eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDIZ-6-2012 Dostawa drobnego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-31

Włocławek: DIZ-6-2012 Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 29064 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ-6-2012 Dostawa drobnego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego opisanego poniżej: Zadanie 1 Ostrza do strzygarki l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a. Ostrza do strzygarki z ruchomą główką szt. 3600 b. Ostrza do strzygarki bez ruchomej główki Zadanie 2 Sprzęt do golenia l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a. Golarka medyczna szt. 9600 b. Maszynka do golenia jednorazowego użytku szt. 6000 Zadanie 3 Różny drobny sprzęt l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt.-op. na 2 lata a. Precyzyjny regulator przepływu szt. 2400 b. Strzykawka do pompy typ Graseby 3150 firmy Smith Medical 50ml/60ml szt. 9600 c. Igła do nakłucia lędźwiowego 18G x 88-90mm szt. 600 20G x 88-90mm szt. 600 22G x 50mm szt. 480 22G x 90mm szt. 240 26G x 90mm szt. 240 d. Żel do usg Opakowanie 500g op. 2400 e. Igła do rozpuszczania i pobierania leków op. x 100 szt 18G x 30mm op. 3840 f. Ostrza do skalpela op. x 100szt. 10 op. 48 11 op. 48 15 op. 48 16 op. 48 18 op. 48 20 op. 48 22 op. 192 Zadanie 4 Zestaw do przetoki nerkowej l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a. Nefrofix - zestaw do przez skórnej przetoki nerkowej 8Ch szt. 240 11Ch szt. 240 Zadanie 5 Wkłady do zamkniętego usuwania odessanych substancji l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a. Wkłady jednorazowego użytku do zamkniętego i bezpiecznego usuwania odessanych substancji + pojemnik wielorazowy do ww. wkładów w ramach zamówienia wkładów 1 litr, 2 litry, 3 litry szt. 4800 1 litr, 2 litry, 3 litry szt. 60 b. Torba na wymiociny szt. 1200 Zadanie 6 Dreny różne, worki l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a. Zestaw drenów do drenażu jamy opłucnej - dreny do drenażu jedno i dwu butlowego 1 - butlowy szt. 192 2 - butlowy szt. 96 b. Worek do godzinowej zbiórki moczu szt. 1200 c. Sterylny zestaw do odsysania z pola operacyjnego typu Yanakuar Dł. drenu 200 mm, 300 mm Śr. wew. 5 mm, 7-8 mm, 10 mm szt. 3600 d. Jałowy dren łączący do odsysania pola operacyjnego 5mm x 200 cm 5mm x 300 cm 7mm x 200 cm 7 mm x 300 cm szt. 4992 e. Dren balonowy do podawania tlenu - jałowy o średnicy 3 mm Długość drenu - 180 cm szt. 3600 Długość drenu - 300 cm szt. 2400 f. Maski do podawania tlenu jednorazowego użytku z drenem szt. 3600 bez drenu szt. 2400 g. Dren do ssaka niejałowy 9mm x 5mm x 1500 mm szt. 7200 h. Przedłużacz do przewodów oddechowych szt. 3840 i. Worek na mocz w systemie zamkniętym szt. 1440 Zadanie 7 Zestaw do gastrostomii l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a. Flocare PEG - zestaw do przez skórnej endoskopowej gastrostomii 18 mm dł. 40cm szt. 432 b. Zgłębnik gastrostomijny Flocare G- tube 18 szt. 48 20 szt. 24 Zadanie 8 Zgłębnik gastrostomijny l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a. Zgłębnik gastrostomijny Flocare G- tube 16 szt. 24 22 szt. 24 Zadanie 9 Mocowanie do rurek l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a. Mocowanie do rurek intubacyjnych szt. 1440 b. Mocowanie do rurek tracheotomijnych szt. 3600 Zadanie 10 Myjka jednorazowa do mycia ciała pacjentów l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a. Myjka jednorazowa do mycia ciała pacjentów szt. 14400.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw drobnego sprzętu medycznego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie- co najmniej 3 dostawy za łączną wartość brutto 100 000,00 zł: zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. Celem potwierdzenia tego warunku Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie spełnia-nie spełnia. Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    6. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. nr 107, poz. 679 ), tzn. Wykonawca winien przedstawić jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: -deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE, -świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu -świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania -pozytywną opinię o wyrobie medycznym. b. folder handlowy c. W celu określenia przydatności asortymentu do użycia oraz celem obiektywnego i równego traktowania podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć próbki oferowanego asortymentu z ważnym terminem przydatności do zużycia (co najmniej 6 m-cy). Wymagana ilość próbek określona jest w formularzu asortymentowo-cenowym. Każdy oferowany asortyment musi posiadać opis w języku polskim. Próbki należy dostarczyć w dniu otwarcia ofert na adres: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49,87- 800 Włocławek, Zamówienia Publiczne, pokój 303. Dostarczone próbki winny być umieszczone w odrębnym od Oferty opakowaniu i odpowiednio oznaczone: PRÓBKI do przetargu DIZ-6-2012 na dostawę drobnego sprzętu medycznego Zadanie..... Do Oferty należy dołączyć protokół ilości dostarczonych próbek. Próbki są materiałem zużywalnym, dlatego też nie podlegają zwrotowi. