eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinDostawa sprzętu audiowizualnego i biurowego dla podległych jednostek - Nr 67/11/N

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-08

Dęblin: Dostawa sprzętu audiowizualnego i biurowego dla podległych jednostek - Nr 67/11/N
Numer ogłoszenia: 290937 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273341 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego i biurowego dla podległych jednostek - Nr 67/11/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu audiowizualnego i biurowego na potrzeby podległych jednostek. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej, a także w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w formularzu ofertowym - określone jako parametry graniczne. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia oddzielnych faktur dla poszczególnych grup. 3. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 4. Dostawa sprzętu będzie czynnością jednorazową i nastąpi w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy. 5. Sprzęt będzie dostarczony do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie jego siedziby, na koszt Wykonawcy własnym transportem lub za pośrednictwem dowolnie wybranego przez niego przewoźnika. Ryzyko związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia oraz jego utratą lub uszkodzeniem, przechodzi na Zamawiającego z chwilą zakończenia rozładunku i podpisania protokołu odbioru. 6. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 7. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w obecności przedstawiciela Wykonawcy przez komisję powołaną przez Dowódcę JW. 4219. Z odbioru zostanie sporządzony protokół. 8. Wykonawca dołączy przy odbiorze zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 9. Dostarczony sprzęt musi być oryginalny, fabrycznie nowy, nie poddawany naprawie, regeneracji ani renowacji. 10. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt dla poszczególnych grup i pozycji określony jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do siwz i liczony jest poczynając od dnia dokonania odbioru przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa sprzętu biurowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31707,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35321,91

  • Oferta z najniższą ceną: 35321,91 / Oferta z najwyższą ceną: 56420,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.