Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-15
Warszawa: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w latach 2011-2013 w ramach projektu Rozwój kompetencji pracowników IMGW na rzecz wspólnego rozwoju, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 2.1.1 Rozwój kapitału ludzkiego
w przedsiębiorstwach.
Numer ogłoszenia: 290894 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w latach 2011-2013 w ramach projektu Rozwój kompetencji pracowników IMGW na rzecz wspólnego rozwoju, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 2.1.1 Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w latach 2011-2013 w ramach projektu Rozwój kompetencji pracowników IMGW na rzecz wspólnego rozwoju, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 2.1.1 Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. ZADANIE 1 SZKOLENIA z zakresu KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH (szkolenia miękkie), ZADANIE 2 SZKOLENIA z zakresu PRAWA, ZADANIE 3 SZKOLENIA z zarządzania projektem, ZADANIE 4 SZKOLENIA z programów graficznych i statycznych (surfer, statistica), ZADANIE 5 SZKOLENIA z programu Linux, ZADANIE 6 SZKOLENIA z bazy danych Oracle, ZADANIE 7 SZKOLENIA z administracji i utrzymania macierzy NetApp, ZADANIE 8 SZKOLENIA z MIKE 21, MIKE 3, LITPACK, ZADANIE 9 SZKOLENIA z systemu GIS, ZADANIE 10 SZKOLENIA z OFFICE 2010, ZADANIE 11 SZKOLENIA obserwatorów z hydrologii, ZADANIE 12 SZKOLENIA z TELEMETRII. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Załączniku nr 5 opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 6 wzór umowy Załączniku nr 7 kalkulacja cenowa- odpowiednio dla każdego zadania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że jest wpisany do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DOŚWIADCZENIE dla zadania 1 z zakresu kompetencji społecznych (szkolenia miękkie) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał usługi zbliżone zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z poniższymi wymaganiami z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie dla grup minimum 10 osobowych: - 1 usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia w zakresie negocjacji, obsługi klienta; - 1 usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia w zakresie budowania wizerunku firmy; - 1 usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia w zakresie prezentacji oraz strategii komunikacji; - 1 usługa w zakresie prowadzenia oceny pracowniczej, zarządzania zespołem pracowniczym (motywacja, kontrola.); - 1 usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia w zakresie radzenia sobie ze stresem na stanowisku pracy; - 1 usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia w zakresie zarządzania czasem pracy i efektywną organizacją pracy. dla zadania 2 z zakresu PRAWA Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał usługi zbliżone zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z poniższymi wymaganiami z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie dla grup minimum 10 osobowych: - 1 usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia z obowiązujących regulacji odnośnie zamówień publicznych; - 1 usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia z prawa pracy; - 1 usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia prawa ochrony środowiska; - 1 usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia z rachunkowości (tym zarządczej); - 1 usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia kancelaryjno-archiwalnego, kontroli wewnętrznej w instytucji; dla zadania 3 - szkolenia zarządzania projektem Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 2 usługi, polegające na przeprowadzeniu szkolenia w zakresie zarządzania projektem odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. dla zadania 4 - szkolenia specjalistyczne Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 usługę, polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z programów graficznych i statycznych (surfer, statistica) odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa zostały wykonana należycie. dla zadania 5 - szkolenia specjalistyczne Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 1 usługę, polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z programu Linux odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. dla zadania 6 - szkolenia specjalistyczne Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 1 usługę, polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z bazy danych Oracle odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. dla zadania 7 - szkolenia specjalistyczne Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 1 usługę, polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z administracji i utrzymania macierzy NetApp odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. dla zadania 8 - szkolenia specjalistyczne Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 1 usługę, polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z MIKE 21, MIKE 3, LITPACK odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. dla zadania 9 - szkolenia specjalistyczne Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 1 usługę, polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z systemu GIS odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. dla zadania 10 - szkolenia specjalistyczne Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 2 usługi, polegające na przeprowadzeniu szkolenia z pakietu Office 2010 odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. dla zadania 11 - szkolenia specjalistyczne Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 1 usługę, polegającą na przeprowadzeniu szkolenia obserwatorów hydrologii odpowiadająca swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. dla zadania 12 - szkolenia specjalistyczne Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 1 