Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-23
Wysoka: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych, kursu komputerowego oraz indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym i psychologiem dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Gminie Wysoka w ramach w ramach projektu systemowego Lepsza przyszłość - program aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 290406 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka , pl. Powstańców Wielkopolskich 20/21, 89-320 Wysoka, woj. wielkopolskie, tel. (67) 2871004, faks (67) 2871004.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawysoka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych, kursu komputerowego oraz indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym i psychologiem dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Gminie Wysoka w ramach w ramach projektu systemowego Lepsza przyszłość - program aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz zakres zamówienia: CZĘŚĆ I - INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z DORADCĄ ZAWODOWYM Ilość osób: 15 osób Ilość godzin: 3 godziny indywidualnych spotkań na osobę łącznie 45 godzin indywidualnych spotkań Tematyka : Celem indywidualnych rozmów z doradcą zawodowym jest analizowanie umiejętności, predyspozycji, możliwości, jak również ograniczeń beneficjentów. Ważnym elementem jest planowanie przyszłych działań dotyczących ścieżki kształcenia, możliwości przekwalifikowania czy poszukiwania pracy. Miejsce szkolenia: Miejsce szkolenia zapewnia zamawiający. Spotkana odbywać się będą w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wysokiej, Pl. Powstańców Wielkopolskich 21, 89-320 Wysoka. CZĘŚĆ II - INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z PSYCHOLOGIEM Ilość osób: 15 osób Ilość godzin: 3 godziny indywidualnych spotkań na osobę łącznie 45 godzin indywidualnych spotkań Tematyka : Indywidualne rozmowy z psychologiem mają na celu wsparcie uczestników projektu w rozwiązywaniu problemów psychologicznych dotyczących szeroko rozumianej sytuacji życiowej i aktywności zawodowej, pomoc w nabyciu umiejętności psychospołecznych oraz wzmocnieniu aktywności społecznej i motywacji do działania, a także określeniu aktualnych potrzeb edukacyjnych uczestników projektu koniecznych do powrotu na rynek pracy. Miejsce szkolenia: Miejsce szkolenia zapewnia zamawiający. Spotkana odbywać się będą w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wysokiej, Pl. Powstańców Wielkopolskich 21, 89-320 Wysoka. CZĘŚĆ III -KURS KOMPUTEROWY Ilość osób: 15 osób Ilość godzin: 30 godzin zajęć Tematyka : Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowej wiedzy z zakresu obsługi komputera, podstawowych programów pakietu Office oraz zaznajomienia z siecią Internet. Zakres tematyczny kursu powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności uczestników dobrany na podstawie diagnozy grupy przeprowadzonej przez Wykonawcę na pierwszych zajęciach. Uczestnik po ukończeniu kursu otrzyma zaświadczenie wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. Dz.U.2012.186 z późn. zm. Miejsce szkolenia: Miejsce szkolenia zapewnia Zamawiający. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wysokiej, Pl. Powstańców Wielkopolskich 21, 89-320 Wysoka. CZĘŚĆ IV - KURS ZAWODOWY - SPAWACZ Ilość osób: 1 osoba Ilość godzin: Minimum 145 godzin zajęć w tym 25 godzin teorii oraz 120 godzin praktyki spawania metodą MAG 135, oraz minimum 145 godzin zajęć w tym 25 godzin teorii oraz 120 godzin praktyki spawania metodą MAG 136 - łącznie 290 godzin zajęć na uczestnika. Tematyka : Spawanie metodą MAG 135 oraz MAG 136 zgodne z wytycznymi W-07/IS-41 INSTYTUTU SPAWALNICTWA - GLIWICE, Szkolenie i egzaminowanie spawaczy pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Przygotowanie uczestników do egzaminu kwalifikacyjnego spawacza. Miejsce szkolenia: Miejsce szkolenia zapewnia Wykonawca zgodne z wytycznymi W-07/IS-41 INSTYTUTU SPAWALNICTWA - GLIWICE. W przypadku realizacji kursu poza miejscowością Wysoka Wykonawca pokrywa zwrot kosztów podróży uczestnika do wysokości kosztów jakie poniósłby uczestnik w przypadku transportu środkami komunikacji publicznej z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji szkolenia, lub zapewnia transport uczestników z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem. CZĘŚĆ V - KURS ZAWODOWY - OPERATOR KOPARKOŁADOWARKI Ilość osób: 2 osoby Ilość godzin: Minimalna ilość godzin zajęć to 176, 116 godzin teorii oraz 60 godzin praktyki, Tematyka : Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku operatora koparko ładowarki kl. III zgodnie z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118 poz. 1263) oraz przeprowadzenia egzaminu przed komisją egzaminacyjną po zaliczeniu którego uczestnik otrzyma świadectwo oraz Książeczkę Operatora z wpisem poświadczającym posiadane uprawnienia na podstawie Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. , Dz.U. Nr 118, poz. 1263. Zajęcia powinny być zorganizowane w części teoretycznej obejmując minimalne zagadnienia z zakresu: dokumentacji technicznej maszyn roboczych, bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, technologii wykonywania robót ziemnych, użytkowania i obsługi maszyn roboczych. Minimalny zakres tematyczny część praktycznej obejm ujmować ma: naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Miejsce szkolenia: Miejsce szkolenia zapewnia Wykonawca mając na uwadze obowiązujące przepisy BHP. W przypadku realizacji kursu poza miejscowością Wysoka Wykonawca pokrywa zwrot kosztów podróży uczestnika do wysokości kosztów jakie poniósłby uczestnik w przypadku transportu środkami komunikacji publicznej z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji szkolenia, lub zapewnia transport uczestników z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem. CZĘŚĆ VI - KURS