Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-18
Warszawa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, koszulek zbrojonych do wykonywania zabiegów ablacji elektrycznej, prowadników diagnostycznych i testów lateksowych
Numer ogłoszenia: 291071 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie , ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 871-12-43, faks 022 810-44-46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, koszulek zbrojonych do wykonywania zabiegów ablacji elektrycznej, prowadników diagnostycznych i testów lateksowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny, koszulek zbrojonych do wykonywania zabiegów ablacji elektrycznej, prowadników diagnostycznych i testów lateksowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wykazując, że posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem (jeżeli są wymagane przepisami prawa). Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie załączone do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów: spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie załączone do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów: spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie załączone do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów: spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie załączone do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów: spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie załączone do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów: spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ, 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W celu spełnienia pozostałych wymagań SIWZ Wykonawca załączy do oferty: 3. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 4. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 5. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada świadectwa dopuszczające produkty do stosowania w Polsce /certyfikat CE /deklaracja zgodności / wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 6.Oświadczenie o dostarczeniu próbek na każde żądanie Zamawiającego na przedmiot zamówienia złożony w ofercie; 7.Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba(y) nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć również w przypadku, gdy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielnie zamówienia). 8.Karty charakterystyki preparatów do zadania17. 9.Dokumenty, materiały firmowe, instrukcje obsługi, materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia (np. katalogi, specyfikacja techniczna, informacja od producenta). UWAGA - Dokumenty o których jest mowa w zdaniu poprzedzającym nie mają charakteru dokumentów w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i winny być załączane do oferty w celach informacyjnych. Do oferty należy dołączyć spis treści z zaznaczeniem numeru stron na której znajdują się załączone dokumenty. Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać; oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) sporządzone w języku polskim.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy między pozycjami w ramach danego zadania i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmian ilości w załączniku będącym integralną częścią umowy. Wartość przedmiotu umowy po zmianach nie może, przekroczyć kwoty o której mowa w § 2 ust. 1. 2) zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 4 niniejszej umowy, 3) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, 4) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, 5) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, 6) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, 7) przewiduje możliwość zmiany numerów katalogowych w przypadku wprowadzenia równoważnego produktu przez producenta o takich samych właściwościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grochowski.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zp@grochowski.waw.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa rurek karbowanych elastycznych do układu anestetycznego, wymiennika ciepła i wilgoci, rurki ustno-gardłowe, zestawy do tracheotomii, łącznik karbowany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki karbowane elastyczne do układu anestetycznego, wymiennika ciepła i wilgoci, rurki ustno-gardłowe, zestawy do tracheotomii, łącznik karbowany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne; rękawice diagnostyczne, lateksowe, niesterylne; rękawiczki nitrylowe; rękawice foliowe; rękawice winylowe, bezpudrowe, niesterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne; rękawice diagnostyczne, lateksowe, niesterylne; rękawiczki nitrylowe; rękawice foliowe; rękawice winylowe, bezpudrowe, niesterylne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zgłębników do przezskórnej gastrostomii (PEG), zgłębnik przeznaczony do żywienia dożołądkowego, bezpieczny, łatwy do założenia, (do stosowania do 6 tygodni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębniki do przezskórnej gastrostomii (PEG), zgłębnik przeznaczony do żywienia dożołądkowego, bezpieczny, łatwy do założenia, (do stosowania do 6 tygodni). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sondy do badania przełyku 6Z/1 pH; 6, bufor do kalibracji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sondy do badania przełyku 6Z/1 pH; 6, bufor do kalibracji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa linii do pomiaru ciśnienia metodą krwawą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linii do pomiaru ciśnienia metodą krwawą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa papierów sterylizacyjnych, rękawów papierowo-foliowych płaski..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery sterylizacyjne, Rękawy papierowo-foliowy płaski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa taśm atramentowych (barwiąca).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma atramentowa (barwiąca). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa kapsli do butelek, Korki gumowe do butelek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapsle do butelek, Korki gumowe do butelek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.83.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa nożyków mikrotomowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyki mikrotomowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa elektrody igłowej koncentrycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody igłowe koncentryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt laboratoryjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa Naczynka do aparatu Technikon, poj. 2 ml, przezroczyste, kompatybilne z aparatem Dimension R x L.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naczynka do aparatu Technikon, poj. 2 ml, przezroczyste, kompatybilne z aparatem Dimension R x L. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa koszulek zbrojonych 50-60 cm do wykonywania zabiegów ablacji elektrycznej, Prowadniki diagnostyczne, hydrofilne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki zbrojone 50-60 cm do wykonywania zabiegów ablacji elektrycznej, Prowadniki diagnostyczne, hydrofilne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa prowadników diagnostycznych 0,035 x 175cm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadniki diagnostyczne 0,035 x 175cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa zestawów obłożeń..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy obłożeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo-cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa zestawów zabiegowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy zabiegowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa Wskaźników chemicznych wieloparametrowych, Wskaźnik skuteczności procesu, Pakiet jednokrotnego użytku typu Bowie-Dick, Wskaźnik biologiczny fiolkowy, Test biologiczny do kontroli procesów sterylizacji formaldehydem, Test biologiczny do kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu - Sporal A, Wskaźnik procesu -taśma wskaźnikowa, Taśma neutralna bez wskaźnika do sterylizacji parą wodną, Etykiety podwójnie-przylepne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźniki chemiczne wieloparametrowe, Wskaźniki skuteczności procesu, Pakiet jednokrotnego użytku typu Bowie-Dick, Wskaźnik biologiczny fiolkowy, Test biologiczny do kontroli procesów sterylizacji formaldehydem, Test biologiczny do kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu - Sporal A, Wskaźnik procesu -taśma wskaźnikowa, Taśma neutralna bez wskaźnika do sterylizacji parą wodną, Etykiety podwójnie-przylepne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa Testów lateksowych, papierów termoczułych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy lateksowe, papiery termoczułe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 22.99.32.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa Jałowej serwety nieprzylepnej 75x90, wykonana z dwuwarstwowej, pełnobarierowej włókniny zgodnej z EN 137951-3 o gr. 54g/m2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowa serweta nieprzylepna 75x90, wykonana z dwuwarstwowej, pełnobarierowej włókniny zgodnej z EN 137951-3 o gr. 54g/m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2 do SIWZ formularz asortymentowo cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
więcej: Papier termoczuły lub tektura »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.