Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa aparatury naukowo-badawczej dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Lublinie z podziałem na IV części Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Rolnicza w Lublinie, do kontaktów: Malgorzata Jatczak, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, fax 081 4456730, e-mail: zamowienia@ar.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ar.lublin.pl/zamowienia Adres profilu nabywcy (URL): www.ar.lublin.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Akademia Rolnicza w Lublinie, dr Agnieszka Grądzielewska, dr Jose Luis Valvedre Piedra, dr Witold Kedzierski, mgr Maria Studzińska, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 445 68 66,0-81 445-60-47, 0-81 747-40-23, 0-81 445-69-27. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury naukowo-badawczej dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Lublinie z podziałem na IV części. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. Akademicka 15 Lublin; Akademicka 12 Lublin, ul. Lubartowska 58,. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury naukowo badawczej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak wymagań 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.43.40.00 - Mikroskopy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.63.40.00 - Mikroskopy optyczne Oryginalny kod CPV: 33.20.00.00 - Przyrządy i urządzenia do pomiaru, kontroli, badania i nawigacji Kod CPV wg słownika 2008: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje cztery części postępowania 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i funkcjonują w obrocie gospodarczym lub są zarejestrowani w KRS lub Urzędzie Miasta/Gminy, 2/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2: a/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w dostawach aparatury naukowo - badawczej w tych częściach w których biorą udział: W przypadku części I - Wykonawca winien wykazać, iż wykonał co najmniej jedną dostawę aparatury naukowo-badawczej na kwotę minimum 150.000 zł. brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł. brutto) W przypadku części II - Wykonawca winien wykazać, iż wykonał co najmniej jedną dostawę aparatury naukowo-badawczej na kwotę minimum 80.000 zł. brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł. brutto) W przypadku części III - Wykonawca winien wykazać, iż wykonał co najmniej jedną dostawę aparatury naukowo-badawczej na kwotę minimum 70.000 zł. brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł. brutto), W przypadku części IV - Wykonawca winien wykazać, iż wykonał co najmniej jedną dostawę aparatury naukowo-badawczej na kwotę minimum 170.000 zł. brutto (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy zł. brutto) b/ dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie zawarte w s.i.w.z. i dołączyć do oferty. 3/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie zawarte w s.i.w.z. i dołączyć do oferty, 4/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - jeśli Wykonawca nie podlega wykluczeniu winien podpisać oświadczenie zawarte w s.i.w.z. i dołączyć do oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły \spełnia\ - \nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. * Jeśli podmioty występują wspólnie zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo o charakterze szczególnym do reprezentowania wszystkich przedsiębiorców w zamówieniu publicznym będącym przedmiotem przetargu nieograniczonego. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z przedsiębiorców występujących wspólnie, tak zwany \liter\. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). * Jeśli wykonawcy występują w formie spółki cywilnej - każdy z wykonawców winien przedstawić w ofercie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz dokument określający sposób reprezentacji wykonawców. 2/ oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem 5 do specyfikacji, 3/ wykaz wykonanych dostaw aparatury naukowo - badawczej na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do s.i.w.z., w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w tych częściach w których Wykonawca bierze udział. W przypadku części I - Wykonawca winien wykazać, iż wykonał co najmniej jedną dostawę aparatury naukowo-badawczej na kwotę minimum 150.000 zł. brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł. brutto) W przypadku części II - Wykonawca winien wykazać, iż wykonał co najmniej jedną dostawę aparatury naukowo-badawczej na kwotę minimum 80.000 zł. brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł. brutto) W przypadku części III - Wykonawca winien wykazać, iż wykonał co najmniej jedną dostawę aparatury naukowo-badawczej na kwotę minimum 70.000 zł. brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł. brutto), W przypadku części IV - Wykonawca winien wykazać, iż wykonał co najmniej jedną dostawę aparatury naukowo-badawczej na kwotę minimum 170.000 zł. brutto (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy zł. brutto) 4/ na potwierdzenie należytego wykonania dostaw, o których mowa w pkt-cie 3 Wykonawca powinien załączyć do oferty po jednym liście referencyjnym. Oprócz dokumentów