eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Nagłośnienie sali konferencyjnej Malbork Welcome Center

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Malbork: Nagłośnienie sali konferencyjnej Malbork Welcome Center
Numer ogłoszenia: 29083 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Malborka, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax 055 6473324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nagłośnienie sali konferencyjnej Malbork Welcome Center.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż systemu nagłośnienia dla sali konferencyjnej w budynku Malbork Welcome Center wg następujących wymagań kompletne nagłośnienie sali konferencyjnej dla 60 osób: wzmacniacz, 6 głośników, procesor z eliminatorem sprzężeń, szafka rack 10U centralna jednostka sterująca, obsługująca do 32 jednostek delegata, 19 cali obudowa, 2 U system tłumaczeń symultanicznych w dwóch językach wyposażony w dwie podwójne konsole tłumacza, działający samodzielnie, używany z zestawem słuchawkowym, A/B wyjście i kanał wejściowy, zawierający kabel 1 In/2 Out i zasilacz (tego samego producenta co jednostka centralna). kompletne wyposażenie kabin przeznaczonych dla 2 tłumaczy (zestaw słuchawkowy) rejestrator cyfrowy słuchawki (60 sztuk) bezprzewodowy system z 60 odbiornikami do systemu tłumaczeń symultanicznych, 16 przełączanych częstotliwości (od863do865 MHz), nadajnik UHF, 230 V, stacjonarny, obudowa 1/2-19cali, złącze antenowe TNC, antena ustawiana pod kątem, zasilacz (tego samego producenta co jednostka centralna). Odbiorniki wyposażone w akumulatory / skrzynie transportową z ładowarkami na 60 odbiorników ekran projekcyjny (wymiary 300 cm szerokości do 300 cm wysokości, elektryczny, rozwijany, do projekcji przedniej, powierzchnia matowa biała) wideoprojektor multimedialny (min. 2500 ANSI lumenów) montaż, instalacja, konfiguracja urządzeń i oprogramowania komputer przenośny (laptop) z zainstalowanym oprogramowaniem: system operacyjny Windows XP lub Vista, pakiet Microsoft Office 2003 lub 2007 zawierający program Power Point, oprogramowanie konfiguracyjne i sterujące (kompatybilne z systemem Windows) do obsługi i zarządzania salą konferencyjną Oraz dodatkowo 1. wykonanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, orurowania (uwzględniając przyszłościowe podłączenie ekranu ciekłokrystalicznego) 2. instalacja okablowania 3. montaż dostarczonych urządzeń 4. instalacja i konfiguracja oprogramowania 5. przeszkolenie obsługi potwierdzone stosownym zaświadczeniem Dodatkowe informacje dot. sali konferencyjnej Rodzaj podłogi: klepka dębowa Powierzchnia: 88 m2 Sufit: podwieszany Długość Sali: 15,41 m Szerokość części I: 6,02 m Długość części I: 8,22 m Szerokość części II: 7,19 m Długość części II: od 6,32 m do 4,69 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Oryginalny kod CPV: 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki Oryginalny kod CPV: 32.35.00.00 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.00.00 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1) Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz.427 i Nr 82, poz. 560), zwanej dalej ustawą Pzp. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niniejszy warunek mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niniejszy warunek musi spełniać odrębnie każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu 1) Podwykonawstwo Zamawiający ustala, że realizacja zamówienia w zakresie przedmiotu nie może być powierzona podwykonawcom oraz zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć od Podwykonawców dokumenty, o których mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 3: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełnić Wykonawcy niniejszej SIWZ, oraz w wypełnionych i przedłożonych dokumentach składających się na ofertę wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 do 3 oraz Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu zgodnie z w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, określonych w pkt 2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 5) Informację na temat Podwykonawców, przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnym z treścią Formularza (Podwykonawcy) do niniejszej SIWZ. Informacja winna dotyczyć kwalifikacji Podwykonawców i zakresów wykonywanych przez nich czynności. Informacja o Podwykonawcach musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Przedłożenie informacji na Formularzu wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części usług Podwykonawcom. Podwykonawcy wskazani w Formularzu muszą być również wykazani w pkt 8 Formularza Oferty. 4. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w pkt 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 3-5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 3 ppkt 1-5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokument wymieniony w pkt 3 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku, do których mniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp -winni ustanowić (pisemnie) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę Konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka, Plac Słowiański 5, pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka, Plac Słowiański 5, pok. 115 (sekretariat urzędu I pietro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.