eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówZimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu węgrowskiego w sezonie 2015/2016 z podziałem na części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-29

Węgrów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu węgrowskiego w sezonie 2015/2016 z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 291020 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Węgrowie , ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7923876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wegrow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu węgrowskiego w sezonie 2015/2016 z podziałem na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin : Węgrów, Miedzna oraz gminy Liw przy użyciu nośnika Oferenta do osprzętu zleceniodawcy (piaskarka samochodowa typu P1 z pługiem pneumatycznym) - 1 szt. wraz z przygotowaniem i załadunkiem mieszaniny uszorstniającej (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej) CZĘŚĆ II Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin Wierzbno, Grębków przy użyciu nośnika Oferenta do osprzętu zleceniodawcy (piaskarka samochodowa typu P1 z pługiem pneumatycznym) - 1 szt. wraz z przygotowaniem i załadunkiem mieszaniny uszorstniającej (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej) CZĘŚĆ III Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin Łochów oraz Sadowne przy użyciu nośnika Oferenta do osprzętu zleceniodawcy (piaskarka samochodowa typu P1 z pługiem pneumatycznym) - 1 szt. wraz z przygotowaniem i załadunkiem mieszaniny uszorstniającej (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej) CZĘŚĆ IV Zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych na terenie gmin Korytnica, Stoczek oraz wsch. str. gminy Sadowne przy użyciu nośnika Oferenta do osprzętu zleceniodawcy (piaskarka samochodowa typu P1 z pługiem pneumatycznym) - 1 szt. wraz z przygotowaniem i załadunkiem mieszaniny uszorstniającej (piasek z 30% dodatkiem soli drogowej) CZĘŚĆ V Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Miedzna, Liw i część Korytnicy przy użyciu równiarki samobieżnej - 1szt. CZĘŚĆ VI Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Sadowne, Stoczek oraz Łochów przy użyciu równiarki samobieżnej - 1szt. CZĘŚĆ VII Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Grębków, Wierzbno oraz Korytnica przy użyciu równiarki samobieżnej - 1 szt. CZĘŚĆ VIII Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Grębków, Miedzna, Liw oraz Wierzbno przy użyciu pługa odśnieżnego typ średni (ładowarka o pojemności łyżki od 2,5 do 3,5 m3 lub wyposażona w pług odśnieżny jednostronny o szerokości od 3,0 m do 4,0 m) - 1 szt. CZĘŚĆ IX Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gmin Korytnica, Łochów, Sadowne oraz Stoczek przy użyciu pługa odśnieżnego typ średni (ładowarka o pojemności łyżki od 2,5 do 3,5 m3 lub wyposażona w pług odśnieżny jednostronny o szerokości od 3,0 m do 4,0 m) - 1 szt. CZĘŚĆ X Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr I w Węgrowie przy użyciu pługa odśnieżnego typ średni (samochód ciężarowy o ładowności powyżej 12 ton z napędem na dwie osie z pługiem odśnieżnym jednostronnym lub dwustronnym o szerokości od 3,0m do 3,5m) - 1 szt. CZĘŚĆ XI Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr II w Łochowie przy użyciu pługa odśnieżnego typ średni (samochód ciężarowy o ładowności powyżej 12 ton z napędem na dwie osie z pługiem odśnieżnym jednostronnym lub dwustronnym o szerokości od 3,0m do 3,5m) - 1 szt..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50 procent wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu asortymentu robót zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia - nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych, obejmujące: dla części I co najmniej 150 godz. na daną jednostkę, dla części od II do IV co najmniej 150 godz. na daną jednostkę, dla części od V do VII co najmniej 50 godz. na daną jednostkę, dla części od VIII do IX co najmniej 50 godz. na daną jednostkę, dla części od X do XI co najmniej 40 godz. na jednostkę. