Ogłoszenie z dnia 2015-10-29
Warszawa: Planowanie mediów i zakup mediów w ramach kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach rosyjskim, ukraińskim, czeskim, włoskim, hiszpańskim i irlandzkim
Numer ogłoszenia: 290674 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Planowanie mediów i zakup mediów w ramach kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach rosyjskim, ukraińskim, czeskim, włoskim, hiszpańskim i irlandzkim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest planowanie mediów i zakup mediów w ramach kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach rosyjskim, ukraińskim, czeskim, włoskim, hiszpańskim i irlandzkim.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Media Group sp. z o.o., Żurawia 6/12, 00-503 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219512,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 265000,00
Oferta z najniższą ceną: 265000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 265000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 26.11.2013r., w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nr ogłoszenia 2013/S 169-293436 z dnia 31.08.2013 r.), zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego została ustalona na kwotę 12 739 837,00 zł. Zamówienia uzupełniające zostały oszacowane na kwotę 6 369 918,50 zł. W dniu 30.05.2014 r., w ramach zamówienia uzupełniającego, zostało udzielone zamówienie na kwotę 452 448,10 zł netto, tj. 556 511,16 zł brutto. W dniu 30.04.2015r., w ramach zamówienia uzupełniającego, zostało udzielone zamówienie na kwotę 307 500,00 zł netto, tj. 378 225,00 zł brutto. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi 219 512,20 zł, co stanowi równowartość 51 956,78 euro (wg średniego kursu określonego przez Prezesa Rady Ministrów w trybie art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych). Przedmiotowe zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, temu samemu wykonawcy - firmie Media Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Żurawiej 6/12. Tym samym realizacja przedmiotowego zamówienia jest zgodna z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych. Przedłużenie działań promocyjnych w mediach pozwoli na wzmocnienie wizerunku Polski na rynku włoskim. Działania promocyjne w mediach były realizowane w trakcie trwania Tygodni Regionów na światowej wystawie EXPO w Mediolanie i skupiały się wokół tego wydarzenia. Obecne działania są kontynuacja i wzmocnieniem wizerunku Polski a także rozszerzeniem kampanii na cały rynek krajowy. Realizowane będą w okresie październik-listopad 2015 r
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocji w mediach społecznościowych, radiu i telewizji
- Przygotowanie, nagranie oraz montaż i produkcja 146 (video)podcastów w związku z realizacją projektu K(A)FE - Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych
- Kompleksowa usługa promocji projektu naukowego: Promocja wyników badań i raportów naukowych, stworzenie dedykowanej strony internetowej, stworzenie spotu wideo wraz z kampanią społeczną (...)
- Wykonanie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz w Internecie o zasięgu ogólnokrajowym
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej
- REALIZACJA USŁUGI PROMOCYJNEJ POWIATU WŁOCŁAWSKIEGO POPRZEZ SPORT
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.