eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MurówSporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsiMurów, Stare Budkowice i Zagwiździe.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Murów: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi: Murów, Stare Budkowice i Zagwiździe.
Numer ogłoszenia: 290918 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229338 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murów, ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, faks 0-77 4214032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi: Murów, Stare Budkowice i Zagwiździe..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie określonym poszczególnymi uchwałami Rady Gminy Murów z dnia 23 lutego 2012r. dla miejscowości Murów (Uchwała Rady Gminy Nr XV/94/2012), Stare Budkowice (Uchwała Rady Gminy Nr XV/96/2012) i Zagwiździe (Uchwała Rady Gminy Nr XV/95/2012) w obrębie ich granic, zgodnie z Ustawą o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym (Dz.U z 2003 r. Nr. 80, poz. 717 z póź. zm), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U z 2003 r. Nr 164 poz. 1587) oraz zgodnie z uchwałą Nr XVIII /55/2011 Rady Gminy Murów z dnia 30 czerwca 2011r. w sprawie zmiany uchwały Nr XIII/84/2000 Rady Gminy w sprawie uchwalenia Studium Uwarunkowań i Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Murów Obszar objęty granicami administracyjnymi wsi wynosi ok. 1030 ha w tym: - Murów ( o powierzchni 384,00 ha); - Stare Budkowice ( o powierzchni 387ha); - Zagwiździe ( o powierzchni 259ha). W granicach administracyjnych gminy Murów łączna powierzchnia terenów, dla których obowiązują ustalenia planu miejscowego wynosi 12,5 ha, co stanowi zaledwie 0,08% powierzchni gminy. Na terenie gminy Murów występują obszary objęte ochroną (m.in. zabytki, Stobrawski Park Krajobrazowy). Gmina Murów dysponuje opracowaniem ekofizjograficznym dla obszaru gminy, które sporządzone zostało na potrzeby studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Murów. Wymagania techniczne: Zakres zamówienia: merytoryczne i techniczne opracowanie projektu planu. a) Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Murów, Stare Budkowice i Zagwiździe w formie projektu uchwały wraz z wymagalnymi załącznikami, w tym załącznikiem graficznym - rysunkiem planu w skali 1:1000, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587), oraz przepisami innych ustaw związanych z problematyką planowania przestrzennego oraz zgodnie z projektem umowy. b) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w tym: sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze, o której mowa w art. 17 pkt. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), spełniającej wymogi przepisów szczególnych co do formy i zakresu prognozy, w ilości koniecznej do uzyskania uzgodnień + egzemplarz dla Zamawiającego. c) Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, o której mowa w art. 17 pkt. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uwzględniając wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 poz. 1587). d) Udział w czynnościach związanych z sporządzeniem projektu planu miejscowego, udział w spotkaniach merytorycznych w siedzibie Zamawiającego dot. przedmiotu wykonywanych prac, czynny udział w dyskusji publicznej podczas wyłożenia projektów do publicznego wglądu, w razie potrzeby udział w spotkaniu z Radą Gminy, posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, projekt planu do wyłożenia do publicznego wglądu wyłącznie w wersji barwnej e) Czynny udział w dyskusji publicznej, a także sesjach Rady Gminy, na których będą rozpatrywane sprawy przedmiotowego planu. f) Czynny udział w analizie i rozpatrywaniu wniosków, o których mowa w art. 17 pkt 12 cyt. ustawy. g) Przygotowanie i zredagowanie projektów wszystkich ogłoszeń, obwieszczeń, pism i odpowiednich dokumentów związanych z trybem formalno - prawnym (sporządzania, uzgadniania i opiniowania projektu planu i prognozy). h) Uzyskanie opinii i uzgodnień dotyczących projektu planu, zgodnie z art. 17 pkt 6a i 6b cyt. ustawy. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia, projekt planu w wersji papierowej i elektronicznej i) W razie potrzeb - przygotowanie wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych lub leśnych na terenach, które tego wymagają. j) Wprowadzenie zmian do projektu planu, o których mowa w art. 17 pkt 9 cyt. ustawy. k) Analiza wydanych decyzji administracyjnych (w tym decyzji o warunkach zabudowy) w celu ustalenia ich zgodności z projektem planu i stwierdzenia konieczności wygaśnięcia decyzji, zgodnie z art. 65 cyt. ustawy. l) Sporządzenie dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w §12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. nr 164, poz. 1587 z 2003 r.) m) Zakończenie czynności formalno-prawnych związanych z opracowaniem planu wraz z wprowadzeniem zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag i wniosków złożonych do projektu planu. n) Projekt planu wykonany zostanie w następującej formie: - Część tekstowa - w formie uchwały w formacie Word, PDF i w standardzie Edytora Aktów Prawnych XML; - Część graficzna - w formie map w skali 1:1000 zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) i odpowiednich przepisów wykonawczych oraz w formacie PDF i wektorowym DWG lub DXF na nośnikach elektronicznych do odczytu i wydruku Wymagania użytkowe: a) Opracowanie projektu planu miejscowego winno nastąpić w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. nr 80, poz. 717, z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. nr 164 poz. 1587) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz.1227 z póź. zm) b) Zakres ustaleń planu winien spełniać wymagania określone w art. 15 ust. 2 i 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. c) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia koncepcji planu Zamawiającemu przed przekazaniem projektu planu do zaopiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno - Architektoniczną, wersja elektroniczna i papierowa d) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazywania ich Zamawiającemu. e) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. f) Zamawiającemu należy przekazać 1 egz. planu w wersji cyfrowej i 1 egz. planu w wersji papierowej - barwnej w nawiązaniu do pkt 2n. g) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego praw autorskich do wykorzystania ich w realizacji planu. h) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania dokumentacji planistycznej celem przedłożenia wojewodzie do oceny zgodności z prawem, a w razie konieczności ponowienia procedury (w całości lub części), i ewentualnie do ponownego udziału w procedurze. i) Przedmiot zamówienia obejmuje również pozyskanie podkładów mapowych i materiałów geodezyjnych dla opracowania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wsi Murów, Stare Budkowice i Zagwiździa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Projektowa BOGACZ Bogusław Bogacz, ul. Jutrzenki 1, 40-759 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108626,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114021,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.