i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków stawianych przez Zamawiającego oferta musi zawierać: 5/ wypełniony formularz \Oferta wykonawcy\ zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 7 do s.i.w.z., 6/ wypełniony/e załącznik/i (w s.i.w.z. załączniki graniczne i/lub techniczne występują od nr 1 do 4) zawierający opis przedmiotu zamówienia w części, w której Wykonawca bierze udział, 7/ foldery lub prospekty producentów urządzeń zawierające dokładne parametry techniczne oferowanej aparatury naukowo-badawczej w poszczególnych częściach. Dane techniczne w wypełnionych przez Wykonawcę załącznikach technicznych (od nr 1 do nr 4), o których mowa w pkt-cie 6 mają mieć odzwierciedlenie w przedstawionych przez producentów danych technicznych określonych w folderach lub prospektach.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. część I: cena 50, parametry techniczne 45, gwarancja 5 50 2. część II i III: cena 50, parametry techniczne 50 50 3. część IV: cena 100 0 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.ar.lublin.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1) w formie elektronicznej na stronie internetowej http://szp.ar.lublin.pl - bezpłatnie 2) za pośrednictwem poczty 3) na wniosek ustny Wykonawcy w sekcji ds. ZP. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2007, godzina 10:15, sala kolegialna, ul. Akademicka 13 Lublin.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Część I - biologiczny mikroskop fluorescencyjny z systemem cyfrowej dokumentacji i analizy obrazu mikroskopowego dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest biologiczny mikroskop fluorescencyjny z systemem cyfrowej dokumentacji i analizy obrazu mikroskopowego dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.43.40.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa jednego biologicznego mikroskopu fluorescencyjnego z systemem cyfrowej dokumentacji i analizy obrazu mikroskopowego dla Instytutu Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. parametry techniczne 45 3. warunki gwarancji i serwisu 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: mikroskop fluorescencyjny do celów naukowych dla Katedry Biochemii i Fizjologii Zwierząt. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest mikroskop fluorescencyjny do celów naukowych dla Katedry Biochemii i Fizjologii Zwierząt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.43.40.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa jedego mikroskopu fluorescencyjnego do celów naukowych dla Katedry Biochemii i Fizjologii Zwierząt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. parametry techniczne 50 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: spektrofluorymetr badawczy dla Katedry Biochemii i Fizjologii Zwierząt. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest spektrofluorymetr badawczy dla Katedry Biochemii i Fizjologii Zwierząt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: jedna sztuka spektrofluorymetru badawczego dla Katedry Biochemii i Fizjologii Zwierząt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 56 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: zestaw do wykonywania testów płytkowych składający się z wielodetekcyjnego uniwersalnego czytnika mikropłytkowego, automatycznej płuczki paskowej, komputera z oprogramowaniem dla Zakładu Parazytologii i Chorób Inwazyjnych w Instytucie Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest zestaw do wykonywania testów płytkowych składający się z wielodetekcyjnego uniwersalnego czytnika mikropłytkowego, automatycznej płuczki paskowej, komputera z oprogramowaniem dla Zakładu Parazytologii i Chorób Inwazyjnych w Instytucie Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zestaw do wykonywania testów płytkowych składający się z wielodetekcyjnego uniwersalnego czytnika mikropłytkowego, automatycznej płuczki paskowej, komputera z oprogramowaniem dla Zakładu Parazytologii i Chorób Inwazyjnych w Instytucie Biologicznych Podstaw Chorób Zwierząt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa systemu zarządzania kontrolą dostępu sieci LAN wraz z wdrożeniem systemu telefonii IP oraz dostawą urządzeń do kopii zapasowych, tabletów, laptopów oraz licencji CAL.
- Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Zakup i dostawa krzeseł biurowych potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup, dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2025 r.
- Dostawa mięs wieprzowych, wołowych i wędlin/ drobiu świeżego i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 7 części
- JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH
- Zakup i dostawa zasilaczy laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.107.2024
- Dostawa aparatu do uwalniania substancji czynnej z komór dyfuzyjnych Franza wraz z komorami Franza oraz AED treningowego
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla pracowni studenckich Wydziału Chemii z podziałem na 4 zadania
- MZJEw Krakowie, ul. Jana Zamoyskiego 58 w Krakowie - dostawa specjalistycznego wyposażenia/pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznej dla zadania pn. "Zawodowa Małopolska".
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.