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia - nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują niezbędnym potencjałem technicznym tj. sprawny sprzęt do wykonania zadań określonych w punkcie I dla każdej części zamówienia od CZĘŚCI I do CZĘŚCI IV, Samochód ciężarowy, którego konstrukcja umożliwia zamocowanie płyty czołowej pługa pneumatycznego oraz piaskarki samochodowej P-1 po 1szt. dla każdej z części. Wymagany napęd na dwie osie Wymagana ładowność co najmniej 8,0 ton. Wyposażenie w dodatkowe lampy błyskowe. Dla każdej części zamówienia od CZĘŚCI V do CZĘŚCI VII równiarki samobieżnej - po 1szt. dla każdej z części, dla każdej części zamówienia od CZĘŚCI VIII do CZĘŚCI IX Pług typu średniego (ładowarka o pojemności łyżki od 2,5 do 3,5 m3 lub wyposażona w pług odśnieżny jednostronny o szerokości od 3,0 m do 4,0 m) - po 1szt. dla każdej z części, dla każdej części zamówienia od CZĘŚCI X do CZĘŚCI XI Pług typ średni (samochód ciężarowy o ładowności powyżej 12 ton z napędem na dwie osie z pługiem odśnieżnym jednostronnym lub dwustronnym o szerokości od 3,0m do 3,5m) - po 1szt. dla każdej z części. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia - nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami: kierowcy posiadający prawo jazdy co najmniej kat. C (części od I do IV oraz X i XI), operatora równiarki lub ładowarki o pojemności łyżki do 3,5m2 (części od V do IX). Oferent wykaże co najmniej po jednej osobie zatrudnionej na oferowanym sprzęcie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia - nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia - nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 1
  • 2 - Termin płatności za fakturę VAT - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art 144 ust 1 ustawy zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie o zamówieniu, w sytuacji występowania zmian obiektywnych niezależnych od stron umowy, zmiany numeru konta, ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość montażu systemu GPS do stałego monitorowania pracy. Sprzęt uczestniczący w realizacji zamówienia będzie wyposażony w nadajnik GPS, które pozwolą na stały monitoring jego pracy. Sprzęt GPS zostanie dostarczony i zamontowany przez przedstawicieli Zamawiającego i przekazany Wykonawcy na podstawie protokołu na czas realizacji zadania. Opóźnienie rozpoczęcia prac, widoczne w programie GPS, każdorazowo będzie zgłaszane Wykonawcy przez uprawnionych pracowników Działu Technicznego ZDP oraz Kierowników Obwodów Drogowych. W przypadku montażu systemu GPS ostateczne rozliczenie usług odbywać się będzie w okresach miesięcznych, na podstawie faktycznie wykonanych, wynikających z odpowiednio skonfigurowanych odczytów GPS, ilości prac zgłoszonych uprzednio do dyżurnego ZDP i potwierdzonych przez pracownika ZDP protokołem odbioru. Poprzez odpowiednie skonfigurowanie odczytów GPS rozumie się rejestrację przez program jedynie rzeczywistego czasu faktycznie wykonanych usług na drogach powiatowych w okresie zgłoszonego wyjazdu i powrotu u dyżurnego. Nie będzie się uwzględniać czasu przebywania sprzętu na drogach innej kategorii, czasu przerw czy postojów. Każdorazowy wyjazd do akcji zima oraz powrót do bazy musi być zgłoszony do dyżurnego ZDP, z podaniem charakteru wyjazdu, ilości i rodzaju sprzętu wraz z numerem rejestracyjnym. W okresie zgłoszonego wyjazdu i powrotu będą dokonywane odliczenia postojów, przerw i przejazdów po drogach innych niż powiatowe. W związku z powyższym, zamawiający informuje, że pomiar GPS będzie dokonywany od prędkości o km/h. Osoba/Firma wykonująca usługę może mieć dostęp do programu GPS w siedzibie urzędu lub, na swój koszt, po podpisaniu umowy z firmą wybraną przez Zamawiającego w zakresie obsługi Akcji Zima w GPS. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w przypadku gdy wystąpi istotna zmiana okolicznościach powodującą, że wykonanie Umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższym okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wegrow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie 07-100 Węgrów, ul. Piłsudskiego 23, p.działu technicznego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Węgrowie 07-100 Węgrów, ul. Piłsudskiego 23, p.sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.