Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-15
Zawiercie: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych - kursów, dla uczestników projektu Lepszy Start - promocja aktywnej integracji w powiecie zawierciańskim
Numer ogłoszenia: 290826 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710748, faks 032 6710748.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.zawiercie.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych - kursów, dla uczestników projektu Lepszy Start - promocja aktywnej integracji w powiecie zawierciańskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych - kursów, dla uczestników projektu Lepszy Start - promocja aktywnej integracji w powiecie zawierciańskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1, 80.58.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 i 3 do SIWZ i dokumenty określone w cz VI pkt. 2 - 4 niniejszej specyfikacji składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ Nr 08/11/PN 2. Oświadczenie wg wzoru- Załącznik Nr 2 do SIWZ Nr 08/11/PN 3. Oświadczenie wg wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ Nr 08/11/PN 4. Pełnomocnictwo - Załącznik Nr 4 do SIWZ Nr 08/11/PN 5. Wykaz wykonanych usług - Załącznik Nr 5 do SIWZ Nr 08/11/PN 6. Wykaz osób - Załącznik Nr 6 do SIWZ Nr 08/11/PN 7. Oświadczenie wg wzoru- Załącznik Nr 7 do SIWZ Nr 08/11/PN 8. Oświadczenie wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - Załącznik Nr 8 do SIWZ Nr 08/11/PN 9. Projekt umowy wg wzoru - Załącznik Nr 9 do SIWZ Nr 08/11/PN
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.zawiercie.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu, ul. Daszyńskiego 4, 42 - 400 Zawiercie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu, ul. Daszyńskiego 4, 42 - 400 Zawiercie, sekretariat pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Lepszy Start - promocja aktywnej integracji w powiecie zawierciańskim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs języka angielskiego - średniozaawansowany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkoleniowy powinien zawierać m. in. takie elementy jak:- opanowanie najważniejszych zagadnień gramatyki języka angielskiego, - swobodne wypowiadanie się na tematy codzienne i bardziej abstrakcyjne, - umiejętność prowadzenia rozmów, - poszerzenie słownictwa, - umiejętność pisania (zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ). Załączniki do części I - Kurs języka angielskiego - średniozaawansowany - formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór pełnomocnictwa - załącznik Nr 4 do SIWZ, wykaz wykonanych usług - załącznik Nr 5 do SIWZ, wykaz osób - załącznik Nr 6 do SIWZ, oświadczenie - załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik Nr 8 do SIWZ, wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs montera instalacji gazowych w samochodach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkoleniowy powinien zawierać m. in. takie elementy jak:- przepisy oraz podstawy z zakresu budowy oraz montażu instalacji LPG, - różne systemy sterowania, - rodzaje gaźników,- zasady działania układu gazowego, - podstawy z zakresu elektroniki ogólnej i samochodowej,- przepisy bhp, p. poż. Załączniki do części II - Kurs montera instalacji gazowych w samochodach - formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór pełnomocnictwa - załącznik Nr 4 do SIWZ, wykaz wykonanych usług - załącznik Nr 5 do SIWZ, wykaz osób - załącznik Nr 6 do SIWZ, oświadczenie - załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik Nr 8 do SIWZ, wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs operatora koparko - ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkoleniowy powinien zawierać m. in. takie elementy jak:- podstawy elektrotechniki,- elementy hydrauliki, - silniki spalinowe i ich budowa, hydraulika, podstawy elektrotechniki,- budowa koparko-ładowarki,- technologia robót, - zajęcia praktyczne.Załączniki do części III - Kurs operatora koparko - ładowarki - formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór pełnomocnictwa - załącznik Nr 4 do SIWZ, wykaz wykonanych usług - załącznik Nr 5 do SIWZ, wykaz osób - załącznik Nr 6 do SIWZ, oświadczenie - załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik Nr 8 do SIWZ, wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs kosztorysowania komputerowego/tworzenia rysunku technicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkoleniowy powinien zawierać m. in. takie elementy jak:- proces projektowania, - przygotowywania kosztorysów projektów budowlanych, - zarządzanie projektem oraz zasobami w nim zaangażowanymi, - tworzenia dokumentacji technicznej i teleinformatycznej, poprzez wykorzystanie programów AutoCAD, ZUZIA oraz MS Projekt. Załączniki do części IV - Kurs kosztorysowania komputerowego/tworzenia rysunku technicznego - formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór pełnomocnictwa - załącznik Nr 4 do SIWZ, wykaz wykonanych usług - załącznik Nr 5 do SIWZ, wykaz osób - załącznik Nr 6 do SIWZ, oświadczenie - załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik Nr 8 do SIWZ, wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs agenta ochrony osób i mienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkoleniowy powinien zawierać m. in. takie elementy jak:- przepisy regulujące zasady wykonywania zadań agenta ochrony osób i mienia, - zagadnienia prawa karnego materialnego i procesowego, wykroczeń, cywilnego, pracy,- elementy psychologii,- etyka pracownika ochrony,- ochrona osób i mienia, - konwojowanie wartości pieniężnych,- techniczne środki zabezpieczenia, - wyszkolenie strzeleckie, - samoobrona i techniki interwencji, - pierwsza pomoc przedlekarska.Załączniki do części V - Kurs agenta ochrony osób i mienia - formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór pełnomocnictwa - załącznik Nr 4 do SIWZ, wykaz wykonanych usług - załącznik Nr 5 do SIWZ, wykaz osób - załącznik Nr 6 do SIWZ, oświadczenie - załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik Nr 8 do SIWZ, wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs groomingu - strzyżenia psów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkoleniowy powinien zawierać m. in. takie elementy jak:- sprzęt fryzjerski, obsługa urządzeń, dezynfekcja, - przepisy BHP, - rasy psów, - rodzaje oraz gatunki włosia,- preparaty do pielęgnacji włosia (szampony pielęgnacyjne, lecznicze, balsamy, odżywki), - przygotowanie psa do zabiegu, - pielęgnacja psa (czesanie, rozczesywanie, usuwanie kołtunów, kąpiel, trymowanie, strzyżenie, suszenie). Załączniki do części VI - Kurs groomingu - strzyżenia psów - formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 3 do SIWZ, wzór pełnomocnictwa - załącznik Nr 4 do SIWZ, wykaz wykonanych usług - załącznik Nr 5 do SIWZ, wykaz osób - załącznik Nr 6 do SIWZ, oświadczenie - załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy dot. wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - załącznik Nr 8 do SIWZ, wzór umowy - załącznik Nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025"
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- 93.2024 Zakup dostępu do platformy e-learningowej do samodzielnej nauki języków obcych dla pracowników i doktorantów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.