Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-02-13
£asin: Pieluchomajtki dla doros³ych i podk³ady higieniczne - zakup i dostawa do szpitala SP ZOZ £asin
Numer og³oszenia: 29081 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: nieobowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa , ul. Radzyñska 4, 86-320 £asin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4664203, faks 56 4664251.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozlasin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Pieluchomajtki dla doros³ych i podk³ady higieniczne - zakup i dostawa do szpitala SP ZOZ £asin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieluchomajtek oraz podk³adów higienicznych zgodnie z wykazem zawartym we formularzu asortymentowo-cenowym, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Transport pieluchomajtek i podk³adów higienicznych odbywa³ siê bêdzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Do ka¿dej pozycji z formularza asortymentowo-cenowego (za³±cznik nr 2 do SIWZ) nale¿y do³±czyæ próbki, tj. po jednej szt. z ka¿dego rodzaju. Miejsce dostawy: Zaopatrzenie szpitala, ul. Grudzi±dzka 2, 86-320 £asin 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.11 - 33.14.10.11 .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca, przedstawi o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca, przedstawi o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca, przedstawi o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca, przedstawi o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca, przedstawi o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy 2. Formularz asortymentowo-cenowy 3. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, wskazanych w Rozdziale 5 SIWZ, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 4. Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 5 kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê lub te podmioty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy zawarte zosta³y w Za³±czniku Nr 3 do SIWZ - Projekt umowy. Uwaga - w Za³±czniku Nr 3 - Projekt umowy zawarte s± klauzule dotycz±ce mo¿liwo¶ci i warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zosta³y równie¿ opublikowane w og³oszeniu o zamówieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlasin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie Zamawiaj±cego:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
ul. Grudzi±dzka 2
86-320 £asin
pokój nr 2 SEKRETARIAT.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej ul. Grudzi±dzka 2 86-320 £asin pokój nr 2 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.