchomości przeznaczonej na siedzibę Związku Międzygminnego EKO - PRZYSZŁOŚĆ oraz zakup wyposażenia
Numer ogłoszenia: 29038 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "EKO-PRZYSZŁOŚĆ" , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4751870, faks 68 4751871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-przyszlosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego na zakup i modernizację nieruchomości przeznaczonej na siedzibę Związku Międzygminnego EKO - PRZYSZŁOŚĆ oraz zakup wyposażenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego długoterminowego w wysokości do 1.377.829,42 zł (słownie jeden milion trzysta siedemdziesiąt siedem tysięcy osiemset dwadzieścia dziewięć złotych 42/100) przeznaczonego na zakup i modernizację nieruchomości przy ul. Arciszewskiego 10 w Nowej Soli przeznaczonej na siedzibę Związku Międzygminnego EKO - PRZYSZŁOŚĆ oraz zakup wyposażenia. 2. Wymagania dotyczące kredytu inwestycyjnego długoterminowego: a) kredyt udzielony w złotych polskich, b) wysokość kredytu do 1 377 829,42 zł (słownie złotych: jeden milion trzysta siedemdziesiąt siedem tysięcy osiemset dwadzieścia dziewięć złotych 42/100), c) środki kredytu postawione do dyspozycji zamawiającego od dnia zawarcia umowy do 30.12.2013r. bez odrębnego wniosku kredytowego zamawiającego, z możliwością wydłużenia terminu postawienia środków kredytu do dyspozycji zamawiającego w formie aneksu do umowy, bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu, d) kredyt uruchomiany w transzach na wniosek zamawiającego złożony w banku na minimum 2 dni robocze przed uruchomieniem transzy, e) okres karencji w spłacie kredytu do dnia 31.12.2013 r., f) okres spłaty kredytu od 01.01.2014 r. do 31.12.2022 r. według miesięcznych stałych rat kapitałowo-odsetkowych, g) odsetki naliczane miesięcznie od faktycznego wykorzystania środków, h) do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, i) spłata odsetek w okresach kalendarzowych miesięcznych - w ostatnim dniu roboczym kończącym miesiąc kalendarzowy i zakończy się z chwilą całkowitej spłaty kredytu; w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej odsetki liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, j) spłata pierwszych odsetek od miesiąca lipca 2013 roku, k) oprocentowanie kredytu wyrażone jako suma stawki WIBOR 1M i marży banku, przy czym stawka WIBOR 1M na każdy okres odsetkowy ustalana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 1M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy - zmiana wysokości oprocentowania kredytu następować będzie raz w miesiącu na początku każdego miesiąca. Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego. l) marża banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania, m) możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji, n) kredyt nie może być obciążony żadnymi innymi opłatami poza prowizją i oprocentowaniem kredytu zaoferowanym w ofercie przez wykonawcę, o) wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez zamawiającego, p) prowizja naliczana proporcjonalnie od kwoty wypłaconej transzy uruchomionego kredytu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2022.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia działalności bankowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z pózn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Harmonogram spłaty kredytu. Harmonogram należy sporządzić uwzględniając założenia określone w pkt 9 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Środki kredytu postawione do dyspozycji zamawiającego od dnia zawarcia umowy do 31.12.2013r. bez odrębnego wniosku kredytowego zamawiającego, z możliwością wydłużenia terminu postawienia środków kredytu do dyspozycji zamawiającego w formie aneksu do umowy, bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. 2. Zmniejszenia marży kredytu przez bank - na wniosek (propozycję) banku, który udzielił zamawiającemu kredytu. 3. Zmiany terminów spłat rat kredytu - jeżeli zamawiający będzie przewidywał trudności finansowe w dotrzymaniu określonego w siwz terminu spłat

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.eko-przyszlosc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Międzygminny EKO - PRZYSZŁOŚĆ, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól (II piętro budynku Urzędu Miejskiego, pokój nr 204).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Związek Międzygminny EKO - PRZYSZŁOŚĆ, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól (II piętro budynku Urzędu Miejskiego, pokój nr 204).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.