Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: DOSTAWA 8 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH WRAZ Z KOMPLETEM OPON ZIMOWYCH Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Pamięci Narodowej- Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu, do kontaktów: Adriana Urbanik, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5818816, fax 022 5818813, 5818829, e-mail: Ewelina.Blaszak@ipn.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ipn.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Instytut Pamięci Narodowej, Sławomir Szostek, ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 581-88-75. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Pamięci Narodowej, Adriana Urbanik, ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 581-88-04, fax (22) 581-88-14. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Instytut Pamięci Narodowej, Kancelaria Ogólna (parter - hol główny)., Adriana Urbanik, ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 581-88-04. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka organizacyjna finans. z budżetu państwa utworzona na podstawie ustawy o IPN; Ogólne usługi publiczne, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 8 SZTUK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH WRAZ Z KOMPLETEM OPON ZIMOWYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych wraz z kompletem opon zimowych, o parametrach szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy: 1) dołączą do oferty formularz ofertowy (załącznik nr 1 do specyfikacji). Pożądany jest szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem marki (typu) oferowanego modelu, 2) dołączą do oferty oferowane parametry techniczne samochodów (załącznik nr 2 do specyfikacji), 3) dołączą do oferty parafowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji, 4) dostarczą do oferty oświadczenie, iż dostarczą przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieużywany, 5) zapewnią minimum 24 - miesięczny okres gwarancji, udzielonej przez producenta, na dostarczany przedmiot zamówienia bez limitu kilometrów. Do samochodu będzie dołączona k a r t a g w a r a n c y j n a obejmująca warunki gwarancji (zakres bezpłatnych czynności serwisowych). 6) Dołączą do oferty oświadczenie, iż zapewnią dostawę przedmiotu zamówienia do 21 dni od daty podpisania umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 8 szt samochodów osobowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy: 1) dołączą do oferty formularz ofertowy (załącznik nr 1 do specyfikacji). Pożądany jest szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem marki (typu) oferowanego modelu, 2) dołączą do oferty oferowane parametry techniczne samochodów (załącznik nr 2 do specyfikacji), 3) dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji), 4) dołączą do oferty dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem np. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienie Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) dołączą do oferty parafowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji, 6) dostarczą do oferty oświadczenie, iż dostarczą przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieużywany, 7) zapewnią minimum 24 - miesięczny okres gwarancji, udzielonej przez producenta, na dostarczany przedmiot zamówienia bez limitu kilometrów. Do samochodu będzie dołączona k a r t a g w a r a n c y j n a obejmująca warunki gwarancji (zakres bezpłatnych czynności serwisowych). 8) Dołączą do oferty oświadczenie, iż zapewnią dostawę przedmiotu zamówienia do 21 dni od daty podpisania umowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odbierać w centrali IPN w Warszawie w Biurze Zamówień, Publicznych, Mienia i Inwestycji ul. Towarowa 28, pokój nr 603 w godz. 9.00 - 15.00, pocztą lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: www.ipn.gov.pl. Specyfikację udostępnioną w formie innej niż na stronie internetowej można otrzymać odpłatnie po przedstawieniu potwierdzenia wpłaty w kwocie 30,00 zł na konto Instytutu Pamięci Narodowej: NBP O/O Warszawa 45 1010 1010 0092 9213 9150 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2007, godzina 10:15, Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Zamówień Publicznych, Mienia i Inwestycji w Warszawie, ul. Towarowa 28, pokój nr 603, piętro VI.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu samochodowego uprzywilejowanego w ruchu drogowym i oznakowanego dla Straży Miejskiej w Działdowie
- "Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie"
- "Dostawa używanego samochodu brygadowego do 3,5t "
- Zakup samochodu służbowego
- "Zakup i dostawa samochodu osobowego typu Bus 9-cio osobowy dla Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach"
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu 8+1 osób na potrzeby Oddziału ZUS w Białymstoku
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.