eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrzeszówRemont Części Socjalnej przy Sali Gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 2 - ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-24

Ostrzeszów: Remont Części Socjalnej przy Sali Gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 2 - ETAP II
Numer ogłoszenia: 291124 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246672 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2, ul. Krańcowa 7, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 732 07 75, faks 0-62 732 07 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Części Socjalnej przy Sali Gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 2 - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest remont części socjalnej przy sali gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 2 - Etap II. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) wymianę istniejącej drewnianej stolarki okiennej na stolarkę PCV, b) wymianę instalacji wod.-kan. wraz z armaturą (umywalki z półpostumentami, brodziki, miski ustępowe), c) wymianie grzejników na płytowe, d) rozebraniu uszkodzonych ścianek działowych i wykonaniu nowych, e) wykonaniu posadzek z płytek gresowych z częściową wymianą starych podłoży, f) wymianie okładzin ściennych z płytek, g) usunięciu starych powłok malarskich, wykonaniu gładzi gipsowej i malowaniu farbami emulsyjnymi, h) wykonaniu niezbędnych zamurowań i uzupełnień tynku,. i) wymianie instalacji elektrycznej, j) wykonaniu nowego przyłącza kanalizacyjnego z rur PVC o śr. 160 mm, a także pozostałych robót wynikających z opracowanego przedmiaru robót. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową p.t.: Remont części socjalnej przy sali gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 2 - Etap II autorstwa: Biuro Budowlane KOSZT-BUD Tadeusz Gruchała ul. Łaziebna 1a, 63-500 Ostrzeszów, składającą się z następujących części: a) dokumentacji projektowej, b) przedmiaru robót, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową i projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót celem właściwego przygotowania oferty. W razie stwierdzenia przez wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie zamawiającego. ROBOTY REMONTOWE I RENOWACYJNE - 45453000-7 obejmujące: - roboty rozbiórkowe - 45111300-1 - roboty murowe - 45262520-2 - roboty instalacyjne elektryczne - 45310000-3 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne - 45330000-9 - roboty w zakresie stolarki budowlanej - 45421000-4 - kładzenie płytek - 45431000-7 - roboty malarskie - 45442100-8 6. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki Wykonawca winien niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 7. Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej, a ponadto: 1) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, 2) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielki znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, 3) dla których producent wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, 4) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta, 5) lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. 8. Wykonawca robót odpowiada za jakość wykonanych robót oraz za zgodność wykonywanych robót z dokumentacją przetargową oraz zawartą w dokumentacji Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, aktualnymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz zasadami wiedzy technicznej. 9. Przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne próby i odbiory oraz przedstawić badania z wynikiem pozytywnym, w tym między innymi: - próby szczelności instalacji, - pomiary skuteczności instalacji uziemiającej. 10. Przejęcie placu budowy przez wykonawcę powinno nastąpić najpóźniej na jeden dzień roboczy przed terminem rozpoczęcia robót. 11. Realizacja robót odbywać się będzie przy czynnym obiekcie szkoły. 12. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za: 1) sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia: zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 ze zm.), 2) prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401 ze zm.). 13. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach cen kosztorysowych pozycji wchodzić będzie również: 1) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, ponoszenie kosztów zużycia wody, odprowadzenia ścieków, kosztów energii i ogrzewania dla potrzeb budowy, zapewnienie dostaw mediów, 2) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, 3) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, 4) utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, 5) natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, 6) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (1 egz.) i dokumentacji odbiorowej, 7) czynny udział w odbiorach. 14. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwienia powstałych odpadów, jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r Nr 39 poz 251 ze zmianami). Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenach jednostkowych robót. 15. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. 16. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 17. Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy wykonawcy wymaga akceptacji autorskiego biura projektów oraz zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża wykonawcę. 18. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 19. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art. 36 ust. 4 Pzp)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 129749.84 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólno-Budowlany MAL BUD inż.budow. Szyman Rubik, Berlinga 14, 63-500 Ostrzeszów, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 129749.84
  • Oferta z najniższą ceną: 129749.84 oferta z najwyższą ceną: 129749.84
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.