eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie robót remontowych części pomieszczeń w budynku Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-12

Gdańsk: Wykonanie robót remontowych części pomieszczeń w budynku Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1A
Numer ogłoszenia: 2909 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158399 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych części pomieszczeń w budynku Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7, 45442100-8, 45111300-1, 45400000-1. 2. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót remontowych części pomieszczeń w budynku Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 1A. 3. Zakres robót obejmuje: 1) Prac budowlane: a) Pokoje biurowe: III piętro: od 301 do 309a, 312, 318, 320, 323, 324; II piętro: 202, 221, 222, 224; I piętro: 101, 102, 103, od 110 do 118, od 121 do 123, WC: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - cekolowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach: II piętro: od 202 do 204, I piętro: 106, 110, 110a, 111, WC; - rozbiórka istniejącej wykładziny tekstylnej; - ułożenie wykładziny dywanowej wraz z cokolikami, wykładzina z płytek dywanowych z runem polipropylenowo-poliamidowym, pętelkowym, o klasie ścieralności min. 32, o gramaturze min. 400g/m2. b) Pokoje biurowe od 104 do 107: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - rozbiórka istniejącego parkietu; - rozbiórka istniejącej wykładziny tekstylnej; - rozbiórka istniejących warstw posadzkowych do stropu; - wykonanie podłoża betonowego (grubość dopasować do istniejących poziomów podłogi i progów); - wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych (typ deska, gr. min. 0,85 cm, PEI IV, stopień poślizg. R10) wraz z przygotowaniem podłoża. c) Pokój biurowy 204a: - zabudowa otworu drzwiowego płytą G-K; - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym. d) Pokoje biurowe 116 i 117: - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej; - zabudowa otworu drzwiowego płytą G-K; - montaż nowych drzwi płytowych, drewnopodobnych, z ościeżnicą, opaskami, klamkami i zamkami patentowymi, wraz z obróbką ościeży drzwiowych. e) Pokoje biurowe 203, 204, 223, 223a: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - rozbiórka istniejącego parkietu; - rozbiórka istniejącej wykładziny tekstylnej; - rozbiórka istniejących warstw posadzkowych do stropu; - wykonanie podłoża betonowego (grubość dopasować do istniejących poziomów podłogi i progów); - wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych (typ deska, gr. min. 0,85 cm, PEI IV, stopień poślizg. R10) wraz z przygotowaniem podłoża; - w pokojach 223 i 223a wykonanie konstrukcji drewnianej trzech stopni o wymiarach 0,9 x 0,4 x 0,15 z płyty OSB, obłożonych panelami drewnopodobnymi, AC 4. f) Pokoje biurowe 123 i 123a: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - wykonanie konstrukcji drewnianej trzech stopni o wymiarach 0,9 x 0,4 x 0,15 z płyty OSB, obłożonych panelami drewnopodobnymi, AC 4; - rozbiórka istniejącej wykładziny tekstylnej; - ułożenie wykładziny dywanowej wraz z cokolikami, wykładzina z płytek dywanowych z runem polipropylenowo-poliamidowym, pętelkowym, o klasie ścieralności min. 32, o gramaturze min. 400g/m2. g) Pokój biurowy 317: - zerwanie istniejących tapet winylowych; - cekolowanie ścian; - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - wykonanie otworów drzwiowych w ścianie G-K i osadzenie drzwi drewnianych z ościeżnicą drewnianą, opaskami i kompletem okuć - 2 szt. h) Pokój biurowy 316: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - cyklinowanie istniejącego parkietu; - trzykrotne malowanie istniejącego parkietu lakierem bezbarwnym chemoutwardzalnym. i) Pokoje biurowe 322 i 311: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - rozbiórka istniejącej wykładziny tekstylnej; - wykonanie naprawy miejscowych uszkodzeń posadzki betonowej; - ułożenie wykładziny dywanowej wraz z cokolikami, wykładzina z płytek dywanowych z runem polipropylenowo-poliamidowym, pętelkowym, o klasie ścieralności min. 32, o gramaturze min. 400g/m2. j) Korytarz i WC na I, II, III piętrze, część korytarza parteru, klatka schodowa, pokoje biurowe 321, 315, 314, 313, 310 i 119: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - wymiana umywalki w łazience na I piętrze; - wymiana zamków w drzwiach łazienkowych - 6 szt. k) Korytarz III piętra - część: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - rozbiórka istniejącej wykładziny tekstylnej; - ułożenie wykładziny dywanowej wraz