ZAWODOWY - SZWACZKA Ilość osób: 1 osoba Ilość godzin: Minimalnie 100 godzin zajęć, w tym 20 godzin teorii oraz 80 godzin praktyki Tematyka : Celem kursu jest nabycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu krawiectwa pozwalających na podjęcie pracy w tej dziedzinie bądź do uruchomienia własnej działalności gospodarczej. Kurs obejmować ma zagadnienia związane z krawiectwem lekkim oraz podstaw krawiectwa ciężkiego. Uczestnik po ukończeniu kursu otrzyma zaświadczenie wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r., Dz.U.2012.186 z późn. zm. Miejsce szkolenia: Miejsce szkolenia zapewnia Wykonawca mając na uwadze obowiązujące przepisy BHP. W przypadku realizacji kursu poza miejscowością Wysoka Wykonawca pokrywa zwrot kosztów podróży uczestnika do wysokości kosztów jakie poniósłby uczestnik w przypadku transportu środkami komunikacji publicznej z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji szkolenia, lub zapewnia transport uczestników z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem. CZĘŚĆ VII - KURS - KASJER Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH Ilość osób: 4 osoby Ilość godzin: Minimalnie 40 godzin zajęć. Tematyka : Celem kursu jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu kasjera oraz do posługiwania się urządzeniami sklepowymi. Kurs podzielony na część teoretyczną i praktyczną. Część teoretyczna powinna w szczególności obejmować zagadnienia takie jak: obsługa klienta, zasady prowadzenia płatności, raporty kasowe, dokumentowanie sprzedaży, znaki i banknoty pieniężne używane w obrocie towarowym. Część praktyczną powinna obejmować ćwiczenia z obsługi kas fiskalnych. Uczestnik po ukończeniu kursu otrzyma zaświadczenie wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r., Dz.U.2012.186 z późn. zm. Miejsce szkolenia: Miejsce szkolenia zapewnia Zamawiający. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wysokiej, Pl. Powstańców Wielkopolskich 21, 89-320 Wysoka. CZĘŚĆ VIII - KURS PRAWA JAZDY KATEGORII B Ilość osób: 7 osób Ilość godzin: 60 godzin zajęć w tym 30 godzin teorii i 30 godzin praktyki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia i egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierującymi pojazdami, instruktorów i egzaminatorów, Dz. U. Nr 217, poz. 1834 Tematyka : Celem jest przeprowadzenie kursu na prawo Jazdy kat. B oraz zorganizowanie i opłacenie jednego egzaminu Państwowego. Kurs obejmuje treści zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia i egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierującymi pojazdami, instruktorów i egzaminatorów, Dz. U. Nr 217, poz. 1834 Miejsce szkolenia: Miejsce szkolenia zapewnia Wykonawca mając na uwadze obowiązujące w tym zakresie regulacje prawne. W przypadku realizacji kursu poza miejscowością Wysoka Wykonawca pokrywa zwrot kosztów podróży uczestnika do wysokości kosztów jakie poniósłby uczestnik w przypadku transportu środkami komunikacji publicznej z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji szkolenia, lub zapewnia transport uczestników z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji szkolenia i z powrotem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do Wykonawcy który wykaże: -wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Dz.U. 2008, Nr 69, poz. 415 z późn. zm. - wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedziby podmiotu ubiegającego się o wpis - zgodnie z art. 18 i n. ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, Dz.U. 2008, Nr 69, poz. 415 z późn. zm..
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do Wykonawcy który wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy równoważne usługi o wartości minimum 80 000 zł brutto każda. Przez usługę równoważną zamawiający rozumie usługę polegającą na realizacji co najmniej 8 różnorodnych szkoleń w ramach jednej usługi dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym zrealizowanych na zlecenie jednostek organizacyjnych pomocy społecznej takich jak OPS, PCPR.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty, 2. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, 3. Wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: - zmian przepisów prawnych, w tym w szczególności przepisów podatkowych. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia należna Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a ewentualna zmiana umowy będzie dotyczyła kwoty podatku i kwoty netto tego wynagrodzenia, - w przypadku przerwania przez uczestnika udziału w zajęciach dopuszcza się zastąpienie go inną osobą lub istnieje możliwość zmniejszenia liczby uczestników, - w przypadku uzasadnionych sytuacjami niezależnymi od Zamawiającego lub Wykonawcy, zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, - w przypadku zmian wytycznych przez POKL
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminawysoka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Wysoka, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21, 89-320 Wysoka, biuro nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Wysoka, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21, 89-320 Wysoka, biuro nr 26-28 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Lepsza przyszłość - program aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr centrów usług społecznych (CUS)
- Świadczenie usług szkoleniowych i korepetycji na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwiń skrzydła" - 7 części
- Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica" w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Przeprowadzenie usługi kursów językowych dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych".
- USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA II MODUŁU SZKOLENIA KOMPETENCYJNEGO CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCEGO Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.