eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciechanów.



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Ciechanów: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciechanów.
Numer ogłoszenia: 290734 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ciechanów , ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6722646 w. 116, faks 023 6722646 w. 103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciechanów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności: - ustawą z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233) - ustawą z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2008 roku Nr 199 poz. 1227) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa. Obszar opracowania studium określony został w Uchwale Nr XVII/102/08 Rady Gminy Ciechanów z dnia 10 lipca 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciechanów. Uchwała dostępna jest na stronie BIP Urzędu Gminy w Ciechanowie: www.gminaciechanow.pl 2. Zakres opracowania studium: 2.1. inwentaryzacja i analiza obszaru gminy - 2 egz. 2.2. prognoza oddziaływania na środowisko, opracowanie ekofizjograficzne dla Gminy Ciechanów (część opisowa i graficzna w skali 1:10 000) ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko (w przypadku koniczności jej opracowania)- 4 egz., 2.3. propozycja rozpatrzenia wniosków, w tym wykaz wniosków składanych do opracowywanego studium (wnioski składane przed i po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium), 2.4. projekt uchwały Rady Gminy wraz z projektem studium (część opisowa i graficzna w skali 1:25 000) - 2 egz. 2.5. część graficzna (plansza) w skali 1:10.000 - 2 egz. 2.6. przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno - prawnych (projekty pism), dokumentacja formalno-prawna (złożona w terminie 3 dni po podjęciu uchwały) - 2 egz. Wszystkie elementy dokumentacji planistycznej określone w pkt 2 winny być sporządzone w formie: 1. papierowej - wydruk w ilości egzemplarzy wymienionych powyżej 2. elektronicznej - zapisu cyfrowego na nośniku CD-R - w ilości 6 szt., w formie gwarantującej odczyt, edycję i wydruk, a mianowicie: a) część opisowa (tekstowa) - pliki w formacie .rtf b) część graficzna (mapy) - pliki w formacie autocad (dwg) 3. Materiały udostępnione wykonawcy przez zamawiającego: 3.1. Uchwała Nr XVII/102/08 Rady Gminy Ciechanów z dnia 10 lipca 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ciechanów. 3.2. aktualnie obowiązujące studium, zatwierdzone Uchwałą XXV/156/2001 z 28.08.2001r zmienione Uchwałą Nr XIV/67/08 z 25.01.2008r (w wersji elektronicznej) 3.3. aktualnie obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego (w wersji tradycyjnej i elektronicznej): - Uchwała Nr XXVI/110/97 z 10.07.1997r (Dz. Urz. Woj. Ciech. Nr 18 z 19.08.1997r poz.102) w wersji tradycyjnej, - Uchwała Nr XXX/134/98 z 20.03.1998r (Dz. Urz. Woj. Nr 20 poz.96) w wersji tradycyjnej, - Uchwała Nr IX/50/99 z 24.08.1999r (Dz. Urz. Woj.Maz.Nr 103 poz.2561 z 22.11.1999r) w wersji tradycyjnej, - Uchwała Nr X/52/99 z 19.11.1999r (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 2 poz.10 z 10.01.2000r) w wersji tradycyjnej, - Uchwała Nr XXIII/139/2001 z 30.04.2001r (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 119 poz.1610 z dnia 12.06.2001r) w wersji tradycyjnej, - Uchwała Nr IX/61/03 z 21.10.2003r (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 282 poz.7501 z 7.11.2003r) w wersji elektronicznej, - Uchwała Nr X/52/07 z 29.10.2007r (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 248 poz.7283 z 2.12.2007r) w wersji elektronicznej, - Uchwała Nr XIV/68/08 z 25.01.2008r (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 61 poz. 2202 z 29.04.2008r) w wersji elektronicznej, - Uchwała Nr XX/124/08 z 27.10.2008r (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 212 poz.8562 z 8.12.2008r) w wersji elektronicznej, 3.4. Program Ochrony Środowiska dla Gminy Ciechanów (w wersji elektronicznej) 3.5. Plan Gospodarki Odpadami dla Gminy Ciechanów (w wersji elektronicznej) 3.6. wnioski o zmianę przeznaczenia nieruchomości 4. Czynności leżące po stronie wykonawcy: 4.1. dokonanie wszelkich czynności formalno-prawnych, do których z mocy prawa zobowiązany jest Wójt, zgodnie z przepisami art. 11 ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (z wyjątkiem ponoszenia kosztów zamieszczania ogłoszeń i wysyłki) 4.2. opracowanie projektu koncepcyjnego oraz jego wstępne uzgodnienie z przedstawicielami zamawiającego 4.3. przygotowanie odpowiedniej ilości projektów do opiniowania i uzgadniania (rysunki w formie elektronicznej oraz dodatkowo 2 egz. w formie tradycyjnej) 4.4. wzięcie udziału w dyskusji publicznej podczas wyłożenia projektu studium do publicznego wglądu 4.5. przedstawienie i omówienie projektu studium na posiedzeniach Komisji Urbanistycznej 4.6. przedstawienie i omówienie projektu studium na sesji Rady Gminy wraz z listą nieuwzględnionych uwag 4.7. przygotowanie w ustawowym terminie ewentualnej skargi do sądu administracyjnego na rozstrzygnięcie nadzorcze wojewody, stwierdzające nieważność uchwały w sprawie studium..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców oraz sposób oceny spełniania tych warunków 1. warunki określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. posiadanie przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, uprawnień urbanistycznych wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 3. wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 studium... Za wykonanie w ostatnich 3 latach studium uznaje się ich uchwalenie; 4. udzielenie co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie za pomocą metody spełnia/nie spełnia na podstawie złożonej oferty oraz dokumentów, o których mowa w pkt IV specyfikacji, z których jednoznacznie będzie wynikało spełnianie warunków zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony i podpisany formularz -oferta-, stanowiący załącznik nr 1, 1.Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 2, 1.2. aktualne: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. umowa spółki cywilnej (jeżeli dotyczy), 1.4. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli ofertę składa konsorcjum), 1.5. aktualne zaświadczenia: a. właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat b. właściwego oddziału ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia o uzyskaniu zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg załącznika nr 3, 1.9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.8., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 1.10. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia urbanistyczne wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 1.11. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 -studium...- - wg załącznika nr 4. Za wykonanie w ostatnich 3 latach studium uznaje się ich uchwalenie; 1.12. dokumenty stwierdzające, że prace ujęte w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.11., zostały wykonane należycie. UWAGA! Dokumenty określone w pkt 1.2.-1.12. mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę - zgodnie z zasadą podpisywania ofert. Ofertę oraz pozostałe dokumenty wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie oryginału..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaciechanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ciechanowie ul. Fabryczna 8 06-400 Ciechanów tel,fax (023) 672-26-46 e-mail: urzad@gminaciechanow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Ciechanowie ul. Fabryczna 8 06-400 Ciechanów Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. nr 2 - sekretariat (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.