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. 7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 oraz Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z Załącznikami nr 1.1.-1.10. do niniejszej specyfikacji; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem TAJNE. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - jakość - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w postaci aneksu w przypadku kiedy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego lub gdyby zamawiający miał ponieść niewspółmierną stratę przez zaniechanie zmiany. Zamawiający przewiduje również zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Ostrza do strzygarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Ostrza do strzygarki a.Ostrza do strzygarki z ruchomą główką szt. 3600 b.Ostrza do strzygarki bez ruchomej główki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Sprzęt do golenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Sprzęt do golenia l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a.Golarka medyczna szt. 9600 b.Maszynka do golenia jednorazowego użytku szt. 6000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Różny drobny sprzęt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Różny drobny sprzęt l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt.-op. na 2 lata a.Precyzyjny regulator przepływu szt. 2400 b.Strzykawka do pompy typ Graseby 3150 firmy Smith Medical 50ml/60ml szt. 9600 c.Igła do nakłucia lędźwiowego 18G x 88-90mm szt. 600 20G x 88-90mm szt. 600 22G x 50mm szt. 480 22G x 90mm szt. 240 26G x 90mm szt. 240 d.Żel do usg Opakowanie 500g op. 2400 e.Igła do rozpuszczania i pobierania leków op. x 100 szt 18G x 30mm op. 3840 f.Ostrza do skalpela op. x 100szt. 10 op. 48 11 op. 48 15 op. 48 16 op. 48 18 op. 48 20 op. 48 22 op. 192.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Zestaw do przetoki nerkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Zestaw do przetoki nerkowej l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a.Nefrofix - zestaw do przez skórnej przetoki nerkowej 8Ch szt. 240.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Wkłady do zamkniętego usuwania odessanych substancji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Wkłady do zamkniętego usuwania odessanych substancji l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a.Wkłady jednorazowego użytku do zamkniętego i bezpiecznego usuwania odessanych substancji + pojemnik wielorazowy do ww. wkładów w ramach zamówienia wkładów 1 litr, 2 litry, 3 litry szt. 4800 1 litr, 2 litry, 3 litry szt. 60 b.Torba na wymiociny szt. 1200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 6 Dreny różne, worki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 Dreny różne, worki l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a.Zestaw drenów do drenażu jamy opłucnej - dreny do drenażu jedno i dwu butlowego 1 - butlowy szt. 192 2 - butlowy szt. 96 b.Worek do godzinowej zbiórki moczu szt. 1200 c.Sterylny zestaw do odsysania z pola operacyjnego typu Yanakuar Dł. drenu 200 mm, 300 mm Śr. wew. 5 mm, 7-8 mm, 10 mm szt. 3600 d.Jałowy dren łączący do odsysania pola operacyjnego 5mm x 200 cm 5mm x 300 cm 7mm x 200 cm 7 mm x 300 cm szt. 4992 e.Dren balonowy do podawania tlenu - jałowy o średnicy 3 mm Długość drenu - 180 cm szt. 3600 Długość drenu - 300 cm szt. 2400 f.Maski do podawania tlenu jednorazowego użytku z drenem szt. 3600 bez drenu szt. 2400 g.Dren do ssaka niejałowy 9mm x 5mm x 1500 mm szt. 7200 h.Przedłużacz do przewodów oddechowych szt. 3840 i.Worek na mocz w systemie zamkniętym szt. 1440.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 Zestaw do gastrostomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7 Zestaw do gastrostomii l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a.Flocare PEG - zestaw do przez skórnej endoskopowej gastrostomii 18 mm dł. 40cm szt. 432 b.Zgłębnik gastrostomijny Flocare G- tube 18 szt. 48 20 szt. 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 Zgłębnik gastrostomijny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8 Zgłębnik gastrostomijny l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a.Zgłębnik gastrostomijny Flocare G- tube 16 szt. 24 22 szt. 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 Mocowanie do rurek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 9 Mocowanie do rurek l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a.Mocowanie do rurek intubacyjnych szt. 1440 b.Mocowanie do rurek tracheotomijnych szt. 3600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 Myjka jednorazowa do mycia ciała pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 10 Myjka jednorazowa do mycia ciała pacjentów l.p. Nazwa asortymentu Rozmiar - model Ilość szt. na 2 lata a.Myjka jednorazowa do mycia ciała pacjentów szt. 14400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.