Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: rozbudowa macierzy dyskowej EVA 5000 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Renata Bociarska, al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229, e-mail: agnieszka.jurgielaniec@um.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, Renata Bociarska, al.M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 777 92 69. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, Renata Bociarska, al.M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 777 92 69. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, Renata Bociarska, al.M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 777 92 69. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa macierzy dyskowej EVA 5000. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Obiekt Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Świdnickiej 53. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:1) dostawę, instalację, konfigurację/rozbudowę: a) macierzy dyskowej EVA5000,b) moduły rozszerzające przełącznik KVMc) dyski twarde 2) świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku A do SIWZ tj. \Wymagania techniczne dotyczące urządzeń.\.Warunki realizacji zamówienia są zawarte w projekcie umowy stanowiącym zał. 5 do SIWZ.Wykonawca zobowiązany będzie do :1. Wykonania przedmiotu zamówienia w całości siłami własnymi,2. Udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na dostarczony i zamontowany sprzęt licząc od daty odbioru końcowego,3. Dostarczenia, najpóźniej do dnia odbioru końcowego, od producenta sprzętu 36 miesięcznego potwierdzenia gwarancji na oferowany sprzęt,4. Zapewnienia możliwości dotarcia na miejsce usterki lub awarii w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia,5. Usunięcia rzeczywistych usterek i awarie i przywrócić pełną jego sprawność i funkcjonalność w terminie do 2 dni roboczych.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej chwili podpisania umowy, przedłoży dokument poświadczający posiadanie statusu partnerskiego producenta oferowanego sprzętu w postaci kopii umowy partnerskiej lub odpowiedniego oświadczenia producenta. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.31.41 - Dyskowy system przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej równowartości kwoty 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 45
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiazany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,2. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na dostawie, instalacji lub rozbudowie macierzy dyskowej, każda na kwotę o wartości minimum 200.000,00 zł brutto oraz udokumentują, że zamówienia te zostały wykonane należycie,3. dysponują co najmniej dwiema osobami, z których co najmniej jedna posiada certyfikat producenta oferowanego sprzętu, potwierdzający posiadanie kwalifikacji w zakresie instalacji i konfiguracji tego sprzętu,Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków należy dołączyć następujące oświadczenie i dokumenty:w formie oryginału:1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ,w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem\ przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem:2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegające na dostawie, instalacji lub rozbudowie macierzy dyskowej, każda na kwotę o wartości minimum 200.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających,3. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień, o których mowa w powyższym punkcie 2,4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi posiadanie kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia tj. posiadanie certyfikatu producenta oferowanego sprzętu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji w zakresie instalacji i konfiguracji tego sprzętu dla co najmniej jednej z osób Uwaga: W przypadku załączenia kserokopii wskazanego certyfikatu, należy pamiętać aby był on przetłumaczony na język polski i poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w pkt. 5, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiegoż wniosku.A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.B) Dokument, o którym mowa w pkt. A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt B) stosuje się odpowiednio. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE:1. Oświadczenie i dokument wymieniony w pkt 1 i 5 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców,2. Dokumenty wymienione w pkt 2, 3 i 4 powinni złożyć jako jeden wspólny dla wszystkich wykonawców ze wskazaniem w tzw. ,,uwagach\, którego wykonawcy i w jakim zakresie ów dokument dotyczy,3. W Formularzu ofertowym (zał.1 do SIWZ) w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe),4. Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 12:15, Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44, pokój 216.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie udostępniona na stronie internetowej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych - art. 42 ust.1 ustawy Pzp. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- "Zakup i dostawa sprzętu TIK, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacyjno-psychologiczne dla szkół podstawowych gminy Kobylanka"
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- Dostawa sprzętu komputerowego: serwery, komputery, laptopy dla Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.