Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: rozbudowa szkoły o część dydaktyczną, salę gimnastyczną oraz budowę boiska wielofunkcyjnego w Szkole Podstawowej nr 8 przy ul. Kąpielowej w Zielonej Górze - etap IV - dokończenie budowy sali gimnastycznej, kanalizacji deszczowej, dróg i parkingów oraz budowa boiska wielofunkcyjnego, instalacji zewnętrznej oświetlenia terenu, ogrodzenia i elementów zagospodarowania terenu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Ireneusz Leśniewicz 068 456 59 80, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455, e-mail: zamowienia@um.zielona-gora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zielona-gora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra , pokój 407, Brygida Szymańska-Żyża, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 456 44 07, fax 068 456 44 55, e-mail: b.szymanska@um.zielona-gora.pl, www. bip.zielona-gora.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa szkoły o część dydaktyczną, salę gimnastyczną oraz budowę boiska wielofunkcyjnego w Szkole Podstawowej nr 8 przy ul. Kąpielowej w Zielonej Górze - etap IV - dokończenie budowy sali gimnastycznej, kanalizacji deszczowej, dróg i parkingów oraz budowa boiska wielofunkcyjnego, instalacji zewnętrznej oświetlenia terenu, ogrodzenia i elementów zagospodarowania terenu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa szkoły o część dydaktyczną, salę gimnastyczną oraz budowę boiska wielofunkcyjnego w Szkole Podstawowej nr 8 przy ul. Kąpielowej w Zielonej Górze - etap IV - dokończenie budowy sali gimnastycznej, kanalizacji deszczowej, dróg i parkingów oraz budowa boiska wielofunkcyjnego, instalacji zewnętrznej oświetlenia terenu, ogrodzenia i elementów zagospodarowania terenu. Inwestycja zlokalizowana jest w Szkole Podstawowej Nr 8, ul. Kąpielowa 7 w Zielonej Górze na działkach oznaczonych numerami 53 i 55/2 w obrębie 39. Zakres przedmiotu zamówienia: Zakres robót I. Roboty budowlane (przedmiot zamówienia) 2.1. Sala gimnastyczna - roboty wykończeniowe; 1) podłoga powierzchniowo elastyczna (z legarów drewnianych) z posadzką o uniwersalnej halowej nawierzchni sportowej o jednorodnej strukturze na bazie surowców naturalnych, np. DD Linodur Sport lub równoważnej pod względem parametrów technicznych - 775,100 m2, 2) Tynki wewnętrzne z gruntowaniem powierzchni pionowych - 690,342 m2, 3) Tynki zwykłe ościeży otworów o powierzchni ponad 3,0 m2 na ościeżach szer. - 20 cm - 30m2, 4) Gładzie gipsowe na ścianach wewnętrznych - 2 warstwowe - 720,342 m2, 5) Listwy narożnikowe aluminiowe - 295,600 m, 6) Malowanie (z zagruntowaniem) powierzchni wewnętrznych. 2.2. Sala gimnastyczna - elewacje; 1) Docieplenie ścian z cegły styropianem grubości 12 cm + tynk Atlas mineralny - 687,187 m2, 2) Docieplenie ościeży o szerokości do 30 cm - 41,400 m2, 3) Cokół - docieplenie ścian z cegły styropianem grubości 10 cm + tynk mozaikowy - 51,290 m2, 4) Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 162,000 m, 5) Zamocowanie listwy cokołowej - 102,580 m, 6) Malowanie z gruntowaniem powierzchni pionowych - 728,587 m2, 7) Gzyms na rdzeniu styropianowym krytym siatką szklaną 2 razy - 74,560 m2, 8) Parapety zewnętrzne z blachy tytanowo - cynkowej grubości 0,7 mm - 15,750 m2, 9) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej - 52,290 m2, 10) Obrzeża betonowe o wymiarach 30 × 8 cm na podsypce piaskowej - 106,580 m, 11) Wycieraczki do obuwia typowe o powierzchni 0,27 m2 - 2,000 szt. 2.3. Sala gimnastyczna - wyposażenie; 1) Trybuny jezdne składane - 4 segmenty po 40 osób - 4,000 szt., 2) Kosze podwieszane do 30 cm - 2,000 szt., 3) Kosze treningowe o konstrukcji mocującej składanej - 3,000 szt., 4) Drabiny przyścienne gimnastyczne podwójne 1800 × 3000 × 100 mm - 12,000 szt., 5) Ławki gimnastyczne długości 2,0 m i wysokości 