Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-28
Krotoszyn: Dokończenie przebudowy ulicy Zielony Rynek w Koźminie Wlkp
Numer ogłoszenia: 29085 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, faks 062 7226531.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie przebudowy ulicy Zielony Rynek w Koźminie Wlkp.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi:dokończenie przebudowy ulicy Zielony Rynek w Koźminie Wlkp obejmując: -roboty pomiarowe - 206 mb -rozebranie krawężnika na podsypce piaskowej w ilości- 38 mb -roboty ziemne w ilości -109,97 m3 -wykonanie podbudowy z betonu - 314,20 m2 - wykonanie ławy betonowej pod krawężnik B-15 - 16,08 m3 - ułożenie krawężnika 15x30x100- 268 mb - wykonanie ścieku z kostki grub. 8 cm - 238 mb -podbudowa tłuczniowa - 196,30 m2 -kanały z rur PCV o śred. 200 mm - 23 mb - studzienki ściekowe z rur betonowych o śred. 500 mm z kratami ściekowymi- 7 szt -warstwa masy asfaltobetonowej grub. 6 cm - 1193,30 m2 -warstwa ścieralna grub. 5 cm z masy asfaltobetonowej - 1214,40 m2 -wykonanie koryta pod zjazdy do posesji - 28,30 m3 -ułożenie obrzeży betonowych 8x30x100 - 131 mb -ułożenie kostki brukowej 6 cm szara na chodniku na podsypce piaskowej grub. 10 cm -131 m2 -ułożenie kostki brukowej grub. 8 cm na wjazdach do posesji - 133,58 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: należy wnieść wadium w wysokości: 4098,00PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:1/spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp,2/posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,3/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a/ zrealizowali w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie min. 5 zadań dotyczących budowy dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż 200 tyś PLN netto każde.Do doświadczeń nie będą zaliczane zadania obejmujące remonty oraz poszerzenia pasa jezdnego dróg i ulic. Wskazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie,b/ zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy (inżynier lub technik drogowy) posiadający uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa oraz dysponują pozostałymi osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia tj: bitumiarze- 4 osoby, operator układarki-1 osoba ,operator walca statycznego-1 osoba,operator walca wibracyjnego-1 osoba, robotnicy niewykwalifikowani-4 osoby, operator równiarki-1 osoba, operator koparki 1 osoba,brukarze-4 osoby, c/posiadają i dysponują sprzętem do wykonania zamówienia szczegółowo określonym w siwz tj. wytwórnia mas bitumicznych o wydajności pozwalającej na nieprzerwaną pracę układarki przy warstwie ścieralnej - 1,układarka mas bitumicznych-1,transport samochodowy przystosowany do przewozu masy bitumicznej w ilości zależnej od odległości dowozu kruszywa ,tak aby zachować ciągłość robót,walec drogowy statyczny>10 t- 2,walec drogowy wibracyjny-1,płyta wibracyjna-1,stopa wibracyjna-1,piła do cięcia asfaltu i betonu-1,niwelator-1,teodolit-1,samochód ciężarowy samowyładowczy-2,koparka podsiębierna-1,równiarka samojezdna-1, 4/zanjdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:a:potwierdzą wysokośc posiadanych środków lub zdolność do zaciągnięcia kredytu w wysokości 1/4 wartości złożenej oferty brutto, b/ potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r.Prawo zamówień publicznych,2/aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku gdy oddzielnym zaświadczeniem potwierdza się aktualność wpisu do ewidencji działalności gospodarczej należy przedłożyć również kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3/aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,4/aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,5/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,6/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,7/Wykaz osób i podmiotów które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika budowy branży drogowej wraz z zaswiadczeniem o jego przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa,8/wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia,9/Wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie- referencje, 10/oświadczenie wykonawcy o tym w którym banku posiada podstawowy zasadniczy rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku ,11/informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,12/polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty które należy dołączyć do oferty:w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik:pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ;ul. Transportowa 1 ; 63-700 Krotoszyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg; ul. Transportowa 1 ; 63-700 Krotoszyn ,pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Modernizacja drogi powiatowej nr 5148 P w miejscowości Grębów
- Dostawa testów, odczynników i drobnego sprzętu dla laboratorium i do pracowni diagnostyki mikrobiologicznej dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa endoprotez dla SPZOZ w Krotoszynie
- Ubezpieczenie mienia i OC PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie, lokali i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wysokiej
- Budowa drogi w ul. Łabędziej od ul. Bocianiej w Ząbkach
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- Budowa drogi dojazdowej do przedszkola przy ul. Nad Gwdą
- Przebudowa skrzyżowania ul. Wiśniowej i ul. Nowej w Redzie wraz infrastrukturą towarzyszącą w ramach programu - Bezpieczna droga do szkoły.
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gorzyce Małe, Świeca, Huta, Nadstawki, Tarchały Wielkie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.