usługę, polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z telemetrii odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączą dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. UWAGA: Jeżeli zakres wskazanych przez Wykonawcę w Wykazie szkoleń (załącznik nr 8 do SIWZ) jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca powinien w tabelce DOŚWIADCZENIE wskazać zakres (krótki opis) i wartość odpowiadające zakresowi wymaganemu przez Zamawiającego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonana zamówienia: dla zadania 1- szkolenia miękkie Trener do przeprowadzenia szkolenia z zakresu negocjacji, obsługi klienta - minimum 1 osoba posiadająca wiedzę i minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu; Trener do przeprowadzenia szkolenia z zakresu budowania wizerunki firmy, minimum 1 osoba posiadająca wiedzę i minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu; Trener do przeprowadzenia szkolenia z zakresu prezentacji oraz strategii komunikacji - minimum 1 osoba posiadająca wiedzę i minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń wymienionego zakresu; Trener do przeprowadzenia szkolenia z zakresu prowadzenia oceny pracowniczej, zarządzania zespołem pracowniczym (motywacja, kontrola) - minimum 1 osoba posiadająca wiedzę i minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu; Trener do przeprowadzenia szkolenia z zakresu radzenia sobie ze stresem na stanowisku pracy - minimum 1 osoba posiadająca wiedzę i minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń wymienionego zakresu; Trener do przeprowadzenia szkolenia z zarządzania czasem pracy i efektywna organizacja pracy - minimum 1 osoba posiadająca wiedzę i minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń wymienionego zakresu. dla zadania 2- szkolenia z PRAWA Trener ds. zamówień publicznych - minimum 1 osoba ze znajomością zagadnień zamówień publicznych, posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu stosowania znajomości problematyki zamówień publicznych; Trener ds. prawa pracy - minimum 1 osoba, ze znajomością zagadnień z prawa pracy posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zagadnień z zakresu prawa pracy; Trener ze znajomością zagadnień z ochrony środowiska - minimum 1 osoba ze znajomością zagadnień z ochrony środowiska, posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu; Trener do przeprowadzenia szkolenia kancelaryjno-archiwalnego - minimum 1 osoba ze znajomością opisanych zagadnień posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu; Trener ds. przeprowadzenia szkolenia z zakresu kontroli wewnętrznej w instytucji - minimum 1 osoba ze znajomością opisanych zagadnień posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń Trener ds. rachunkowości - minimum 1 osoba ze znajomością zagadnień rachunkowości, posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu. dla zadania 3 szkolenia z zarządzania projektem Trener - minimum 1 osoba posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zagadnień zarządzania projektem. dla zadania 4 - szkolenia specjalistyczne Trenera- minimum 1 osoba ze znajomością zagadnień z zakresu programów graficznych i statycznych (np. surfer, statistika) posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu; dla zadania 5 - szkolenia specjalistyczne Trener - minimum 1 osoba ze znajomością zagadnień z zakresu programu LINUX posiadającą przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu. dla zadania 6 - szkolenia specjalistyczne Trener - minimum 1 osoba ze znajomością zagadnień z bazy danych ORACLE posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu. dla zadania 7 - szkolenia specjalistyczne Trener - minimum 1 osoba ze znajomością zagadnień z administracji i utrzymania macierzy NetApp posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu. dla zadania 8 - szkolenia specjalistyczne Trener - minimum 1 osoba ze znajomością zagadnień z MIKE21, MIKE3, LITPACK posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu. dla zadania 9 - szkolenia specjalistyczne Trener - minimum 1 osoba ze znajomością zagadnień z systemu GIS posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu. dla zadania 10 - szkolenia specjalistyczne Trener - minimum 1 osobę ze znajomością zagadnień z OFFICE 2010 posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu. dla zadania 11 - szkolenia specjalistyczne Trener - minimum 1 osoba ze znajomością zagadnień z obserwatorów z hydrologii posiadająca przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu. dla zadania 12 - szkolenia specjalistyczne Trener - minimum 1 osoba ze znajomością zagadnień z telemetrii posiadającą przynajmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z wymienionego zakresu. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość trenerów do prawidłowej realizacji zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Kalkulacja cenowa - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ (odpowiednio dla wybranego zadania), 3) Szczegółowy program szkoleń opracowany przez Wykonawcę (odpowiednio dla wybranego zadania), 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania: 1. wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 2. wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 5) Zobowiązanie, w szczególności pisemne, innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. 6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści umowy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, b) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, c) zaistnieją zdarzenia siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, zamieszki, wojna, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnym do sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmiana osób uprawnionych do kontaktów, zmiana osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksu, poczty elektronicznej etc. e) zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Warszawa, ul. Podleśna 61, pok. 