30 cm - 20,000 szt., 6) Kotary grodzące zdejmowalne mocowane na linkach, h - 2,5 m - 2,000 kpl., 7) Tablice wyników 2000 × 1600 × 60 mm - 1,000 szt., 8) Piłkochwyty h = 5,0 m dwudzielne z siatki polipropylenowej śr. 3 mm na lince stalowej z możliwością przesuwania - 2,000 szt., 9) Bramki do piłki ręcznej demontowalne - 2,000 szt., 10) Słupki do siatki - 1,000 kpl. 2.4. Sala gimnastyczna - instalacja ogrzewania podłogowego - 775,100 m2; W tym: a) rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o średnicy zewn. 50mm - 50,000 m, b) Szafka z rozdzielaczami do instal. ogrzewania podłogowego - 11 obiegów - 4,000 szt., c) Szafka z rozdzielaczami do instal. ogrzewania podłogowego - 12 obiegów - 1,000 szt., d) rurociągi z PE sieciowanego (zasilanie + powrót) ø 17 × 2 mm - 2800,000 m. 2.5. Sala gimnastyczna - instalacja wentylacji mechanicznej; 1) Montaż wentylatorów wywiewnych fi 710 mm typ HCFT/6-710/HB - 4,000 szt., 2) przewód wentylacyjny stalowy OC kołowy ø 1000 mm - 5,000 m, 3) Żaluzja ścienna kołowa ø 710 mm - 4,000 szt. 2.6. Kanalizacja deszczowa - sieć zewnętrzna - dokończenie; 1) Studzienki rewizyjne i zbiorcze drenażowe w dnie wykopu, osadniki piasku (tymczasowe) o średnicy nominalnej 800 ÷ 1000 mm - 8,000 szt., 2) Kanały z rur PVC fi 160 mm - 98,000 m, 3) Kanały z rur PVC fi 200 mm - 226,500 m, 4) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 mm o głębokości 3 m - 12,000 szt., 5) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 mm - za każde 0,5 m różnicy głębokości studni - -36,000 szt., 6) Studzienki kanalizacyjne systemowe \VAWIN\ fi 425 mm zamknięcie stożkiem betonowym - 3,000 szt., 7) Studzienki kanalizacyjne systemowe \VAWIN\ fi 425 mm zamknięcie wpustem drogowym - 2,000 szt., 8) Piony deszczowe z rur PVC fi 160 mm - 36,000 m, 9) Czyszczaki z PVC kanalizacyjne fi 160 mm - 16,000 szt. 2.7. Kanalizacja deszczowa - zbiornik retencyjny; 1) Ułożenie zbiornika retencyjnego \STROMCEL\ lub o nie gorszych parametrach techniczno - użytkowych z modułów o wymiarach 2,4 × 1,2 × 0,5 m z dostawą na miejsce wbudowania (zbiornik 18 modułowy) - 1,000 szt., 2) Ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych prostych ø 200 mm - 40,000 m, 3) Ułożenie drenażu z rur wentylacyjnych z tworzyw sztucznych w zwojach fi 100 mm - 80,000 m, 4) Umocnienie wykopu pod zbiornik membraną nieprzepuszczalną 500 mikronów - 143,280 m2, 5) Wykonanie złoża filtracyjnego żwirowo - piaskowego frakcji 25÷40 mm - podsypka - 15,552 m3, 6) Wykonanie nasypki grubości 60 cm ponad rurą - złoże żwirowo - piaskowe frakcji 25÷40 mm - 15,552 m3, 7) Ułożenie geowłókniny po zmontowaniu zbiornika - 57,024 m2, 8) Wykonanie obsypki z materiałów sypkich frakcji 25÷40 mm o grubości 25 cm ponad rurami - 12,960 m3, 9) Ogranicznik przepływu typ 74SXH o przepływie maksymalnym 3 l/s lub o niegorszych parametrach - 1,000 szt., 10) Obudowa wylotów kolektorów o średnicy 40 cm z betonu B30 maksymalnym - 1,000 szt., 11) Obudowa wylotów kolektorów o średnicy 40 cm z kamienia - 1,000 szt. 2.8. Oświetlenie boiska sportowego: - urządzenie rozdzielcze o masie do 20 kg (szafka RO) na fundamencie prefabrykowanym - 1 kpl.; montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg i wysokości 8 m (Elmonter) z wysięgnikami rurowymi dwuramiennymi o masie do 15 kg - 4 kpl.; montaż projektorów oświetleniowych SONPAK 24/40 250 W - 8 kpl. 2.9. Oświetlenie terenu: - montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg i wysokości 6 m - oc PO30-6/F90 z oprawami oświetlenia OCP 125 W - 9 kpl. 2.10. Drogi z boiskami; 1) Roboty rozbiórkowe: - rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35 × 35 × 5 cm na podsypce piaskowej - 282,7 m2, - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych grubości 4 cm z podbudową betonową grubości 15 cm mechanicznie - 334,0 