Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-24
Poznań: Modernizacja pomieszczeń w budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 290414 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń w budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na dwa zadania: 1. Modernizacja poddasza w budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu. 2.Modernizacja holu III piętra i portierni głównej w budynku Collegium Maius..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium na zadanie częściowe nr 1 na kwotę 30 000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykaże że posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.A.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: Zadanie częściowe 1 : wykonanie (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 modernizacji lub remontu obiektu budowlanego o wartości robót nie mniejszej niż 1 000 000 zł oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. Zadanie częściowe 2: wykonanie (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 modernizacji lub remontu obiektu budowlanego o wartości robót nie mniejszej niż 100 000 zł oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. 4.B. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zadanie częściowe 1 : dysponowanie osobami, które będą wykonywać zamówienie [kierować robotami], posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykazane osoby muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Zadanie częściowe 2: dysponowanie osobami, które będą wykonywać zamówienie [kierować robotami], posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykazane osoby muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 10.9 SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 2.Formularz ofertowy, w którym Wykonawca: - podaje cenę - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą), - udziela gwarancji na wykonane roboty, - akceptuje warunki umowy, - akceptuje termin związania ofertą - deklaruje formę wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych. 4.Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.2 SIWZ., jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie. 5.Dowód wniesienia wadium dla zadania częściowego nr 1. 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia [kierować robotami] wraz dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia budowlane oraz aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w punkcie III.2 ppkt 4B Ogłoszenia. 7.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. 8.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w punkcie pkt III.2 ppkt 4A Ogłoszenia oraz dokumenty potwierdzające że wymienione roboty zostały wykonane należycie. 10.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. 11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - polisę winien złożyć każdy z wykonawców. 12.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ogloszenia.propublico.pl/uam.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój 303.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja poddasza w budynku Collegium Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty tym zadaniem został opisany w projekcie budowlanym, w Badaniach konserwatorskich oraz programie prac konserwatorskich, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami, stanowiących załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej Specyfikacją. Wykonawca musi udzielić co najmniej 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i dostarczone wyposażenie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja holu III piętra i portierni głównej w budynku Collegium Maius.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objęty tym zadaniem został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami, stanowiących załączniki do Specyfikacji istotnych warunków. Przy wykonywaniu robót uwzględnić należy Badania konserwatorskie oraz program prac konserwatorskich. Wykonawca musi udzielić co najmniej 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i dostarczone wyposażenie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.