Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Białystok: wykonanie inwentaryzacji budowlanej w 10 obiektach Poczty Polskiej z terenu działania CI OR w Białymstoku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Białymstoku, do kontaktów: Małgorzata Bagan, ul. I Armii WP 7A, 15-100 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6623496, fax 085 6623544, e-mail: malgorzata.bagan@olsztyn.poczta-polska.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pocz-polska.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie inwentaryzacji budowlanej w 10 obiektach Poczty Polskiej z terenu działania CI OR w Białymstoku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: UP Białystok 2, UP Stare Juchy, UP Świętajno, UP Prostki, UP Kowale Oleckie, UP Suwałki 4 ul. Kościuszki 25, UP Banie Mazurskie, Centrum Logistyki w Ełku, UP Łomża 1, UP Szczuczyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej w 10 obiektach Poczty Polskiej z terenu działania CI OR w Białymstoku. Przedmiot opracowania: Przedmiotem opracowania jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej budynków pocztowych posiadających dokumentację szczątkową lub nieaktualną tj. obiekty: - UP Białystok 2 - UP Stare Juchy - UP Świętajno - UP Prostki - UP Kowale Oleckie - UP Suwałki 4 ul. Kościuszki 25 - UP Banie Mazurskie - Centrum Logistyki w Ełku - UP Łomża 1 - UP Szczuczyn Szczegółowy wykaz obiektów przewidzianych do opracowania inwentaryzacji budowlanej budynków przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ. Obowiązujące przepisy prawne: a. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133). b. Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych / tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., nr 200 poz. 1683 ze zm./. Polskie normy: Polska Norma - PN- 70/B-02365 Powierzchnie budynków. Podział, określenie i zasady obmiaru. Wytyczne techniczne: a) Inwentaryzację budowlaną budynków oraz rozliczenie wielkości kubatur i powierzchni wykonać i skompletować na podstawie pomiarów bezpośrednich. b) Inwentaryzacja powinna składać się z następujących części: - strony tytułowej ze spisem zawartości opracowania, - opisu, - wyliczeń i zestawień tabelarycznych, - rysunków, - dokumentacji fotograficznej, c) Dokumentacja powinna być wykonana w wersji papierowej w 3 egzemplarzach odrębnie dla każdego obiektu budowlanego i dodatkowo zapisana na płycie CD w dwóch formatach - PDF i w formacie dwg. czyli AUTOCAD - w programie posiadanym przez Zamawiającego. d) Na stronie tytułowej należy umieścić: dane wykonawcy, miejscowość, nazwę obiektu, zakres opracowania, datę pracowania, podpisy wykonawcy. e) Inwentaryzację - rysunki graficzne wykonać należy w programie współpracującym z AUTOCAD wersja 2006, natomiast inwentaryzację opisową w plikach EXCEL lub innego arkusza kalkulacyjnego z nim współpracującego. f) Inwentaryzacja budowlana - graficzna powinna zawierać: - rysunki inwentaryzacyjne sporządzone w skali 1:100 lub 1: 50 (przekroje), wykonane z godnie z obowiązującymi normami i zasadami sporządzania rysunków dokumentacji budowlanej, wymiarowanie w centymetrach z dokładnością do 1 cm - dokumentacja każdego obiektu powinna zawierać rysunki: - rzuty poziome wszystkich kondygnacji, - rzut dachu wraz z instalacją odgromową, - przekrój pionowy przez klatkę schodową, - numery pomieszczeń, przeznaczenie pomieszczeń, powierzchnię użytkową, - rodzaj posadzki umieszczone na rzutach poziomych, - wysokości pomieszczeń umieszczone na rzutach poziomych , - dokumentacja fotograficzna - 4 zdjęcia elewacji po jednym z każdej strony budynku . g) Inwentaryzacja budowlana - część opisowa powinna zawierać: - miejscowość, nazwa obiektu, adres - rok budowy budynku lub budowli, - zwarty opis konstrukcji, - rodzaj konstrukcji stropów, - rodzaj konstrukcji dachu lub stropodachu, - rodzaj pokrycia dachu, - rodzaj instalacji budowlanych w które wyposażony jest budynek h) Rozliczenie kubatur i powierzchni przedstawić tabelarycznie w arkuszu kalkulacyjnym - z podaniem: - miejscowość, numer budynku, przeznaczenie, powierzchnia w m2 z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku - do wys. 1,40 m, od 1,40 - 2,20 m, powyżej 2,20 m, powierzchnia łącznie, kubatura budynku w m3, powierzchnia użytkowa wg. normy PN- 70/B-02365, powierzchnia podlegająca opodatkowaniu na podstawie art.4, ust.2 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych /tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., Nr 200, poz. 1683 ze zm./ - wzór tabeli w załączeniu, /załącznik nr 2 do wzoru umowy/. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.51.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie nr 1 wykonanie inwentaryzacji budowlanej siedmiu obiektów. Zadanie nr 2 wykonanie inwentaryzacji budowlanej jednego obiektu. Zadanie nr 3 wykonanie inwentaryzacji budowlanej dwóch obiektów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają n/w warunki: Warunek I Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek spełniać muszą wszystkie podmioty występujące wspólnie, natomiast warunek nie podlegania wykluczeniu muszą spełniać wszystkie podmioty występujące wspólnie. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć w ofercie: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)Oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 ust.1 Pzp. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - oświadczenie może złożyć pełnomocnik w imieniu Wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - dokumenty wymienione w pkt a - winne być złożone przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metodą \spełnia\ - \nie spełnia\. Warunek II Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi złożyć w ofercie: a)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej wraz z aktualną przynależnością do Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej. Warunek III Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek może być spełniony łącznie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w ofercie oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 ust.1 Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metodą \spełnia\ - \nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 ust.1 Pzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej można załączyć również kserokopię umowy spółki. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 10:30, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój 108.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1. 1) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w UP Stare Juchy, UP Świętajno, UP Prostki, UP Kowale Oleckie, UP Suwałki 4 ul. Kościuszki 25, UP Banie Mazurskie, Centrum Logistyki w Ełku Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej siedmiu obiektów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2. 1) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w UP Białystok 2 Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej jednego obiektu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 100 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3. 1) Krótki opis: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w UP Łomża 1, UP Szczuczyn Szczegółowy opis w załączniku nr 3 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.51.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej dwóch obiektów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 100 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
- Dostawa samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Mechanicznego ZK-DZP.262.104.2024
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.