eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceVI Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/53/JP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Gliwice: VI Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/53/JP
Numer ogłoszenia: 290708 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223232 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: VI Dostawa mebli. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/53/JP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz i wniesienie) i montaż mebli. Meble przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania. 2.CPV: 39.13.00.00-2 Meble biurowe.3.Termin realizacji ( dotyczy wszystkich zadań): do 5 tygodni ( 35 dni) od dnia zawarcia umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 -Meble biurowe - RMT-3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handel Hurtowy Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski Spółka Jawna Meriwa, AL. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1897,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1599,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3567,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - Meble biurowe -RAR-0.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handel Hurtowy Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski Spółka Jawna Meriwa, Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4712,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2275,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1738,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4230,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3 - Meble biurowe -RJM1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Damian Andruk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowo-Usługowa DAMEX Damian Andruk, ul. Karpińskiego 1A, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1070,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2531,34

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4 - Meble biurowe -RM3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Stawiarski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PROFITEX Marcin Stawiarski, ul. Partyzantów 32A, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5322,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5110,65

  • Oferta z najniższą ceną: 4529,63 / Oferta z najwyższą ceną: 11197,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.