Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-07
Ostrów Wielkopolski: Prowadzenie w 2012 roku międzygminnego schroniska dla bezdomnych zwierząt w Wysocku Wielkim przy ul. Pruślińskiej 3
Numer ogłoszenia: 290539 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie w 2012 roku międzygminnego schroniska dla bezdomnych zwierząt w Wysocku Wielkim przy ul. Pruślińskiej 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie w 2012 roku międzygminnego schroniska dla bezdomnych zwierząt w Wysocku Wielkim przy ul. Pruślińskiej 3. I. Zakres zamówienia obejmuje: 1. zorganizowanie całodobowej pracy w schronisku dla bezdomnych zwierząt, 2. odbieranie przez całą dobę zgłoszeń dotyczących konieczności wyłapywania i przyjmowania zwierząt do schroniska dla bezdomnych zwierząt, 3. stałe wyłapywanie biegających luzem zwierząt domowych, które uciekły, zabłąkały się lub zostały porzucone, a nie istnieje możliwość ustalenia ich właściciela i dostarczanie ich do schroniska dla bezdomnych zwierząt, 4. przyjmowanie i przetrzymywanie zwierząt zagubionych, zabłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych, które należą do grupy zwierząt domowych, 5. bezpłatne przekazywanie zwierząt do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem i zdolnym zapewnić im należyte warunki bytowe, 6. bezpłatny zwrot zwierząt właścicielowi, który udokumentuje lub uprawdopodobni prawo własności, 7. zapewnienie humanitarnej opieki nad zwierzętami przebywającymi w schronisku oraz przestrzeganie norm żywieniowych (codzienne karmienie i pielęgnowanie zwierząt zgodnie z obowiązującymi wymogami i normami żywienia zwierząt domowych), 8. prowadzenie ewidencji bezdomnych zwierząt trafiających do schroniska zawierającej: a) opis zwierzęcia, w tym jego gatunek, wiek, płeć, maść i oznakowanie, b) datę przyjęcia do schroniska oraz imię i nazwisko osoby zgłaszającej konieczność odłowienia zwierzęcia lub inne okoliczności, na podstawie których zwierze się znalazło się w schronisku, c) dane dotyczące kwarantanny, d) dane dotyczące przeprowadzonych szczepień i zabiegów weterynaryjnych, e) datę opuszczenie schroniska oraz imię, nazwisko i adres osoby, której przekazano zwierzę, f) datę śmierci z podaniem przyczyny 9. leczenie chorych zwierząt rokujących możliwość wyleczenia lub usypianie w sposób humanitarny zwierząt nieuleczalnie chorych i ślepych miotów oraz zapewnienie pozostałym zwierzętom przebywającym w schronisku odpowiedniej opieki weterynaryjnej, 10. stałą współpracę z lekarzami weterynarii, którzy świadczą usługi dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski w zakresie prowadzenia zabiegów - sterylizacji, kastracji oraz znakowania za pomocą elektronicznego identyfikatora (chipa), 11. szczepienie zwierząt przebywających w schronisku przeciwko wściekliźnie i innym chorobom zakaźnym, 12. niesienie pomocy zwierzętom domowym, rannym w wypadkach drogowych oraz innych okolicznościach, 13. dostarczanie do lecznicy na obserwację zwierząt domowych, które pokąsały człowieka lub podejrzanych o wściekliznę, 14. dokonywanie interwencji w przypadkach znęcania się nad zwierzętami domowymi i przetrzymywania tych zwierząt w niewłaściwych warunkach, 15. współpraca z wolontariuszami oraz organizacjami społecznymi, których celem statutowym jest ochrona zwierząt, 16. przygotowywanie sprawozdania dla zamawiającego z działalności schroniska dla bezdomnych zwierząt zawierających informacje o transferach zwierząt tam trafiających, 17. zapobieganie bezdomności zwierząt poprzez organizowanie dni otwartych w schronisku, aukcji, sprzedaży, prowadzenie strony internetowej, oddawanie do adopcji, 18. utrzymanie czystości porządku zgodnie z wymogami sanitarnymi oraz utrzymywanie schroniska w należytym stanie technicznym tj.: sprawne funkcjonowanie urządzeń sanitarnych, wodociągowych