eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicezakupu sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z dostawą (transza 2)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-22

POZYCJA 29054

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: zakupu sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z dostawą (transza 2) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Mechanizacji Górnictwa "KOMAG" Jednostka Badawczo-Rozwojowa, do kontaktów: Andrzej Kyrcz, ul. Pszczyńska 37, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, e-mail: akyrcz@komag.eu. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.komag.eu. Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa; Inne:Prace Badawczo-Rozwojowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakupu sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z dostawą (transza 2). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawijącego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakupu sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z dostawą (transza 2.) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania czynności stanowiących przedmiot zamówienia, a także wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego oraz potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej na realizację zamówienia, i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, Wykonawca składa \OŚWIADCZENIE O NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU\ stanowiące załącznik do SIWZ, do którego dołącza: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający akceptuje jeden z niżej wymienionych: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartości składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia, - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż wartości składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)deklaracje zgodności CE na zaoferowany sprzęt oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1.5.1: -posiadają certyfikat wg ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadają autoryzację producenta serwera - dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty (dopuszcza się w j. angielskim). -przedłożą oświadczenie producenta serwera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie on na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, - zaoferują sprzęt odnośnie, którego będzie istniała możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela, oraz 3.1.5.2: - oprogramowania wymienionego w zał. nr 1 poz. 11 (oprogramowanie inżynierskie) - posiadają akredytację 3ds Max wydany przez firmę Autodesk (do oferty należy załączyć stosowny dokument). (Zamawiający dopuszcza je w j. angielskim). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.22.61.00 - 30.22.61.00 Oryginalny kod CPV: 30.24.15.00 - Oprogramowanie systemowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.78.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem Oryginalny kod CPV: 30.24.12.10 - Oprogramowanie zarządzania projektem Kod CPV wg słownika 2008: 48.33.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania projektami Oryginalny kod CPV: 30.24.91.00 - Oprogramowanie do projektowania wspomaganego komputerowo Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z dostawą (transza 2). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania czynności stanowiących przedmiot zamówienia, a także wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego oraz potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej na realizację zamówienia, i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, Wykonawca składa \OŚWIADCZENIE O NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU\ stanowiące załącznik do SIWZ, do którego dołącza: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający akceptuje jeden z niżej wymienionych: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartości składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia, - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż wartości składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)deklaracje zgodności CE na zaoferowany sprzęt oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1.5.1: -posiadają certyfikat wg ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadają autoryzację producenta serwera - dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty (dopuszcza się w j. angielskim). -przedłożą oświadczenie producenta serwera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie on na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, - zaoferują sprzęt odnośnie, którego będzie istniała możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela, oraz 3.1.5.2: - oprogramowania wymienionego w zał. nr 1 poz. 11 (oprogramowanie inżynierskie) - posiadają akredytację 3ds Max wydany przez firmę Autodesk (do oferty należy załączyć stosowny dokument). (Zamawiający dopuszcza je w j. angielskim). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów w oparciu o kryterium spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania czynności stanowiących przedmiot zamówienia, a także wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego oraz potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej na realizację zamówienia, i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, Wykonawca składa \OŚWIADCZENIE O NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU\ stanowiące załącznik do SIWZ, do którego dołącza: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający akceptuje jeden z niżej wymienionych: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartości składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia, - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż wartości składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)deklaracje zgodności CE na zaoferowany sprzęt oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1.5.1: -posiadają certyfikat wg ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadają autoryzację producenta serwera - dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty (dopuszcza się w j. angielskim). -przedłożą oświadczenie producenta serwera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie on na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, - zaoferują sprzęt odnośnie, którego będzie istniała możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej serwera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela, oraz 3.1.5.2: - oprogramowania wymienionego w zał. nr 1 poz. 11 (oprogramowanie inżynierskie) - posiadają akredytację 3ds Max wydany przez firmę Autodesk (do oferty należy załączyć stosowny dokument). (Zamawiający dopuszcza je w j. angielskim).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komag.eu. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2007, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, pokój nr 222.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; IAMTECH-SPUB 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Część I. 1) Krótki opis: Sprzęt komputerowy wraz z monitorami i drukarkami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00, 30.23.12.50, 30.23.32.34, 30.23.32.31, 30.21.61.10. 3) Wielkość lub zakres: Sprzęt komputerowy wraz z monitorami i drukarkami. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Część II. 1) Krótki opis: Serwer. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Serwer. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Część III. 1) Krótki opis: Oprogramowanie systemowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.15.00. 3) Wielkość lub zakres: Oprogramowanie systemowe. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Część IV. 1) Krótki opis: Oprogramowanie serwera. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.12.10. 3) Wielkość lub zakres: Oprogramowanie serwera. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Część V. 1) Krótki opis: Oprogramowanie inżynierskie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.91.00. 3) Wielkość lub zakres: Oprogramowanie inżynierskie. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.