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Warszawa, ul. Podleśna 61, pok. 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w latach 2011 - 2013 w ramach projektu Rozwój kompetencji pracowników IMGW na rzecz wspólnego rozwoju, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 2.1.1 Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 SZKOLENIA z zakresu KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH (szkolenia miękkie),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w ramach ZADANIA nr 1 Wykonawca zobowiązany bedzie przeprowadzić następujące szkolenia: KADRA ZARZĄDZAJĄCA - negocjacje, - sztuka prezentacji i strategie komunikacji, - prowadzenie oceny pracowniczej, - zarządzanie zespołem pracowniczym - motywacja, - zarządzanie zespołem - aspekty kontroli, - zaawansowane techniki radzenia sobie ze stresem na stanowisku, - zarządzanie czasem i efektywna organizacja pracy. KADRA ŚREDNIEGO I NIŻSZEGO SZCZEBLA - obsługa klienta, - sztuka prezentacji i strategie komunikacji, - zawansowane techniki radzenia sobie ze stresem, - PR w praktyce - budowanie wizerunku firmy, - zarządzanie czasem na stanowisku pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Załączniku nr 5 opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 6 wzór umowy Załączniku nr 7 kalkulacja cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 SZKOLENIA z zakresu PRAWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach ZADANIA nr 2 Wykonawca zobowiązany bedzie przeprowadzic następujące szkolenia: KADRA ZARZĄDZAJĄCA: - nowelizacja prawa zamówień publicznych, - podstawy prawa pracy, - rachunkowość zarządcza, KADRA ŚREDNIEGO I NIŻSZEGO SZCZEBLA - - nowelizacja Prawa zamówień publicznych, - szkolenia z prawa (prawo pracy, zagadnienia ochrony środowiska), - rachunkowość, - kurs I i II stopnia kancelaryjno - archiwalny, - kontrola wewnętrzna w instytucji, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Załączniku nr 5 opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 6 wzór umowy Załączniku nr 7 kalkulacja cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 SZKOLENIA z zarządzania projektem,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZKOLENIA z zarządzania projektem Dla kadry zarządzającej oraz kadry niższego i średniego szczebla. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Załączniku nr 5 opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 6 wzór umowy Załączniku nr 7 kalkulacja cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 SZKOLENIA z programów graficznych i statycznych (surfer, statistica),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4 SZKOLENIA z programów graficznych i statycznych (surfer, statistica) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Załączniku nr 5 opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 6 wzór umowy Załączniku nr 7 kalkulacja cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 SZKOLENIA z programu Linux,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5 SZKOLENIA z programu Linux, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Załączniku nr 5 opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 6 wzór umowy Załączniku nr 7 kalkulacja cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 SZKOLENIA z bazy danych Oracle,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 6 SZKOLENIA z bazy danych Oracle Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Załączniku nr 5 opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 6 wzór umowy Załączniku nr 7 kalkulacja cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 ZKOLENIA z administracji i utrzymania macierzy NetApp,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 7 ZKOLENIA z administracji i utrzymania macierzy NetApp Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Załączniku nr 5 opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 6 wzór umowy Załączniku nr 7 kalkulacja cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 SZKOLENIA z MIKE 21, MIKE 3, LITPACK,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 8 SZKOLENIA z MIKE 21, MIKE 3, LITPACK Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Załączniku nr 5 opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 6 wzór umowy Załączniku nr 7 kalkulacja cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9 SZKOLENIA z systemu GIS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 9 SZKOLENIA z systemu GIS Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Załączniku nr 5 opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 6 wzór umowy Załączniku nr 7 kalkulacja cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10 SZKOLENIA z OFFICE 2010.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 10 SZKOLENIA z OFFICE 2010 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Załączniku nr 5 opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 6 wzór umowy Załączniku nr 7 kalkulacja cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11 SZKOLENIA obserwatorów z hydrologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 11 SZKOLENIA obserwatorów z hydrologii Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Załączniku nr 5 opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 6 wzór umowy Załączniku nr 7 kalkulacja cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 12 SZKOLENIA z TELEMETRII..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 12 SZKOLENIA z TELEMETRII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: Załączniku nr 5 opis przedmiotu zamówienia Załączniku nr 6 wzór umowy Załączniku nr 7 kalkulacja cenowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie dwóch szkoleń e-learningowych z zakresu cyberbezpieczeństwa.
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
- "Organizacja wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin"
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.