i elektrycznych, bieżące utrzymanie porządku wokół schroniska oraz odśnieżanie i posypywanie materiałami szorstkimi w okresie zimowym, bieżące dokonywanie opłat eksploatacyjnych za wodę, energię elektryczną i innych wynikających z prowadzenia schroniska, dokonywanie drobnych napraw, 19. administrowanie obiektami schroniska, zlokalizowanego w Wysocku Wielkim przy ul. Pruślińskiej 3, 20. utrzymywanie w sprawności wszystkich urządzeń wraz z instalacjami zgodnie z wymogami stosownych przepisów w tym zakresie, 21. całodobowe zabezpieczenie terenu i obiektu schroniska, 22. stosowanie się do postanowień regulaminu schroniska, którego zmiany mogą być dokonywane wyłącznie po uzyskaniu zgody od zamawiającego. II. Obszar objęty realizacją zamówienia: 1. Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, 2. Gmina Ostrów Wielkopolski, 3. Gmina Sośnie, 4. Gmina i Miasto Odolanów, 5. Gmina Sieroszewice, 6. Gmina Przygodzice, 7. Gmina i Miasto Raszków, 8. Gmina i Miasto Nowe Skalmierzyce. III. Do realizacji zadań, o których mowa w pkt 3.1 SIWZ, zamawiający przekaże w bezpłatne użyczenie: 1. obiekt przeznaczony na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt, będący własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski, zlokalizowany na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski w miejscowości Wysocko Wielkie. Schronisko zostało oddane do użytkowania w 2006 roku, zatem jego konstrukcja spełnia wszystkie obecnie obowiązujące standardy. W skład kompleksu wchodzi: a) budynek o powierzchni ok. 410 m2, w którym znajdują się: pomieszczenia gospodarcze służące do przygotowywania oraz magazynowania pokarmu dla zwierząt, gabinet do zabiegów wykonywanych przez weterynarza, szpitalik z 10 boksami dla zwierząt chorych, pomieszczenia administracyjne, sanitariaty, b) teren przeznaczony na wybieg dla psów, c) 67 klatek dla zwierząt. Adres schroniska: Międzygminne schronisko dla bezdomnych zwierząt ul. Pruślińska 3 Wysocko Wielkie 63-410 Ostrów Wielkopolski 2 2. samochód dostawczy marki Opel Combo-C, których wszelkie koszty utrzymania i eksploatacji ponosi wykonawca. IV. Ustawa, której przepisów musi przestrzegać wykonawca podczas realizacji umowy: ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008 r., Nr 213, poz. 1342 ze zmianami).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i zezwolenia, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i zezwolenia, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował: a) telefonem umożliwiającym całodobowy kontakt, b) specjalistycznymi urządzeniami i środkami do wyłapywania i obezwładniania zwierząt, takimi jak: - klatka dla psów - co najmniej 1 szt., - klatka dla kotów - co najmniej 1 szt., - chwytaki na psy - co najmniej 1 szt., Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i wykazu, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - 3 pielęgniarzy (osoby opiekujące się zwierzętami), - lekarz weterynarii, - osoba posiadająca uprawnienia do obsługi i kierowania pojazdem przeznaczonym do transportu żywych zwierząt, Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i wykazów, o których mowa w pkt 7.1., 7.3. i 7.4. SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i zezwolenia, o których mowa w pkt 7.1. SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. w formie oryginału pisemne zobowiązanie lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumenty wymienione w pkt III.4.2. SIWZ składa oddzielnie każdy z podmiotów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Remont sali gimnastycznej - wymiana podłogi i malowanie ścian
- Dostawa symulatorów sterowania ruchem kolejowym oraz symulatora pojazdu kolejowego w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie nr 1- Rejon I, Zadanie nr 2 - Rejon II
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.