m2, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych grubości grubości 15 cm - 15,0 m2, - rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8 × 30 cm na podsypce piaskowej - 324,7 m2, 2) Usunięcie drzew - ścinanie piłą mechaniczną - wg średnic - 65 szt., - karczowanie pni - wg średnic - 65 szt., 3) Roboty ziemne (wg załączonego przedmiaru), 4) Nawierzchnie i podbudowy: - nawierzchnia z POLBRUKU grubości 8 cm na podsypce piaskowej - 825,5 m2, - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej - 197,0 m2, - trawa syntetyczna wypełniona piaskiem kwarcowym z dostawą na miejsce wbudowania i montażem - 614,0 m2, 5) Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej - 570,0 m2, 6) Schody terenowe i elementy ulic (obrzeża, schody terenowe, poręcze ochronne, krawężniki betonowe oraz słupki zabezpieczające wejście z pasem odblaskowym). 7) Wyposażenie boisk; - Urządzenia boiska do piłki ręcznej - 1 szt., - Urządzenia boiska do koszykówki - 2 szt., - Urządzenia boiska do siatkówki - 1 szt., 2.11. Zagospodarowanie terenu; 1) Elementy małej architektury: - ławki parkowe z konstrukcji stalowo - drewnianej mocowane trwale do podłoża (wandaloodporne) z fundamentami betonowymi - 24 szt., - kosze na śmiecie betonowe, mocowane trwale do podłoża (wandaloodporne) - 12 szt., 2) Tereny zielone; - wykonanie trawników dywanowych siewem - 1283,0 m2, - pielęgnacja drzew i krzewów iglastych - 3 szt., - pielęgnacja drzew liściastych - 29 szt., 3) Ogrodzenia; - rozebranie ogrodzeń z siatki na słupkach betonowych - 40,0 m, - rozebranie ogrodzeń z siatki na słupkach stalowych - 158,0 m, - ogrodzenie panelowe kratowe VEGA-U86, h = 1,73 m na cokołach betonowych - 226,5 m, 2.12. Piłkochwyt - 1 kpl. Uwaga: Opłata administracyjna za wycinkę drzew zostanie zapłacona przez Zamawiającego. II. Szczegółowe wymagania do zamówienia: 1. Wymagania organizacyjno - techniczne: a) Obecnie wykonywana jest rozbudowa szkoły (etap I) o część dydaktyczną (obiekt przekazany do użytku) oraz budowa sali gimnastycznej (do stanu surowego zamkniętego). Zgodnie z terminem umownym budowa sali gimnastycznej (w ramach etapu I) powinna zostać ukończona w terminie do 31 maja 2007 roku. Realizacja niniejszego zamówienia będzie mogła nastąpić po ukończeniu etapu I rozbudowy szkoły. b) Wykonawca powinien wykonać niezbędne prace zabezpieczające obiekty budowane przed dostępem uczniów z istniejących i przekazanych do użytku budynków. Uwaga; W istniejącym i przekazanych do użytku budynkach będą się odbywały zajęcia zgodnie z programem szkolnym. W okresie wakacyjnym również mogą odbywać się zajęcia z uczniami. c) Okresy, w którym będą wykonywane roboty budowlane uciążliwe dla otoczenia (na przykład hałas) lub roboty stwarzające szczególne niebezpieczeństwo dla uczniów, powinny być każdorazowo uzgodnione przez Wykonawcę z Inspektorem nadzoru i Dyrektorem szkoły. Wykonawca powinien również uzgodnić przewidywane do zastosowania zabezpieczenia. d) Wszystkie prace budowlane wykonywać zgodnie z projektem budowlanym oraz zgodnie z \Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót\. Wszelkie roboty ulegające zakryciu i zanikające muszą być odebrane przez inspektora nadzoru. e) Wszystkie wbudowywane materiały muszą posiadać certyfikaty lub aprobaty techniczne. f) Obiekty (elementy) budowlane po wykonania powinny być poddane odbiorowi technicznemu (zgodnie z wymaganiami przepisów) i przekazane w tym terminie do użytku. g) Utylizacja odpadów - zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie budowlanym. III. Obowiązki stron 1. Zamawiający zobowiązany jest do: 1) przekazania Wykonawcy 1 kompletu projektu technicznego najpóźniej w dniu podpisania umowy, 2) wskazanie miejsca na zaplecze budowy i przekazania terenu budowy w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy, 3) zapewnienia nadzoru