z cokolikami, wykładzina z płytek dywanowych z runem polipropylenowo-poliamidowym, pętelkowym, o klasie ścieralności min. 32, o gramaturze min. 400g/m2. l) Pomieszczenia archiwum w piwnicy: nr 018, 017a, 016, 015, 014, 013, 012: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, pomalowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze jasnym; - zerwanie istniejącej posadzki; - wykonanie nowych warstw podposadzkowych - folia + warstwa termiczna; - wykonanie wylewki betonowej pod posadzkę z gresu; - wykonanie nowej nawierzchni posadzki z płytek gresowych w kolorze jasnym o wymiarach 30 x 30 cm, z cokolikami wywiniętymi 10 cm na ściany; - zamurowanie otworów po przejściach instalacyjnych w ścianach; - rozkręcenie, wyniesienie na czas remontu i ponowne skręcenie metalowych regałów archiwum - 55 szt. m) Malowanie parapetów w pomieszczeniach nr: 202, 203, 221, 222, 223, 223a, od 100 do 104, 106, od 110 do 112, od 114 do 123: - oczyszczenie podłoża; - szpachlowanie dwukrotne; - malowania farbą ftalową w kolorze białym; - uzupełnienie obróbek okiennych akrylem. n) Malowanie jednokrotnie we wszystkich pomieszczeniach istniejących grzejników żeberkowych i rur c.o. farba ftalową nawierzchniową, w kolorze białym. o) Naprawa w pomieszczeniu zmywalni na II piętrze stolarki drzwiowej - oklejenie drzwi okleiną drewnopodobną. p) Miejscowa naprawa stopni lastrykowych klatki schodowej masą naprawczą - 21 szt. q) Wymiana samozamykacza w drzwiach klatki schodowej II piętra, wraz z naprawą filaru na klatce schodowej. 2) Prace dotyczące remontu instalacji elektrycznej: a) Pokoje biurowe 310 i 115: - ułożenie instalacji elektrycznej przewodem YDYp 3x2,5 w listwie PCV; - montaż po cztery gniazda wtykowe w każdym pomieszczeniu; - zabudowanie w tablicy bezpiecznikowej zabezpieczenia typu S B 16 A - 3 szt. b) Pokój biurowy 113: - ułożenie instalacji elektrycznej przewodem YDYp 3x2,5 w listwie PCV; - montaż sześciu gniazd wtykowych nt; - zabudowanie w tablicy bezpiecznikowej zabezpieczenia typu S B 16 A - 2 szt. c) W powyższym zakresie przewidziano wykonanie pasów tynków zwykłych kat. III o szerokości 5 cm, po ułożeniu przewodów elektrycznych. 3) Zakres robót obejmuje również roboty towarzyszące, takie jak np. rozbiórkowe, wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, pomiarowe (w tym elektryczne), przygotowawcze (w tym np. wynoszenie mebli z pokoi, wykonanie demontażu i ponownego montażu regałów archiwum), zabezpieczające, odtworzeniowe, porządkowe, sprzątanie wraz z myciem okien, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury. 4. Warunki prowadzenia robót: 1) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji teren robót. 2) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlano - montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu ryczałtowym wszystkie koszty z tym związane (Wykonawca nie będzie ponosić kosztów za media). 3) Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie, a zatem wymaga się szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zastosowania odpowiednich zabezpieczeń i osłon oraz utrzymywanie terenu robót w należytym porządku. 4) Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Inspektorem nadzoru materiałów i urządzeń, których zamierza użyć przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Zamawiającego i Inspektorem nadzoru. 5. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót. 6. Wszelkie roboty, prace towarzyszące, prace porządkowe, pomiary w tym elektryczne itp., czynności, materiały, rozwiązania konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji dołączonej do SIWZ. Roboty takie muszą być ujęte w cenie oferty. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa ze specyfikacją techniczną stanowiąca załącznik nr 2 (do SIWZ). 8. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. 10. Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 11. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji z uwzględnieniem zapisów w rozdz. XII. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 6 (do SIWZ). Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdziale XII SIWZ. 12. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.11.13.00-1, 45.40.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Korporacja Budowlana MARKOL Sp. z o.o., ul. Wejherowska 1, 84-207 Koleczkowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316172,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 182500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 424483,09

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.