inwestorskiego, 4) odbioru robót częściowych (zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym) oraz końcowego odbioru przedmiotu umowy, 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sporządzenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo - finansowego robót zawierającego podział na elementy, etapy i terminy ich realizacji, stanowiący załącznik Nr 1 do umowy, najpóźniej w dniu podpisania umowy. IV. Warunki płatności: Płatność za roboty odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych za wykonane i odebrane przez Zamawiającego elementy oraz faktury końcowej po zakończeniu robót. ROBOTY WYKONANE 1.1. Sala gimnastyczna - do stanu \surowego zamkniętego\; o wymiarach osiowych 21,0 × 36,0 m - jednokondygnacyjny (bez podpiwniczenia), Dane techniczno - liczbowe budynku: - powierzchnia zabudowy - 823,1 m2 - wysokość max - 11,90 m - kubatura - 7828 m3 - powierzchnia użytkowa - 773,9 m2 - rodzaj konstrukcji - mieszana; - fundamenty - ławy i stopy fundamentowe żelbetowe wylewane z betonu B20, - ściany fundamentowe z bloczków betonowych, - docieplenie ścian fundamentowych, - ściany zewnętrzne - murowane, - dach stromy o nachyleniu 30 stopni , - nadproża - żelbetowe wylewane z betonu B20, - izolacje; - izolacje przeciwwilgociowe i parochronne: - pionowa ścian fundamentowych - Abizol R+P - pozioma płyty fundamentowej dźwigu - 2x papa asfaltowa na lepiku - elementy drzwiowe wewnętrzne; - parapety wewnętrzne - elementy okienne; - okna z profili PCV trzykomorowych, dwuszybowe (szyba wewn. bezpieczna w klasie P2) U=2,0 W/m2K, - Okna O1 - górne kwatery uchylno - rozwieralne mechanizmem z poziomu podłogi (w oknach nad trybunami rozwierane z poziomu ostatniego podestu trybun +0,9m), dolne kwatery rozwierane do mycia z drabiny, - Okna O2 - kwatery górnej części rozwierane do przewietrzania i mycia do kąta 77 stopni za pomocą siłownika elektrycznego. Pozostałe kwatery zaprojektowano jako rozwierane umożliwiając mycie od wewnątrz z drabiny rozkładanej, - elementy drzwiowe zewnętrzne - wyjście ewakuacyjne na plac gospodarczy; - wyposażenie w instalacje: - instalacje elektryczne; - instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych, - instalacja oświetlenia awaryjnego z podtrzymaniem 2h, - instalacja siły, - instalacja dzwonkowa, - instalacja odgromowa, - instalacja nagłośnieniowa i alarmowa (w zakresie oprzewodowania), - instalacja systemu alarmowo - pożarowego. 1.2. Chodnik wejściowy z częścią parkingową przed frontem rozbudowanej części budynku dydaktycznego wraz z wykonaniem tymczasowego odprowadzenia wód opadowych, odwodnienia liniowego przed głównym wejściem oraz niezbędnych przepustów dla zewnętrznej instalacji oświetleniowej; 1.3. Kanalizacja deszczowa zewnętrzna na odcinku D9 - D12. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Rozbudowa szkoły o część dydaktyczną, salę gimnastyczną oraz budowę boiska wielofunkcyjnego w Szkole Podstawowej nr 8 przy ul. Kąpielowej w Zielonej Górze - etap IV - dokończenie budowy sali gimnastycznej, kanalizacji deszczowej, dróg i parkingów oraz budowa boiska wielofunkcyjnego, instalacji zewnętrznej oświetlenia terenu, ogrodzenia i elementów zagospodarowania terenu. Inwestycja zlokalizowana jest w Szkole Podstawowej Nr 8, ul. Kąpielowa 7 w Zielonej Górze na działkach oznaczonych numerami 53 i 55/2 w obrębie 39. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 40.000,00 zł ( słownie : czterdzieści tysięcy złotych).Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.) oraz spełniający szczegółowe warunki udziału, którzy: 1) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonaniem co najmniej 2 zadaniami o min. wartości 2.000.000,00 zł każde, obejmującymi budowę obiektów o kubaturze 5.000 m3 o konstrukcji mieszanej o charakterze biurowo-socjalnym lub sportowym z wykonaniem instalacji zewnętrznych w zakresie kanalizacji deszczowej i sieci elektrycznej ( w tym oświetleniowej ), potwierdzonych dokumentami o należytym wykonaniu; 2) kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do wykonania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez graniczeń, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego; 3) osoba kierująca przebudową przyłączy kanalizacyjnych winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego; 4) osoba kierująca robotami elektrycznymi winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy instalacji elektrycznych w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego; 5) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wg formuły spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w wielkości nie mniejszej niż w 70%. Zamawiający dopuszcza możliwość podzlecenia wykonania części prac podwykonawcy w zakresie do 30% robót objętych przedmiotem zamówienia wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 5 ) wypełnione i podpisane oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 7 do SIWZ (na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.1 SIWZ ); 7) wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika Nr 8 do SIWZ (na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5. 2, 5.3, 5.4 SIWZ) ; 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.2 ,5.3,5.4 SIWZ ) ; 9) projekt umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ; 10) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 11) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 12) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 13) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 14) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.5 SIWZ ) ; 14) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) § 2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1.pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.zielona-gora.pl. Opłata: 222,26 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ w formie papierowej można odbierać w siedzibie zamawiającego nr pokoju 407, ( tel. 068 456 44 07), osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 207,26 zł. W przypadku wykonawców zamawiających wysyłkę SIWZ pocztą, należy dokonać opłaty za SIWZ powiększoną o kwotę opłaty pocztowej ( +15,00 zł ) w wysokości 222,26 zł na rachunek bankowy nr: 83 10 20 5402 0000 0702 0028 0784. Zamów. SIWZ należy przesłać na nr fax 068 456 44 55 wraz z potw.ołaty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 10:15, Urząd Miasta Zielona Góra , ul. Podgórna 22, pokój 406.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa ulicy Racula-Widokowa w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania: Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra
- Zakup i wdrożenie licencji służącej do post-processingu obrazowania mózgu.
- Wykonanie badania pn." Identyfikacja i analiza łańcuchów wartości w obszarach lubuskich inteligentnych specjalizacji".
- SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJÓW,SMARÓW ORAZ PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE
- Przeprowadzenie warsztatów i szkoleń ( podnoszenie motywacji i kompetencji osobistych, komunikacja bez barier w dialogu,technik aktywnej nauki,stres jak go oswoić) - powiat gorzowski
- Przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC ( powiat żarski)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont budynku nr 611 k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Wykonanie przebudowy części więźby dachowej i remont dachu oraz kominów budynku RCKiK os. Na Skarpie 66a przy budynku Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Woli.
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Budowa żłobka "Miodowy kącik" w m. Suskowola
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.